Dumt spørsmål men...hva skal man med ett skilt ? 8)atonal skrev:Det Manley-skiltet der tror jeg en jeg kjenner kunne ha tenkt seg, eller hva sier du, Oslo2;D
Høh, pynte opp soverommet, f.eks.? Stua? Alle steder som trenger hifi-dekorasjon 8)JanR skrev:Dumt spørsmål men...hva skal man med ett skilt ? 8)
Dumme meg, burde tatt denatonal skrev:Høh, pynte opp soverommet, f.eks.? Stua? Alle steder som trenger hifi-dekorasjon 8)JanR skrev:Dumt spørsmål men...hva skal man med ett skilt ? 8)
Sånn går det som oftest med min prosjekter også...rolfozzy skrev:Og noen tidligere prosjekter som venter på transport til fyllinga.
![]()
rolfozzy skrev:Og hva finner vi forvist ut på gangen?
Jo, Heresy III og Xavian XN 125.
![]()
Måtte vel ha litt lyd på arbeidsrommet ??? :Slorbak skrev:rolfozzy skrev:Og hva finner vi forvist ut på gangen?
Jo, Heresy III og Xavian XN 125.
![]()
Står de i gangen nå,trudde han hadde de på loftet jeg. ;D
Mvh Roar
Neppe mye/mere action her i kveld, se på film duErosLoveking skrev:Egentlig skulle jeg sette meg ned å se en film nå, men skjønner at det må vente litt.......... :![]()
![]()
Og sånne nisser liker vipang skrev:En ekte hifi nisse.
Amund
Jeg aner ikke.atonal skrev:Er det samme modell Xavian som det var demo på i Horten i fjor? Synes de låt bra.
JanR skrev:Og sånne nisser liker vipang skrev:En ekte hifi nisse.
Amund
Må være noe med dere Halden kællær, står jo stæsj i alle hyller og i alle rom nær sagt
/jan
Vi må ha noe i reserve i tilfelle ett eller annet ryker. Rørgreier er ingen spøk.
Amund
pang skrev:Ja , Egil har mye bra og rart. En ekte hifi nisse.
Amund
rolfozzy skrev:Og noen tidligere prosjekter som venter på transport til fyllinga.
![]()