K
Kaare G. Opsahl
Gjest
du overgår deg selv igjen!
#careMbare skrev:Er jo det ganske ofte, da.JanR skrev:Jeg skjønner, det er den store " ta Jan dagen" i dag
Kjøtere ;D
/jan
Er ikke dette alpelua di da Rolf?rolfozzy skrev:Da sier jeg takk for at jeg fikk komme og ta noen bilder.
rolfozzy skrev:Ulka var ikke hjemme.
Amen brotherpengesluk skrev:Rozzy, du er en skinnende lysbøye på livets svarte hav! Denne tråden bør få kultstatus og fredes!
Uvanlig høy forekomst av hifi- og single-malt gener der, ja ;DSaltyDog skrev:(og det må være noe spesielt med Halden, og Østfold generelt...)
;D ;D ;Dpengesluk skrev:Rolfozzy - Skalden fra Halden
Skalden fra Halden. Poetisk. ;Dpengesluk skrev:Rolfozzy - Skalden fra Halden - hvor er du?? Long time no see!!! Savner sårt tiltrengte kuturskildringer nå i høstmørket :'( :'(
Ukentlig er langt fra overeksponering hvis du ikke begynner med å ta bilde av rompa di i tide og utide ;Dpengesluk skrev:Pent forsåvidt, men golf suger! Stjeler høyverdig lyttetid! Og det er ikke MENINGEN at ballene skal være med inn i hullet 8)
PS: en månedlig reportasje (f.eks) tør man vel anta ikke er overeksponering..??
Ja takk! En golfbane er alltid av interesse! Golfbaner er glimrende for å skjerpe apetitten,rolfozzy skrev:Jeg kan by på en oversikt over golfbanen så lenge. Om det skulle være av interesse.
Takk for det du.JanR skrev:Flott stemningsbilde gamle venn
(det første altså)
/jan
Takk for det.Haavard skrev:Endelig, takker og bukker.
En av sentralens fineste tråder
Håvard
Hyggelig, JanOlav.JanOlav skrev:Hei Rolf! Denne tråden er som alle sier; sentralens beste, gjør "hfshverdagen" lysere.