Gratulerer så mye med flott spiller og en glimrende pu
dette burde gå veien
Har veldig lyst på en topp loader selv men må vente til litt senere i vinter tror jeg
Holder på hos tannlegen og det blir skam dyrt dessverre
Denne sugler jeg på og kjenner til hva som bor i den
mvh
Vis vedlegget 516756
Motoren, grandmaster Fosse har en utmerket toplader til salgs for 17 frognertiere - Eximus CD2 trur eg det va.
Den er i mint condition, og under halv pris om det passer for budsjettet.
Ellersmessig er ei heller Audionet ART CD2 å kimse av om den er og oppdrive.
Men nå legger jeg meg opp i ting jeg ikke har nor med.
Ikke noe problem power, alltid artig når du dukker opp. Den Eximus saken tror jeg er meget god. Om den er innenfor budsjett hos motoren vet jeg ikke
Nå er jo jeg selger, så dere får ta det jeg sier med en klype salt. Men, jeg har hatt noen få digitalrigger innom som har satt spor:
Wadia 860 på lån! Gruste min Musical Fidelity A5 så vanvittig at jeg ikke kunne spille CD på evigheter etterpå. Heldigvis gikk MF i stykker og måtte repareres. Tok så lang tid at Wadia var kommet på avstand.
Metronom hadde jeg en god stund. Nydelig lyd og fantastisk byggekvalitet. Men, den manglet digitale innganger og jeg skjønte den ville bli utdatert ... gikk all in for vinyl, trodd jeg. Det var ikke mange som hadde to platespillere da 8)
Eximus CD10. Likte denne så godt at jeg kjøpte CD5. Bygget som en tanks og får du innbrudd fungerer fjernkontrollen helt greit til selvforsvar. Lenge siden jeg har hatt de andre spillerne listet over, men har roen og lydkvaliteten fra de beste andre parret med alt av digitale innganger og utganger.
DCS og Burmester 001 hadde jeg også på lån, men de måtte se seg slått av Metronome hos meg (subjektivt).
Kommer du over en Eximus CD10 (eldre utgave av den jeg har) så kan du få vanvittig god spiller for lite penger. Sørg bare for at racket er godt bygd, dette er tung hifi. Veier omtrent det samme som en forsterker. Egentlig er det det beste kjøpet. Lyden er nesten like god, men siden den er en del eldre selges den ennå billigere.