Har skiftet til vinterdekk på to biler, puuh. Slengte meg så i sofaen med pc (hfs), en Tuborg og Deep Purple med Machine Head (fy faen for ei skive) på spilleren.rolfozzy skrev:Hyggelig, JanOlav.JanOlav skrev:Hei Rolf! Denne tråden er som alle sier; sentralens beste, gjør "hfshverdagen" lysere.
Vinterdekk?JanOlav skrev:Har skiftet til vinterdekk på to biler, puuh. Slengte meg så i sofaen med pc (hfs), en Tuborg og Deep Purple med Machine Head (fy faen for ei skive) på spilleren.rolfozzy skrev:Hyggelig, JanOlav.JanOlav skrev:Hei Rolf! Denne tråden er som alle sier; sentralens beste, gjør "hfshverdagen" lysere.
Lese og kikke på tråden din, hva kan bli bedre enn det?
Det gjør det jaggu her også nå.JanOlav skrev:Vinterdekk ja, det snør her.
Ja, her er det mange som lurer. Hvem kan det være...? ???pengesluk skrev:Men konfirmantene har jeg ikke funnet ut av. Spice Girls??
Kommer ikke noe mer løsning på den gåten fra meg. ;DSaltyDog skrev:Ja, her er det mange som lurer. Hvem kan det være...? ???pengesluk skrev:Men konfirmantene har jeg ikke funnet ut av. Spice Girls??
Håper virkelig de kødder nå.rolfozzy skrev:Kommer ikke noe mer løsning på den gåten fra meg. ;DSaltyDog skrev:Ja, her er det mange som lurer. Hvem kan det være...? ???pengesluk skrev:Men konfirmantene har jeg ikke funnet ut av. Spice Girls??
Har jeg lurt på også. Men hvis de ser gjennom en gang til så ligger jo løsningen der.JanR skrev:Håper virkelig de kødder nå.rolfozzy skrev:Kommer ikke noe mer løsning på den gåten fra meg. ;DSaltyDog skrev:Ja, her er det mange som lurer. Hvem kan det være...? ???pengesluk skrev:Men konfirmantene har jeg ikke funnet ut av. Spice Girls??
/jan
Sant det. Men jeg lar meg ikke presse. ;Dpengesluk skrev:@ Rozz-Y: Ny måned, nye muligheter ;D ;D
Halden er en trivelig by! Hvorfor ble ikke selveste jeg invitertpengesluk skrev:Jaaa! Endelig! "Rozzys Råkulderesistente Reisebrev" i gang!! Nå fikk jeg lyst på øl.. Men hva har skjedd?? JanR uten "facial hairs" og i noenlunde skolerett stilling! Hmmm..sjåfør??
Dette tegner bra for resten av dagene, regner med 24. Des. blir et 360-bilde tatt fra nissens slede, som overblikk over bæltrivelige Halden!
Halden er på Sluket's Private Heritage (c) liste sammen med Ålesund og Tromsø som extraherlige småbyer vel verdt et opphold.