Gode og reflekterte vet jeg nå ikke . Siden en blir litt dopa av denne medisinen for tiden går livet litt i sakte modi. Men det er helt ok. Fikk nyeste Fidelity i går. Det ar stas. Faktisk kjente litt på følelsen av stolthet av det å være audiofil og musikkelsker ved å lese det, det var en god følelse. Jeg innser, dessto mer jeg har denne hobbyen , at likhetene på forskjellige anlegg er større en ulikhetene. Ulik evne til å takle høye volum er noe annet. Det meste blir bleke etterligninger av en virkelighet en har opplevd eller vil kjenne litt på.Det spennende er når en finner ny og intr musikk. Selv har jeg investert i 5o skiver med afrikansk musikk som jeg gleder meg til å få hjem. Alltid greit å ha et åpent øre for ting en ikke alltid hører påI den grad det finnes en positiv sideeffekt av sykemeldingen din HCS, er det at du åpenbart får mer tid til å skrive gode og reflekterte innlegg i tråden din!
Takk. Må gjøre alvor av å sees. Er nedom søs og da tar jeg kontakt med deg jeg J. Blir triveligKjempefint å få lest igjennom tråden din , lenge siden jeg var innom HFS , godt å se at tråden lever
ønsker deg all lykke med helse og hus og ikke minst musikk
Hmmm, skal sondere lit. Har veldig lyst til det. Kanskje torsdagen går , skal gi deg en tilbakemelding.Siden du vet hvor bundet som husmor jeg er til heimen burde du vurdert en formiddag hos meg neste uke HC. Da har kona stukket til Bermuda og jeg i stort behov av voksenkontakt. Lunsj skal du få og...
Takk for det kompis. En gjør seg noen tanker når en har tuklet litt over tid , slik de fleste her inne har gjort. Jeg tror det er sunt å finne ut hvilke forventninger en ØNSKER å ha. For disse oppfylles gjerne. Derav oppgraderinger med ting en TROR er bedre. Basert på hva da , kan en spørre. Og da kommer en bevisst forståelse av sine forventninger inn..Du favner jaggu vidt i det siste innlegget Interessant og underholdene. Kan ikke be om mere da Take care, kompis!
München skal nok bli en bra guttetur! De gule skoene er lagt på hylla, men skal nok uproblematisk klare å trylle frem noen andre metroseksuelle fargerJa, du har rett i det med å nyte nå-tiden. Har kommunisert litt med 8x12_TOM vedr München. Vi gleder oss begge to. Og stas å møtes igjen karmana. Regner med at du stiller opp i dine gule sko? Blir mye labbing og mye å se for en stakkar fra bøgda
Takk for gode ord tkr, og du har rett i det å kunne kose seg på "små flater med mye tid" slett ikke er oppskrytt. Bare veldig uvant. Ha en fin ettermiddag , du som har havgløtt. Mjøsa er liksom ikke helt det samme..Leser mellom linjene at legene greier å fikse deg igjen, HCS. Det synes jeg er gledelig å høre.
Som pensjonist kan jeg også opplyse at en venner seg til å pusle rundt hjemme. Dagene glir helt greit avgårde, og kjedsommelighetsspøkelset har ikke nådd meg igjen ennå.
mvh
Og det er nå du forteller at de ble slitt ut under trening til New York Maraton ? . Du er den du er, og det er mer enn godt nok, uansett fargerMünchen skal nok bli en bra guttetur! De gule skoene er lagt på hylla, men skal nok uproblematisk klare å trylle frem noen andre metroseksuelle fargerJa, du har rett i det med å nyte nå-tiden. Har kommunisert litt med 8x12_TOM vedr München. Vi gleder oss begge to. Og stas å møtes igjen karmana. Regner med at du stiller opp i dine gule sko? Blir mye labbing og mye å se for en stakkar fra bøgda
Vi får til noe. Kan de glede deg litt så er det bedre enn å kaste de. Bare Dragen som vil ha rommet tømt. Skal tenke på noe lurt. Bonus er å få hørt oppsettet ditt. Virket som du er fornøyd?Må ikke kaste de Hans. Er sikkert en hel del der som kan være morsom mimre musikk for min del. Donasjon tar jeg imot. I verste fall så får jeg komme en tur med sekkehjulet... Eller så dropper du de bare på døren om du skal nedover i denne retningen.
Blir bra tilslutt.. Drevet å rengjort grill i dag. Så da er det bare å ta med en belgisk blå når du dukker oppSå litt hyggeligere ut på innsiden i sommer! Godt at formen er stigende
Er ikke det fint da ? Du får ta deg en tur snart, vært trivelig å sett deg igjen. Kunne vi diskutert litt tung tvangsmedisinering av enkelte her inne..Så samles vi her...
Skal til Munchen jeg, men ikke i mai. Neste år blir jeg med. Må planlegges, da grunnen til min husmorstatus er konas arbeidssituasjon.Hehe, hva er grunnen til at du ikke tar deg en husmorferie til Munchen i midten av mai, ANM?
Når det blir tur til svigers regner jeg med at jeg dukker opp vet du. Gleder meg alleredeJeg er i grunn litt furten på deg! Ser jo at du skal på turne både hit og dit, men jeg står ikke på lista. Hevn for Drøbak turen.
Tja, vet ikke...For mye jobb, og jeg har ikke råd til pool boy...Fylle bassenget snart?
Men jeg har, flere liter!Bare å rive det bassenget. Du har faen ikke en gang pisset i det etter at dere kjøpte huset
Forresten et fint bilde av godset
Kommer til å pisse opp i der også, hirr hirr!Hehe...Har lyst på stamp, sitte oppi der og ta en kald øl...Selvom svømming er fint..
Vis vedlegget 434717