motoren
Æresmedlem
Gratulerer så mye med flott forsterker sett HC og du må ha en riktig fin julefeiring
mvh
mvh
En lever da bare en gang TrompeteN.. Liver må nytes.. Tilogmed når en blir eksponert for artister som han under..Du altså!!!
Takk Final. Dette burde være i din gata, nøytral lyd.. . Uten at jeg skal si noe om at jeg vet helt hva det er... Jeg tenker en forvrengningen en liker best.. Så enkelt og tidvis så vanskelig..Gratulerer. Virkelig et imponerende forsterkersett. Tror dette vil fungere topp på Ø.
Takk gode mann, blir en fin feiring. Har bestemt meg for det.. Håper du får en god feiring, at kjeften funker og musikken nytes.. Fikk og litt musikk idag. Gode skiver, etter min smak..Gratulerer så mye med flott forsterker sett HC og du må ha en riktig fin julefeiring
mvh
Har hatt El-bil i et halvt år.. Dragen som bruker den, en liten snerten i3. Lett å like, selv om det autofile genet ikke helt triggers.. Men liker den. Batteriet er helt nytt, for håpe det varer en stund.. Du får ta deg en tur snart. Uansett transport, greit å hente selv. Posten, Bring osv.. Fysj..Har du gått over til batteri-drift?
Gratulerer!
Blir snart el-bil og, nå da?
M
Ja - favoritt forvrengninger skal man ikke kimse av. Tror det er lettest å lete etter den i et komponent - ikke mange samtidig. Pickup’ er opplagte kandidater IMO.Takk Final. Dette burde være i din gata, nøytral lyd.. . Uten at jeg skal si noe om at jeg vet helt hva det er... Jeg tenker en forvrengningen en liker best.. Så enkelt og tidvis så vanskelig..Gratulerer. Virkelig et imponerende forsterkersett. Tror dette vil fungere topp på Ø.
Hørte jeg en ironi? . Ja, det har vært et par bytter. Og det gjerne har tenkt at "dette er jeg happy med".. Men nå må det roe seg, få i gang snurra, kjøpe mer musikk og besøke en haug av folk.. Min lille plan for 2019. Samt plage karmana i München..Ja - favoritt forvrengninger skal man ikke kimse av. Tror det er lettest å lete etter den i et komponent - ikke mange samtidig. Pickup’ er opplagte kandidater IMO.Takk Final. Dette burde være i din gata, nøytral lyd.. . Uten at jeg skal si noe om at jeg vet helt hva det er... Jeg tenker en forvrengningen en liker best.. Så enkelt og tidvis så vanskelig..Gratulerer. Virkelig et imponerende forsterkersett. Tror dette vil fungere topp på Ø.
Men det blir jo ikke aktuelt, du skal jo bare roe ned nå og kun spille musikk i 2019
Ja, den skiva fikk jeg indirekte tips fra deg på. Lenge siden vi møttes på Gjelleråsen, satser på at vi kan sees på nyåretGrattis med nye amper Den Sophie Zelmani sing&dance er som balsam for sjelen.
Hehe, takk for den. Blitt litt vel mye i år ja.. Får roe ned litt. Og det mener jeg. Hemmeligheten ligger og i det å få solgt det en har.. . Og det er ikke lett bestandig..På tide at du kjører åpen løsning til loftet i garasjen, og ønsker deg en gaffeltruck til jul
Gøyere å kjøpe enn å selge!Hehe, takk for den. Blitt litt vel mye i år ja.. Får roe ned litt. Og det mener jeg. Hemmeligheten ligger og i det å få solgt det en har.. . Og det er ikke lett bestandig..På tide at du kjører åpen løsning til loftet i garasjen, og ønsker deg en gaffeltruck til jul
Kunne ikke vært mere enigGøyere å kjøpe enn å selge!Hehe, takk for den. Blitt litt vel mye i år ja.. Får roe ned litt. Og det mener jeg. Hemmeligheten ligger og i det å få solgt det en har.. . Og det er ikke lett bestandig..På tide at du kjører åpen løsning til loftet i garasjen, og ønsker deg en gaffeltruck til jul
En vareheis med litt størrelse og kapasitet hadde vel vært en bedre løsning. Grattis med ASR! Handelen med H gikk glatt?Hehe, takk for den. Blitt litt vel mye i år ja.. Får roe ned litt. Og det mener jeg. Hemmeligheten ligger og i det å få solgt det en har.. . Og det er ikke lett bestandig..På tide at du kjører åpen løsning til loftet i garasjen, og ønsker deg en gaffeltruck til jul
HC er for opptatt med og høre musikk nå, bilder kommer nok etter romjula når han har landetIngen bilder av selve ampen enda...!?!?!?
Det må vi få til woodrand. Skal bla på møte med NHO den 3/1,om det er noen mulighet for deg? Du må uansett ha en trivelig jul, du skal kanskje til Kreta i år? Vi snakkes plutseligGratulerer HC! Vi må finne en dato for treff i januar
Igjen lurer jeg på hva i huleste jeg driver med, bære over 100 kg esker opp en trapp som fremkaller hjertebank hos en med det minste snev av høydesyke..HC er for opptatt med og høre musikk nå, bilder kommer nok etter romjula når han har landetIngen bilder av selve ampen enda...!?!?!?
grattis!
Gratulerer,ser fett ut i det minste. Tok meg gode 3-4 uker før jeg vendte meg til Accuphase her. Det låt ikke bra i starten og jeg angret for og ha byttet,så ble det bedre og bedre dag for dag . Nå er jeg ganske happy egentlig.Igjen lurer jeg på hva i huleste jeg driver med, bære over 100 kg esker opp en trapp som fremkaller hjertebank hos en med det minste snev av høydesyke..HC er for opptatt med og høre musikk nå, bilder kommer nok etter romjula når han har landetIngen bilder av selve ampen enda...!?!?!?
Koble opp.. Og sånn jeg hater å koble, ligge med rumpesprekken i været, mens jeg knapt ser bak racket.. Og håpe på at dette blir bra tilslutt. Bite negler mens en slår på og venter på blårøyk og sikringer som skyter ut av skapet... Oppskrytt moro med nye ting. Enkelte ganger..
Fikk så koblet opp, litt provisorisk foreløpig. Alt har stått lenge, kaldt og dumt. Første toner kommer.. Helvete, dette låter hifi.. Litt tamt, grått og uten gnist.. Så lar det surre og gå mens jeg spiser litt, går tur med bikkja og hater litt..
Men så.. Kommer tilbake.. Her har batterier fått juice, ting fått varme.. Første som slår meg en utrolig separasjon, ting er virkelig skåret i sten klart og tydelig... Og når strøm-reserven er som på en mini ubåt er det noe veldig utvunget over det hele.. Og, i enda større grad, musikk fungerer på lavere volum. Er jeg overbevist? Rør har sin sjarm og kommer til å ha det i kjeden et sted. Men dette er annerledes på en måte jeg liker. Hør mer, gjør mindre... Det mantraet kan jeg leve med nå..
Vis vedlegget 522609
Kastet inn i benken. Mye jobb gjenstår, men det spiller...
Hatt de andre hoved forsterkerne i flere år.. At en har litt å bytte med er jo bare sunt..Der har du forsterker i flere uker!
Takk Ove. Håper de sitter helt her. Bære for å bære er jeg lite tilhenger av..Gratulerer,ser fett ut i det minste. Tok meg gode 3-4 uker før jeg vendte meg til Accuphase her. Det låt ikke bra i starten og jeg angret for og ha byttet,så ble det bedre og bedre dag for dag . Nå er jeg ganske happy egentlig.Igjen lurer jeg på hva i huleste jeg driver med, bære over 100 kg esker opp en trapp som fremkaller hjertebank hos en med det minste snev av høydesyke..HC er for opptatt med og høre musikk nå, bilder kommer nok etter romjula når han har landet
Koble opp.. Og sånn jeg hater å koble, ligge med rumpesprekken i været, mens jeg knapt ser bak racket.. Og håpe på at dette blir bra tilslutt. Bite negler mens en slår på og venter på blårøyk og sikringer som skyter ut av skapet... Oppskrytt moro med nye ting. Enkelte ganger..
Fikk så koblet opp, litt provisorisk foreløpig. Alt har stått lenge, kaldt og dumt. Første toner kommer.. Helvete, dette låter hifi.. Litt tamt, grått og uten gnist.. Så lar det surre og gå mens jeg spiser litt, går tur med bikkja og hater litt..
Men så.. Kommer tilbake.. Her har batterier fått juice, ting fått varme.. Første som slår meg en utrolig separasjon, ting er virkelig skåret i sten klart og tydelig... Og når strøm-reserven er som på en mini ubåt er det noe veldig utvunget over det hele.. Og, i enda større grad, musikk fungerer på lavere volum. Er jeg overbevist? Rør har sin sjarm og kommer til å ha det i kjeden et sted. Men dette er annerledes på en måte jeg liker. Hør mer, gjør mindre... Det mantraet kan jeg leve med nå..
Vis vedlegget 522609
Kastet inn i benken. Mye jobb gjenstår, men det spiller...
O
Velkommen skal du være. Kos deg i jula. Og Gato har jeg trua påGodt og høre du traff bra med nyervervet kraftverk. Må få tatt meg en tur på nyåret. Om jeg så må bruke det og besøke familie som grunn til å ta en tur
Må du få en herlig audiofil jul.
Takk gunner. Er du hjemme rundt den 27 ? God jul til deg og, håper du får noen harde pakker og ikke bare sokker og en deostick...Monsterfint! (er det noe som heter det?)
Grattis, HCS. Håper du beholder den såpass lenge at jeg får en lytt.
Og God Jul!
Jøss, Sopie Zelmani var nytt for meg, men knallbra. Gode toner for den som sitter på nattvaktTakk gode mann, blir en fin feiring. Har bestemt meg for det.. Håper du får en god feiring, at kjeften funker og musikken nytes.. Fikk og litt musikk idag. Gode skiver, etter min smak..Gratulerer så mye med flott forsterker sett HC og du må ha en riktig fin julefeiring
mvh
Vis vedlegget 522332
Dette er et par andre gode album (etter min mening) fra damen:Jøss, Sopie Zelmani var nytt for meg, men knallbra. Gode toner for den som sitter på nattvaktTakk gode mann, blir en fin feiring. Har bestemt meg for det.. Håper du får en god feiring, at kjeften funker og musikken nytes.. Fikk og litt musikk idag. Gode skiver, etter min smak..Gratulerer så mye med flott forsterker sett HC og du må ha en riktig fin julefeiring
mvh
Vis vedlegget 522332
Gratulerer med flott julepresang til deg selv.Igjen lurer jeg på hva i huleste jeg driver med...osv
Takk for tips. Skal sjekke ut. Du er, dessverre for deg , et av de anlegg jeg har lyst til å høre. Lenge siden vi pratet om dette nå. Og ja, ha en rolig og God Jul med det innehold som gir deg mest gledeDette er et par andre gode album (etter min mening) fra damen:Jøss, Sopie Zelmani var nytt for meg, men knallbra. Gode toner for den som sitter på nattvaktTakk gode mann, blir en fin feiring. Har bestemt meg for det.. Håper du får en god feiring, at kjeften funker og musikken nytes.. Fikk og litt musikk idag. Gode skiver, etter min smak..Gratulerer så mye med flott forsterker sett HC og du må ha en riktig fin julefeiring
mvh
Vis vedlegget 522332
Vis vedlegget 522624
Vis vedlegget 522625
God jul
Tusen takk! Den står da der den... Liten og unnselig slik en god dac skal.. . Burde kanskje lagd en signatur med krimskramset, men er for lat tror jeg..Kanonstilig! Gratulerer
Kor e det blitt av Veridian DACen?
Er ikke det litt råflott? Men ja vurderer det. Et ord som "finesse" er noe som dukker opp når jeg hører på ASR. Noe av det laveste støygulvet jeg har hørt av noen forsterker mens detaljer kommer svært tydelig frem. Tror noe av dette skyldes kombinasjon batterier og en gedigen strømforsyning. Rørforsterkeren er lettere å like umiddelbart, men innser at foten dukker opp raskere med ASR når jeg spiller den musikken jeg liker. Simpelthen fordi jeg får mer av den, ASR gir hele opptaket uten å favorisere eller trekke fra på frekvensflankene, noe endel rør forsterkere synder med. More for less, et greit mantra..Gratulerer med forsterkersett! Du skal beholde begge ikke sant!? Rør når hjertet lengter og transistor på sommeren og når rørene er på rens.