Hagto
Bransjeaktør
[No message]
Vedlegg
-
37.1 KB Visninger: 1.636
FLIGHT-100 skrev:De er helt vildt flotte i rosewood 8)
Netop derfor har jeg selv bestilt et sæt SHL5 i rosewood, der netop skulle være kommet til Danmark. Har ventet 16-17 laaaaaange uger på deres ankomst..... Pyhhhh, men de er helt sikkert ventetiden værd og jeg glæder mig til at få dem afhentet i nærmeste fremtid
Det skal jeg nok. Henter dem på fredag. Så skal der lyttesgs skrev:Håper du kommer med noen tilbakemeldinger FLIGHT-100, når du har fått høyt. i hus.
Du har noe å glede deg til ;D
Thanks 40.1 ja. Flunkende nye og uåpnet.gs skrev:Er det 40.1, du kliner til med nå?
I så fall har du venta lenge. Blir spennende å høre/se mer fra deg nå.
GRATTIS!!!
Gratulerer Hagto! Dette har vi vel ant lenge, selv om du ikke har villet innrømme konkrete planer i denne retningen.Hagto skrev:Thanks 40.1 ja. Flunkende nye og uåpnet.gs skrev:Er det 40.1, du kliner til med nå?
GRATTIS!!!
Første eier i Norge
Ikke uåpnet lenger:
Jeg visste det, det bare måtte skje en dag. Det bare måtte bli deg.Hagto skrev:Endelig ;D
Får håpe andre tar etter, så blir det kanskje noen SHL-5 til salgs...ottone skrev:Jeg visste det, det bare måtte skje en dag. Det bare måtte bli deg.Hagto skrev:Endelig ;D
Gratulerer!
Kartongene åpnes, og siden er Hagto utlogget. Vi forstår.
Tålmodighet er en dyd. Men jeg har jo overtatt Hagto sine harbies før, så hvem vet....K.H. skrev:Får håpe andre tar etter, så blir det kanskje noen SHL-5 til salgs...ottone skrev:Jeg visste det, det bare måtte skje en dag. Det bare måtte bli deg.Hagto skrev:Endelig ;D
........
Gratulerer!
Du og Hagto samme dag.FLIGHT-100 skrev:Det skal jeg nok. Henter dem på fredag. Så skal der lyttesgs skrev:Håper du kommer med noen tilbakemeldinger FLIGHT-100, når du har fått høyt. i hus.
Du har noe å glede deg til ;D
Takk! Blir nok litt bilder etterhvert.leik skrev:må nesten få gratulere jeg også, først og fremst med å gjennomføre det mange (iallfefall jeg) drømmer om.
håper det blir tonnevis av bilder.
E
Takk for det. Bilder kommer.Wergeland skrev:Grattis Hagto!
Ser fram til flere bilder!
Takk. Var vel uunngåelig.K.H. skrev:Gratulerer Hagto! Dette har vi vel ant lenge, selv om du ikke har villet innrømme konkrete planer i denne retningen.Hagto skrev:Thanks 40.1 ja. Flunkende nye og uåpnet.gs skrev:Er det 40.1, du kliner til med nå?
GRATTIS!!!
Første eier i Norge
Ikke uåpnet lenger:
Blir spennende å se flere bilder og høre dine lytteinntrykk.
Mvh.
Ketil
Takk ;Dottone skrev:Jeg visste det, det bare måtte skje en dag. Det bare måtte bli deg.Hagto skrev:Endelig ;D
Gratulerer!
-Tror rett og slett jeg må feire litt, med noe vakker musikk gjennom dine gamle SHL5
Var en drøm dette. Det er en helt annen følelse å ha dem i sin egen stue enn å høre på dem i et demolokale, eller på en messe. Kvelden ble sen, og morgenen tidlig.gs skrev:Dette var moro. En drøm som går i oppfyllelse.
Blir nok en sein kveld/natt på deg nå.
Har begynt å glede meg til bilder/tilbakemeldinger.
Takk for det.ivarlo skrev:Steike.... Gratulerer så meget Hagto!!
Dette var flott og spennende
Håper du avgir full lytte-rapport etter hvert.
mvh
ivarlo
Jeg har også sansen. Før en runde med geekbeer igår var vi innom maxwell (krs) og der hadde han et par 40.1 stående. Voksne bokser.Brian7500 skrev:Flotte er de. Og STORE!!!
Det sa min søster også som var på besøk i går. Det må jeg si var litt overraskende.Brasse skrev:Nydelige høgtalere, Harbeth. Rett og slett nydelig.
Store og vakre jaBrian7500 skrev:Tillykke med dem.
Flotte er de. Og STORE!!!
Ingen demomodell nei, flunkende nye ut av eske. Det skal bli spennende dager fremover.ottone skrev:Flunkende nye 40.1, ikke en gang innspilt, det må være herlig, Hagto. Altså ikke demo-modell heller.
Nå mistenker jeg at det innspillingsoppsettet låter OK på direkten likevel, og tåler mer av dagens lys
Får litt lyst på ferie på Sørlandet nå.
Takk for det, og ha en fin tur!kurtis skrev:Hei Hagto - har gratulert deg før men gjør det igjen!
Dette så jo fantastisk ut og jeg gleder meg til en tur til Lyngdal når vi er hjemme igjen.
God helg så lenge og kos deg.
mvh