K
Kaare G. Opsahl
Gjest
Super tråd!!
Takk.65finger skrev:Super tråd!!
Sitter du mye alene hjemme ?65finger skrev:Super tråd!!
Må ha plater!!! Å se på en kjiiip harddisk er langt fra det sammeErosLoveking skrev:kan aldri få nok bilder av plater og samlinger.
Gir en slik deilig ro i hjerte og sinn.
Jeg var alltid innom Eldorado når jeg var på Haldenbesøk. Jeg bodde ikke i Halden den tiden Eldorado eksisterte.Haavard skrev:Du var kanskje innom Eldorado rundt 1990 Rolfozzy?
Jobba der i 1990 og 1991 mener jeg. Og så jobba jeg på byens beste bule, Siste reis.
Lurer egentlig på hva erik på Eldorado gjør. Han har jo en seriøst bra samling han og.
Håvard
I morgen er atter en dag.65finger skrev:Håper turneen fortsetter Rolfozzy, dette var bra!!!
30? Hadde knapt begynt på skolen. Da har jeg litt å gå på. ;Dpang skrev:Har fulgt med , fy flate de siste tredve åra ligger i disse bildene.
I all beskjedenhet , IMF/Audio Research spiller fletta av det meste.JanOlav skrev:Bare å ta av seg hatten for Mr Pangs platesamling! Enorm var den.
Hadde vært moro å hørt hvordan IMFene spiller med rør!
Godt å få det utpang skrev:I all beskjedenhet , IMF/Audio Research spiller fletta av det meste.JanOlav skrev:Bare å ta av seg hatten for Mr Pangs platesamling! Enorm var den.
Amund
Det tror jeg på. Fantastisk platesamling til nydelig(e) anlegg. Platespiller og forsterkere er jo deilige, men de IMF beista er noe for seg selv. Er de originale mht elementer etc?pang skrev:I all beskjedenhet , IMF/Audio Research spiller fletta av det meste.JanOlav skrev:Bare å ta av seg hatten for Mr Pangs platesamling! Enorm var den.
Amund
Husk Gud hvilte ikke før den 7. dagen. Så stå på.rolfozzy skrev:I morgen er atter en dag.65finger skrev:Håper turneen fortsetter Rolfozzy, dette var bra!!!
JanR skrev:Godt å få det utpang skrev:I all beskjedenhet , IMF/Audio Research spiller fletta av det meste.JanOlav skrev:Bare å ta av seg hatten for Mr Pangs platesamling! Enorm var den.
Amund
/jan
Tor, Egil, Arve, naboen din ?Slorbak skrev:Deilig og få det ut ;D Lurer på hvem Rolf skal til utover,
Mvh Roar
JanR skrev:Tor, Egil, Arve, naboen din ?Slorbak skrev:Deilig og få det ut ;D Lurer på hvem Rolf skal til utover,
Mvh Roar
/jan
Vist er'n flinkSlorbak skrev:JanR skrev:Tor, Egil, Arve, naboen din ?Slorbak skrev:Deilig og få det ut ;D Lurer på hvem Rolf skal til utover,
Mvh Roar
/jan
Kan være Egil eller Tor. Arveprinsen og Kontrimoffa kommer etterhvert. Morro dette Jan. Trur Rolf liker dette med og ta bilder,gutten er jo pokker meg flink.
Kan jo du lage en lignende fra Sarp.
Mvh Roar
JulegavetipsBHO skrev:Du får investere i et stativ, så blir det vel om mulig ennå litt bedre.