Politikk, religion og samfunn Har vi fått en riksløk?

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• lars_erik

Rubinmedlem
    Ble medlem
    19.10.2006
    Antall liker
    20.692
    Sted
    Hades
    Torget vurderinger
    0
    Jada, alle familier som har en pode som flyr nede på plata må forstå att arvingen må,settes på plass så ordner det seg , tror mange familier med narkomane i nære krets forstår hvor lite kontroll man har når slike stoffer og miljø er inne i bildet ,
    Det er stor forskjell på kokain og feks heroin. Fiffen som driver med kokain, er mest av alt avhengig av å være bedre enn andre og av å markere at de gir fan.

Disqutabel

Æresmedlem
    Ble medlem
    28.09.2016
    Antall liker
    11.476
    Det er stor forskjell på kokain og feks heroin. Fiffen som driver med kokain, er mest av alt avhengig av å være bedre enn andre og av å markere at de gir fan.
    Du fatter ganske enkelt nada av avhengighetsproblematikk, og hvert innlegg du leverer omkring disse temaer bare understreker dette poenget med økende tydelighet.

Hønndjevelen

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    12.04.2010
    Antall liker
    10.054
    Sted
    Oslo
    Det er lettere å bære sitt misbruk med "verdighet" om man har midler til det.
    Tror neppe riksløken hadde blitt sett med Kongsberg knekk i knærne i Brugata.
    Eller som Keith Richard sa det: Jeg har aldri hatt problemer med drugs, jeg har hatt problemer med politiet.

lars_erik

Rubinmedlem
    Ble medlem
    19.10.2006
    Antall liker
    20.692
    Sted
    Hades
    Torget vurderinger
    0
    Det er lettere å bære sitt misbruk med "verdighet" om man har midler til det.
    Tror neppe riksløken hadde blitt sett med Kongsberg knekk i knærne i Brugata.
    Eller som Keith Richard sa det: Jeg har aldri hatt problemer med drugs, jeg har hatt problemer med politiet.
    Nettopp. Jeg hæler ikke narkotika, og enda mindre at fiffen med kokain og sitt eget speilbilde slipper langt lettere unna enn andre- som faktisk går med Kongsberg-knekk i Brugata.

Denne rikmannsønnen, voldsmannen og generelt klysa er det overhodet ikke synd på.

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn