K
Kaare G. Opsahl
Gjest
Sant nok sluket! det hadde blitt et helvete. Fyllearrest og rasert spisestedpengesluk skrev:Hvorfor ødelegge idyllen med Storbygriser?? 8) 8)
Sant nok sluket! det hadde blitt et helvete. Fyllearrest og rasert spisestedpengesluk skrev:Hvorfor ødelegge idyllen med Storbygriser?? 8) 8)
65finger skrev:Halden er en trivelig by! Hvorfor ble ikke selveste jeg invitertpengesluk skrev:Jaaa! Endelig! "Rozzys Råkulderesistente Reisebrev" i gang!! Nå fikk jeg lyst på øl.. Men hva har skjedd?? JanR uten "facial hairs" og i noenlunde skolerett stilling! Hmmm..sjåfør??
Dette tegner bra for resten av dagene, regner med 24. Des. blir et 360-bilde tatt fra nissens slede, som overblikk over bæltrivelige Halden!
Halden er på Sluket's Private Heritage (c) liste sammen med Ålesund og Tromsø som extraherlige småbyer vel verdt et opphold.
ikke bor jeg i Halden og ikke har jeg platespiller og plater. Et stykke unna julebordet for 2011HCS skrev:65finger skrev:Halden er en trivelig by! Hvorfor ble ikke selveste jeg invitertpengesluk skrev:Jaaa! Endelig! "Rozzys Råkulderesistente Reisebrev" i gang!! Nå fikk jeg lyst på øl.. Men hva har skjedd?? JanR uten "facial hairs" og i noenlunde skolerett stilling! Hmmm..sjåfør??
Dette tegner bra for resten av dagene, regner med 24. Des. blir et 360-bilde tatt fra nissens slede, som overblikk over bæltrivelige Halden!
Halden er på Sluket's Private Heritage (c) liste sammen med Ålesund og Tromsø som extraherlige småbyer vel verdt et opphold.
Har du vinylsnurrer oppe å går nå 65finger ?
Ikke noe krav at du må bo i Halden for og bli medlem. Åssen krav det er angående platespiller er jeg ikke sikker på. Det holder nok med en Bambino.65finger skrev:ikke bor jeg i Halden og ikke har jeg platespiller og plater. Et stykke unna julebordet for 2011HCS skrev:65finger skrev:Halden er en trivelig by! Hvorfor ble ikke selveste jeg invitertpengesluk skrev:Jaaa! Endelig! "Rozzys Råkulderesistente Reisebrev" i gang!! Nå fikk jeg lyst på øl.. Men hva har skjedd?? JanR uten "facial hairs" og i noenlunde skolerett stilling! Hmmm..sjåfør??
Har du vinylsnurrer oppe å går nå 65finger ?
Mener du Robert Katzenjammer?65finger skrev:Et negativt ord om onkel Bob....
Har du telt platene mine?ErosLoveking skrev:synet av 800 skiver blir aldri feil.
en erfaren Expedit-bruker tar slikt på øyemål.rolfozzy skrev:Har du telt platene mine?ErosLoveking skrev:synet av 800 skiver blir aldri feil.
Godt. Da slipper jeg. ;D
:'(rolfozzy skrev:11 desember. Haldens største vinylsjappe.
Og den siste kassa her er reservert til Ulka.
Du kan ikke få alt du ønsker deg, Jan.JanR skrev::'(rolfozzy skrev:11 desember. Haldens største vinylsjappe.
Og den siste kassa her er reservert til Ulka.
/jan
JanR skrev:Ahhh gamle minner :
/jan
Det kunne jo hende noen stakk innom. ;DBHO skrev:Vært og bunkra opp ja. ;D
Kiwi var desverre utsolgt på innercover i dag. Dette er en vinylby vet du.RoDa skrev:Kjøpte du innercover til meg med det samme?
Uff da. Skal sørge for ei pakke neste gang du kommer. Her skal ingen holdes utenfor.65finger skrev:har aldri fått mariekjeks i gruva. jentungen marias kjeks
Er nok et bilde av et par julepynta Heresy III !! ;Datonal skrev:Er spent på hva som vil vise seg bak "luken" den 24.
Takk fingern. Jeg har tatt døm sjøl.65finger skrev:Fine bilder!
Du er flink til å fotografererolfozzy skrev:Takk fingern. Jeg har tatt døm sjøl.65finger skrev:Fine bilder!
Jeg er for lat til og bli flink. Alt blir tatt på auto.65finger skrev:Du er flink til å fotografererolfozzy skrev:Takk fingern. Jeg har tatt døm sjøl.65finger skrev:Fine bilder!
Dette bilde skjønner jeg ikke hvor er tatt.Det var merkelig.rolfozzy skrev:16 desember.
Men du har noe meget viktig , som ikke har noe med det tekniske å gjøreu har et godt øye for komposisjon!Julekalenderen er bra den, men som nyttårsønske vil jeg ha fler hjemmebesøk.Det gleder jeg meg til.rolfozzy skrev:Jeg er for lat til og bli flink. Alt blir tatt på auto.65finger skrev:Du er flink til å fotografererolfozzy skrev:Takk fingern. Jeg har tatt døm sjøl.65finger skrev:Fine bilder!
Kan ikke noe med disse innstillingene.