Innlegget mitt ble slettet av en eller annen grunn. Dette virker å være Maxwell, som nå har lært seg å skjule navn i annonsene. Han har lagt ut en del annonser de siste dagene, som virker stuerene da det ikke oppgis noen oppgraderinger. Harbeth-annonsen er, derimot, høyst suspekt og har ligget ute før. Kqn være verdt å rapportere annonsen.Svindel!!!!!! Harbeth selges på Finn.no med kode
159327224 og dette må vel regnes som grov svindel
Gratulerer med nydelige høyttalere!Ja da kommer det snart inn et par Harbeth 40.1
Hatt 30.1 og shl5 som jeg likte men manglet litt pondus og trykk. Har idag Ø Icon og er veldig fornøyd men litt spent på disse
StemmerGrattis...Crosswind sine ?
Kjører på en Gato dia 250 foreløpig og synes det fungereramason: Grattis med nydelige HT! Hva skal du fore dem med på elektronikksiden?
Hei har Ø ennå! 40.1 har jeg ønsket og høre i flere år men ikke fått tak i brukt til en grei pris så når muligheten kom så måtte jeg teste de.Var det ikke Ø Icon i noen mnd, da, iaf til nå?
Går i surr, jeg....
Ny sofa med puff kom i hus for 16 dager siden. Bolia Skandinavia, 3-seters i ull. Jeg valgte den største puffen de har tilgjengelig. Tanken var at puffen skulle absorbere første-refleksjoner der sofabordet jeg hadde reflekterte. Det er ikke enkelt å beskrive hvor mye bedre lyden i rommet ble, men etter at jeg flyttet sofaen litt nærmere høyttalerne var det som om noe stort falt på plass. Det er alltid morsomt når slike ting skjer. Den nakkestøtten er også ganske genial.
Som en kan se på bildet er jeg fortsatt i sving med å teste ut diverse akustiske remedier. Jeg begynner å få en klar oppfatning av hvordan jeg vil ha det, blant annet har jeg bestemt meg for å anskaffe to stk RPG absorbsjonsplater i taket. Jeg har stor tro på at dette er veien å gå i mitt rom.
Så hvordan låter dette her da? Det er ikke så enkelt å sette ord på. Men jeg tenkte med meg selv at nå har jeg nådd nok-punktet med tanke på at det låter nå så bra at det liksom ikke er behov for å gjøre noe mer. I en liten halvtime tenkte jeg slike tanker før jeg bestemte meg for å oppgradere fra Naim sin 300DR til 500. Som tenkt så gjort og jeg skal hente en NAP500 i romjulen i mitt kjære hjemfylke Møre og Romsdal. "Mykje vil ha meir" som vi sier på sunnmørsk.
Harbeth 40.2 låter stort, detaljert og dritbra. Dritbra! Jeg har lyst å se på tv-serier men blir bare sittende å lytte til musikk. I dag har jeg kost meg med musikk i 6-7 timer og kvelden er enda ung! Vis vedlegget 558071
Ok, er mest vant til Riesenschnauser og Dalmatiner her, uansett, herlige skapninger med personlighet.En ruhåret Foxterrier på 7 år som tidvis oppfører seg som en valp. Han liker veldig godt å ligge i sweetspot.
Hadde SHL5pluss her og jeg synes det var et eller annet med super diskanten som var litt skarp en gang i blandt! Flotte de men likte 30.1 bedre. Synes 40.1 er overlegen men det har vel noe med at den spiller størreHar andre den samme erfaringen at SHL5 er mer kroppslig i lydbilde enn de andre modellene (30.x og 40x).
Ble litt satt ut av hvor deilig lydbilde denne SHL5 tegner, tilsvarende opplevelse er for lenge siden gitt, dette var herlig
Hadde SHL5pluss her og jeg synes det var et eller annet med super diskanten som var litt skarp en gang i blandt! Flotte de men likte 30.1 bedre. Synes 40.1 er overlegen men det har vel noe med at den spiller størreHar andre den samme erfaringen at SHL5 er mer kroppslig i lydbilde enn de andre modellene (30.x og 40x).
Ble litt satt ut av hvor deilig lydbilde denne SHL5 tegner, tilsvarende opplevelse er for lenge siden gitt, dette var herlig