draapen
Hi-Fi entusiast
- Ble medlem
- 21.02.2007
- Antall liker
- 9
Flotte bilder Rolf,venter i spenning på flere
Og Halden er virkelig en vakker by...
Mvh
Og Halden er virkelig en vakker by...
Mvh
Den siste hylla er full av Norsk musikk om jeg ikke tar feilrolfozzy skrev:Jeg ser nå at det er noen bilder jeg rett og slett har glemt og ta.
Det er en stor hylle til med vinyl som jeg ikke har bilde av, samt at det er hyller med cdplater plassert litt her og der hos mr.pang.
Litt sent på året for denslags ulumskheter ?td160 skrev:Flått tråd.
Det gjør jeg også Eller kvinne, kanskje ?td160 skrev:venter i spenning om hvem neste mann er
kjoenik skrev:Veldig bra tråd!
Morsomt å se de ref3a høytalerne. Har selv eid royal master gen II og de likte jeg svært godt. Om jeg ikke husker feil var master control forløperen til disse..??
Godt det er noen som kan sin hifi-historie!Gago skrev:kjoenik skrev:Veldig bra tråd!
Morsomt å se de ref3a høytalerne. Har selv eid royal master gen II og de likte jeg svært godt. Om jeg ikke husker feil var master control forløperen til disse..??
nei, master control er en billigere versjon, kan sees som forløperen til dagens mm decapo-i.
royal master var forløperen til royal virtuoso, som ikke produseres lengre da de kostet for mye å lage sett ifht hvor mange par som ble solgt.
Det er en platebørste.kjoenik skrev:Accuphase er lekkert!
Fin kombinasjon av godt drivverk og dac.
Har sansen for de gamle og solide sony-spillerne som drivverk.
Den var snål den ekstraarmen på platespilleren.
Kan du si noe mer om den?
;Drolfozzy skrev:Det er en platebørste.kjoenik skrev:Accuphase er lekkert!
Fin kombinasjon av godt drivverk og dac.
Har sansen for de gamle og solide sony-spillerne som drivverk.
Den var snål den ekstraarmen på platespilleren.
Kan du si noe mer om den?