Bare hyggelig å kunne holde åpent hus for trivelige folk som Thomas og Jason
Vi hadde noen riktig trivelige timer med musikk og prat i "Naimbies"-klubben. Foreløpig bare oss tre som er medlemmer men det er sikkert flere kandidater der ute som kan bli med etterhvert.
Naim og Harbeth er iallefall merker som passer godt sammen og frembringer et lydbilde som iallefall undertegnede digger. Forøvrig artig og interessant og teste ut NDAC med XPS også (takk til Thomas). Den ga lyden et løft på flere parametre som f.eks mikrodynamikk og organisk klang. Faktisk måtte vi flytte litt på høyttalerne for å tilpasse den endrede lydsignaturen, men da låt det også bra
Vi avsluttet med å spille litt på Audio Innovation S500 rørforsterker, med analogutgangen på Touch som kilde, og jammen var det ikke likandes lyd med det oppsettet også, selv om noen egenskaper fra Naim utstyret kanskje gikk litt tapt. 20 rørwatt er tydeligvis brukandes det også i et rom på ca 30 kvm.
Takk til Thomas for flotte bilder og gode tips ang høyttaleroppsett, og en takk til Jason som lot meg smake på flere engelske øltyper som jeg aldri hadde hørt om før
Men nå er jeg spent på rapport fra Thomas sin test i dag? Hvordan låter denne LineMagnetic forsterkeren på dine Harbeth?