Min og...Blir spennende å høre hva dere synes om Studio Langesund Den forrige utgaven er fremdeles min referanse
Jaggu sa jeg vel-regulert. Her kjøres ingen forskjellsbehandling, så dere for "førsteutkastet" dere også. Har jo bitt meg merke i en del ting jeg vil forandre på, men det skal jeg holde for meg selv, og ikke er jeg helt sikker på hvordan det løses best i Audiolense heller. Etter hvert håper jeg på at trekløveret BX, AtleT og vidarje vil komme, gutter som virkelig kan dette programmet.Bra film helt klart. Neste uke tror jeg blir meget bra. Torsdag tar jeg med meg ANM og Impulse til 8x12. Stakkars mann, tre stk som ikke driver så hardt med DSP skal ned å høre på et av de mer vel-regulerte anlegg i kongeriket... . Gleder meg stort,blir et kjærkomment avbrekk om dagen.
På fredag kommer Atle og Final for litt lytting. Sa,t skruing med Audiolense. Lærerikt helt klart. Så ja, happy camper om dagen
Jaggu sa jeg vel-regulert. Her kjøres ingen forskjellsbehandling, så dere for "førsteutkastet" dere også. Har jo bitt meg merke i en del ting jeg vil forandre på, men det skal jeg holde for meg selv, og ikke er jeg helt sikker på hvordan det løses best i Audiolense heller. Etter hvert håper jeg på at trekløveret BX, AtleT og vidarje vil komme, gutter som virkelig kan dette programmet.Bra film helt klart. Neste uke tror jeg blir meget bra. Torsdag tar jeg med meg ANM og Impulse til 8x12. Stakkars mann, tre stk som ikke driver så hardt med DSP skal ned å høre på et av de mer vel-regulerte anlegg i kongeriket... . Gleder meg stort,blir et kjærkomment avbrekk om dagen.
På fredag kommer Atle og Final for litt lytting. Sa,t skruing med Audiolense. Lærerikt helt klart. Så ja, happy camper om dagen
Ja, apropos musikk, så er det veldig fint om dere tar med noe på minnepinne.Jaggu sa jeg vel-regulert. Her kjøres ingen forskjellsbehandling, så dere for "førsteutkastet" dere også. Har jo bitt meg merke i en del ting jeg vil forandre på, men det skal jeg holde for meg selv, og ikke er jeg helt sikker på hvordan det løses best i Audiolense heller. Etter hvert håper jeg på at trekløveret BX, AtleT og vidarje vil komme, gutter som virkelig kan dette programmet.Bra film helt klart. Neste uke tror jeg blir meget bra. Torsdag tar jeg med meg ANM og Impulse til 8x12. Stakkars mann, tre stk som ikke driver så hardt med DSP skal ned å høre på et av de mer vel-regulerte anlegg i kongeriket... . Gleder meg stort,blir et kjærkomment avbrekk om dagen.
Fint at noen kan programmet så får vi andre hengeørene konsentrere oss om musikken
Hehe, ANM, du er da en lykke-knupp og ha med på tur...Er så glad jeg er delaktig i din lykke HC!
Rundt 2TB med forskjellig. Kommer til å kjøre noe av det jeg hører på til daglig, men synes det å oppdage nye ting er en fin ting.Har du ikke musikk?
Er det Luxman pd282 du har skaffet deg?Yes, ny platespiller i hus! Etter litt frem og tilbake fikk jeg stilt vekten riktig, så nå strømmer det vakre vinyltoner ut i stuen her
Se så vakker den er!
Takk for handelen og god hjelp, HCS!
Grattis med flott spiller lady et fornuftig valg
Takk for lånet av tråden HC
mvh
Den kommer jo i fra en veldig hyggelig kar på Østlandet som visste og passe på denTusen takk impulse og AudioPhysic. Ja, det er en Luxman PD 282 med Ortofon Quintet Red PU. Spiller vinyl for første gang, jeg er vant med det digitale. Så dette er noe ganske annet! Og nå burde jeg funnet sengen for det er arbeid i morgen, det blir en trøtt fredag ser det ut til. Nå nytes Billie Holiday's Lady sings the blues
Etter bestilling er det ca. 3 uker produksjonstid, litt avhengig av hva du bestiller. Min er forholdsvis standard, men du kan jo få den i sjokkrosa farge om du vil. Det er bare snakk om mer tid og litt mer penger Men send gjerne Ondrej en mail, han svarer kjapt og er svært hyggelig å prate med. Adressen ligger på nettsiden hans veridian-utopia.com.@Hifigirl
Fikk du noe tid for leveranse på veridian dacen når du bestilte?
Har selv en PD 282. En flott spiller å starte medTusen takk impulse og AudioPhysic. Ja, det er en Luxman PD 282 med Ortofon Quintet Red PU. Spiller vinyl for første gang, jeg er vant med det digitale. Så dette er noe ganske annet! Og nå burde jeg funnet sengen for det er arbeid i morgen, det blir en trøtt fredag ser det ut til. Nå nytes Billie Holiday's Lady sings the blues
God smak!Flott spiller i alle fall, jeg er fornøyd! Nå snurres Ry Cooder's Paradise & Lunch, en flott plate som også har god lyd
Takk for det motoren. Dragen har sagt hun vil gjerne høre litt msuikk med meg i kveld, så da er anlegget satt på og varmes opp. Tror det blir fint. Heldig jeg som har en partner som aktivt drar meg inn i hobbyenHa en fin helg HC og kos deg
mvh
Bra å ha en drage man kan dele med,hadde det også sånn når jeg var giftTakk for det motoren. Dragen har sagt hun vil gjerne høre litt msuikk med meg i kveld, så da er anlegget satt på og varmes opp. Tror det blir fint. Heldig jeg som har en partner som aktivt drar meg inn i hobbyenHa en fin helg HC og kos deg
mvh
Hun har bedt om fokus på gitar i kveld.. Og det kan jeg få til..
Oisann.. Litt av en timing. Blir bra. Usikker på hvor snilt det er å ta med en som ANM til Langesund. Kan bli stygt.Bra film helt klart. Neste uke tror jeg blir meget bra. Torsdag tar jeg med meg ANM og Impulse til 8x12. Stakkars mann, tre stk som ikke driver så hardt med DSP skal ned å høre på et av de mer vel-regulerte anlegg i kongeriket... . Gleder meg stort,blir et kjærkomment avbrekk om dagen.
Det er stort bagasjerom på Padda...Vet ikke om reisefølget er noe vakrere, men vanskelig å nekte for at jeg ikke er spesielt behagelig for øyet.
Ja, blir trivelig å se deg igjen Atle. Og artig at Final blir med. Spise, litt musikk, måle og så litt mer musikk tipper jeg.Oisann.. Litt av en timing. Blir bra. Usikker på hvor snilt det er å ta med en som ANM til Langesund. Kan bli stygt.Bra film helt klart. Neste uke tror jeg blir meget bra. Torsdag tar jeg med meg ANM og Impulse til 8x12. Stakkars mann, tre stk som ikke driver så hardt med DSP skal ned å høre på et av de mer vel-regulerte anlegg i kongeriket... . Gleder meg stort,blir et kjærkomment avbrekk om dagen.
Litt pusete dette da HCS !Takk for det motoren. Dragen har sagt hun vil gjerne høre litt msuikk med meg i kveld, så da er anlegget satt på og varmes opp. Tror det blir fint. Heldig jeg som har en partner som aktivt drar meg inn i hobbyen
Hun har bedt om fokus på gitar i kveld.. Og det kan jeg få til..
Det var ikke utseendet jeg siktet til, men den audiofile sjelen.Det er stort bagasjerom på Padda...Vet ikke om reisefølget er noe vakrere, men vanskelig å nekte for at jeg ikke er spesielt behagelig for øyet.
Blir trivelig. Gleder meg til det!Ja, blir trivelig å se deg igjen Atle. Og artig at Final blir med. Spise, litt musikk, måle og så litt mer musikk tipper jeg.Oisann.. Litt av en timing. Blir bra. Usikker på hvor snilt det er å ta med en som ANM til Langesund. Kan bli stygt.Bra film helt klart. Neste uke tror jeg blir meget bra. Torsdag tar jeg med meg ANM og Impulse til 8x12. Stakkars mann, tre stk som ikke driver så hardt med DSP skal ned å høre på et av de mer vel-regulerte anlegg i kongeriket... . Gleder meg stort,blir et kjærkomment avbrekk om dagen.