Jukeboksforeningen mener du?ErosLoveking skrev:Er det mange av dere som er medlemmer i Big Boppers?
Nei jeg vet ikke.
Jukeboksforeningen mener du?ErosLoveking skrev:Er det mange av dere som er medlemmer i Big Boppers?
Fin by. Vel verdt en avstikker fra E6 når man haster sørover mot kontinentet. Som jeg oppdaget for noen få år siden selv etter mange års direkte ruter over Svinesund.rørlig skrev:1 av 2 er bra.rolfozzy skrev:Whisky og Vålerenga.
Kanskje Halden turistforening kan bidra. Dekke utgifter til fremkalling av bilder f.eks. ;D
Dette er jo fantastisk reklame for Halden. Glem festningen. Til sommeren er det guided hifi tours som gjelder.
Herlig tråd rolfozzy
jukebokser er jo bare endel av det. Mer en forening for samlere. Når jeg ser alt stashet som står rundt omkring i denne tråden, kunne det jo så være tenkte jeg.rolfozzy skrev:Jukeboksforeningen mener du?ErosLoveking skrev:Er det mange av dere som er medlemmer i Big Boppers?
Nei jeg vet ikke.
ErosLoveking skrev:jukebokser er jo bare endel av det. Mer en forening for samlere. Når jeg ser alt stashet som står rundt omkring i denne tråden, kunne det jo så være tenkte jeg.rolfozzy skrev:Jukeboksforeningen mener du?ErosLoveking skrev:Er det mange av dere som er medlemmer i Big Boppers?
Nei jeg vet ikke.
venter spent på neste besøk.
Er det noe brum i denne da?rolfozzy skrev:Tid for et nytt besøk.
Det er hit vi skal. Bare et bilde av fremkomstmiddelet til den vi skal besøke først.
Låter ikke galt den derrørlig skrev:Er det noe brum i denne da?rolfozzy skrev:Tid for et nytt besøk.
Det er hit vi skal. Bare et bilde av fremkomstmiddelet til den vi skal besøke først.
JanR skrev:Låter ikke galt den derrørlig skrev:Er det noe brum i denne da?rolfozzy skrev:Tid for et nytt besøk.
/jan
Edit: 8)R.Solhaug skrev:JanR skrev:Låter ikke galt den derrørlig skrev:rolfozzy skrev:Tid for et nytt besøk.
8)
Er det noe brum i denne da?
/jan
Lett tweaka 289 med Isky Mega kam, hjemmeporta topper,C4 m.shiftkit, long tube headers og dobbel eksos gjennon glasspacks 8)
Det vræler til så folk søker dekning når den kicker ned et par hakk.
Akkurat nå går den på smale originalfelger, det blir lett en del røyk av det :
Mvh. RS
En flott kass.spiller som det desverre ikke er for mange igjen av.rolfozzy skrev:Er kanskje ikke mange som bruker kassetter lenger. Men her er en kassettspiller.
Nakamichi RX-202.
rolfozzy skrev:Enda et dårlig bilde. Hva fa........!
Men det er forsterkeren som brukes for øyeblikket.
En Harman....
Hehe herlig navn på den du.rolfozzy skrev:Og spilles det vinyl, må det en RIAA til. HaldenRIAA modell Brødristern.
rolfozzy skrev:Vinyl.
rørlig skrev:Edit: 8)R.Solhaug skrev:JanR skrev:Låter ikke galt den derrørlig skrev:rolfozzy skrev:Tid for et nytt besøk.
8)
Er det noe brum i denne da?
/jan
Lett tweaka 289 med Isky Mega kam, hjemmeporta topper,C4 m.shiftkit, long tube headers og dobbel eksos gjennon glasspacks 8)
Det vræler til så folk søker dekning når den kicker ned et par hakk.
Akkurat nå går den på smale originalfelger, det blir lett en del røyk av det :
Mvh. RS
rolfozzy skrev:Og så litt dekorativt. Negerdame.
Lagga skrev:Se her je! Selv uten å ha sett flere interiørfotos, ser det ut som en klar oppgradering i leilighet... ;D
Morten