porcus
Hi-Fi entusiast
- Ble medlem
- 12.08.2005
- Antall liker
- 0
Det bør de ha. Selv om jeg vurderer å kvitte meg med ett av settene mine
Akkurat. Det er bare sånn det er. Det vil bare være pinlig å kvitte seg med disse, jeg er gift med dem.Kabeldragern skrev:Av alt utstyret som har kommet og gått, er det kun mine Stax Lambda med SRD-7/SB som har vært med helt siden slutten av 80-tallet. De har en egen evne til å overleve!
På mange måter en slags referanse når jeg "tuller meg bort" i diverse utskiftninger... ;D
Prøv Stax tråden på headfi, de vet ALT der...topspin skrev:Heisann, er det noen av dere STAX venner der ute som kan veilede meg m.h.t. hvilken verdi på spenningen til rør av typen 6FQ7 skal ha? må stille bias. Har kontaktet TAA Imp. opptil flere ganger pr mail/tlf. intet resultat pr. d.d. dessverre, har ikke kunnet bruke settet - 4040 mk. II/Lamda Sign. - på nesten 6 mndr. og det mitt herrskap er mildt sagt en ytterst kjedelig siutasjon i hifi sammenheng.
Hvh.
Topspin. (også en STAX tilhenger )
Aah, da er det kanskje din skyld at det gikk som det gikk med meg !!impulse skrev:................. har jeg faktisk solgt en drøss STAX-produkter på Audioscan i begynnelsen av de glade 80-åra,...................
Er det for mye å betale for å opprettholde det gode liv da?Jøgga skrev:Stax lever.
Jeg bruker mine gamle Lambda oftere enn før, og kunne tenke meg en lengre kabel.
På ebay (og andre) finner jeg nye men bare 5-pins til salgs fra Japan, mens jeg trenger 6-pins til de originale Lambda'ene, og over 100$ er også litt drøyt.
Noen som har peilig på noe brukt, dette begynner å bli lenge siden?
Det er på kanten uansett, men det verste er at jeg ikke finner 6-pins i det hele tatt! Hjelp!johnnybgood skrev:Er det for mye å betale for å opprettholde det gode liv da?Jøgga skrev:Stax lever.
Jeg bruker mine gamle Lambda oftere enn før, og kunne tenke meg en lengre kabel.
På ebay (og andre) finner jeg nye men bare 5-pins til salgs fra Japan, mens jeg trenger 6-pins til de originale Lambda'ene, og over 100$ er også litt drøyt.
Noen som har peilig på noe brukt, dette begynner å bli lenge siden?
ingen importør av woo produkter i skandinavia. woo selger bare produktene sine selv, noe som gjør at de kan holde prisen nede på et akseptabelt nivå. preproduksjons WES'en skal visstok være mye bedre en alt stax har å tilby for øyeblikket, og en klar forbedring over GES. merk også, at så vidt jeg har forstått, er ikke V-Cap oppgraderingen verdt pengene.JackX skrev:Har lagt inn en forespørsel til Woo om de sender til Norge. Spent på svar. Eller er det slik at det allerede finnes en norsk/skandinavisk importør?
mvh
JackX
Takk for info, bjarnetvbjarnetv skrev:ingen importør av woo produkter i skandinavia. woo selger bare produktene sine selv, noe som gjør at de kan holde prisen nede på et akseptabelt nivå. preproduksjons WES'en skal visstok være mye bedre en alt stax har å tilby for øyeblikket, og en klar forbedring over GES. merk også, at så vidt jeg har forstått, er ikke V-Cap oppgraderingen verdt pengene.
baserer den enkelt og greit på denne uttalelsen på headfiJackX skrev:Jeg har nå en løpende dialog med Jack (!) hos Woo Audio, og jeg kommer til å bestille meg en slik pakke.
Når du sier at V-Cap-oppgraderingen ikke er verdt pengene da bygger du den påstanden på hva?
mvh
JackX