og fint ble det.R.Solhaug skrev:TV`n er en halvgammel Toshiba, stereomøbelet derimot har vært en gammel Radionette-tv. Framskynda ferdigstillingen kraftig for å få`n med
Mvh. RS
Jeg vil bare presisere at dette er ikke et vinylklubben prosjekt. Det er mitt. ;DJanR skrev:Hehe nok en meget underholdende tråd/besøksrunde fra Halden og vinyklubbens utskremte medarbeider rozzy
Takker
/jan
rørlig skrev:og fint ble det.R.Solhaug skrev:TV`n er en halvgammel Toshiba, stereomøbelet derimot har vært en gammel Radionette-tv. Framskynda ferdigstillingen kraftig for å få`n med
Mvh. RS
Kanskje det hadde lått bra hos oss andre også dersom Reidar hadde lagt tilbake grøftekablene,kjoenik skrev:Disse høytalerne ser jammen lekre ut!
Låter meget bra også har jeg hørt, sammen med blodtrimma komponenter og grøftekabler
pang skrev:Kanskje det hadde lått bra hos oss andre også dersom Reidar hadde lagt tilbake grøftekablene,kjoenik skrev:Disse høytalerne ser jammen lekre ut!
Låter meget bra også har jeg hørt, sammen med blodtrimma komponenter og grøftekabler
slik at vi fikk nok strøm i Halden.
Amund
Slorbak skrev:pang skrev:Kanskje det hadde lått bra hos oss andre også dersom Reidar hadde lagt tilbake grøftekablene,kjoenik skrev:Disse høytalerne ser jammen lekre ut!
slik at vi fikk nok strøm i Halden.
Amund
Dæven er det defor jeg har dårlig strøm.
Mvh Roar
rolfozzy skrev:Siste bildet. Her ser vi bl.a. det fotogene rack. Og TV. Radionette. Fikk ikke riktig tak i om det er fargetv eller svarthvitt.
For de som fremdeles ikke har skjønt hvem jeg har besøkt. Jeg har vært hos R.Solhaug.
rolfozzy skrev:Og her står en Sony TT 3000 med Tore Seem arm.
Et prosjekt dette.
Har dere montert Rega-rb 300 på den spilleren ? F ringe blåkors trur jeg ;DSlorbak skrev:rolfozzy skrev:Og her står en Sony TT 3000 med Tore Seem arm.
Et prosjekt dette.
Egil og jeg monterte en Rega 300 arm på denne i går og den fikk vist litt hva den var god for.
Den står nå i hovedanlegget og Rolf du må nok en tur ned til Egil og ta bilder.
Mvh Roar
rolfozzy skrev:Men min kjære, slorbak. Jeg kan da ikke spenne på meg kamera og ta nye bilder hver gang noe blir forandra i et rack.
Det hadde blitt litt av en oppgave. F.eks. tur til deg 3-4 ganger i uka.
laban skrev:Har dere montert Rega-rb 300 på den spilleren ? F ringe blåkors trur jeg ;DSlorbak skrev:rolfozzy skrev:Og her står en Sony TT 3000 med Tore Seem arm.
Et prosjekt dette.
Egil og jeg monterte en Rega 300 arm på denne i går og den fikk vist litt hva den var god for.
Den står nå i hovedanlegget og Rolf du må nok en tur ned til Egil og ta bilder.
Mvh Roar
Høre med Egil om,kan høre med ham i morgen. Fine armer dette Laban.laban skrev:Er Tore armen til salgs ?
;D ;D ;DSlorbak skrev:rolfozzy skrev:Men min kjære, slorbak. Jeg kan da ikke spenne på meg kamera og ta nye bilder hver gang noe blir forandra i et rack.
Det hadde blitt litt av en oppgave. F.eks. tur til deg 3-4 ganger i uka.
Ja du har nok rett Rolf. ;D
Mvh Roar
kjoenik skrev:Disse høytalerne ser jammen lekre ut!
Gjerne litt mere info om den der, om muligrolfozzy skrev:Vi besker Frank i dag.
Forsterkeren han bruker er en Sugden. Mener han sa den er fra 1975.
Vel, verdt ett forsøkrolfozzy skrev:Ikke så mye info jeg kan gi deg, Jan. Det er en klasse A sak.
Kommer.erato skrev:Et bilde av hele elgitaren takk!