Så er Luxman på vei til Bææærgen, for håpe Posten behandler den pent..
. Den er iallefall pakket så den skal tåle litt, men har lave forventninger til Posten sånn generelt. Husker enda da de smashet en 300B forsterker som måtte repareres rund baut
. Ja, ja, dumme folk finer en overalt..
Men dum er en vel selv og til tider..Selge platespiller og vurdere å kaste ut vinyl ? Må tygge litt på den. Er enda usikker, platene står iallefall trygt enda. Ikke noe vits i å gi bort sine "kjære" samling med Boney M
Vannskaden blir forhåpentligvis i orden snart og. Noe styr med håndverkere som kommer og går, ikke tar av seg på beina og generelt lager ugagn. Men nå blir det bra, får nye sløyfer på den vannbårne varmen og det blir kjekt. Kanskje få Dragen til å være med på litt "lyd" på kjøkkenet da...
Pakket ut en ny eske med cd skiver i går , kjøpt av et medlem her inne. Liker denne småshoppingen av plater. Jeg blir eksponert for musikk jeg ikke kjenner på en helt annen måte en viss jeg skulle ha plukka skivene sjøl. Da hadde jeg sikkert kjøpt mer av ting jeg kjente, kanskje flinkis musikk og såkalte audiofile skiver..
. Nå må jeg bare forholde meg til hva forrige eier likte, og det er spennende. Det blir endel dubletter, men det er greit. Største oppturen er når jeg finner skiver jeg har glemt, eller hadde på kassett for mange år siden. Det er stas!
Slik som skiva undert som jeg hadde på kassett for lenge siden. Tror jeg har kassetten enda, har jo et par hundre slike liggende og.. Men nå har jeg iallefall begynt å selge unna , og det føles bra. Vurderer å selge mine Snell E3 med stativer, men det sitter langt inne..Foreløpig..