pang skrev:Fantastisk retro , har`n svart/hvit tv ?
Amund
Takk for det, Gago.Gago skrev:ære være denne tråden, rolfozzy og alle han besøker.
hvis jeg har sagt noe stygt om halden før, så tar jeg det tilbake nå.
Ja dæven, du sier noe. ;D65finger skrev:Du burde få nøklene til byen av ordføreren rolfozzy. Makaløs reklame![]()
Væssago;rolfozzy skrev:Ja dæven, du sier noe. ;D65finger skrev:Du burde få nøklene til byen av ordføreren rolfozzy. Makaløs reklame![]()
Det ender her. Ihvertfall for i dag.pang skrev:Gå te sides , hvor skal dette ende ??
Amund
Takk for det, JanOlav.JanOlav skrev:Tråden din blir bare bedre og bedre, veldig bra Rolf!![]()
Det er mange igjen. Bare venter på at de gir lyd fra seg.JanR skrev:Spennende
Stå på rozzy, vi vil ha mere.
/jan
Skrotnisse hovedstaden norgerolfozzy skrev:Det er mange igjen. Bare venter på at de gir lyd fra seg.JanR skrev:Spennende
Stå på rozzy, vi vil ha mere.
/jan
Kom igjen Haldensere. Meld dere på.
Nå spiller han sammen med Thrond Asker i bandet Tres Generaciones.ErosLoveking skrev:det er hva jeg kaller et pent møblert hjem.
vår mann spiller i band eller? i såfall hvilket?
Super tråd med spennende og fortellende bilder. Topp!rolfozzy skrev:Og gitarer!
![]()
Kvalitet i alle ledd ser jeg.rolfozzy skrev:CDspiller. Marantz CD-63
![]()
JanOve skrev:Fantastisk tråd med "feelgood" følelse heile vegen.
Det som fascinerar mest er at det er først og fremst musikken som står i høgsetet, og at det ikkje nødvendigvis trengs anlegg til ein million for å nyte musikk.
Toler fleire besøk eg......
Det er du som skal takkes rolfozzyrolfozzy skrev:Jeg må si så mange takk for de hyggelige tilbakemeldinger som har kommet over her. Takk til alle sammen.