Må innrømme at streaming har sine fordeler... Finne frem i så mye musikk er et lite mareritt.. Har brukt dagen til å rydde litt opp i rotet jeg lagde i går.. At en skal være en så jæ hoarder av cd plater tenker jeg i mitt stille sinn
.. Men må innse at ånden skrøpelig og kjødet villig, og da har en krefter til å bære hundrevis av kilo opp på loftet av diverse skrot og skrammel.. Ja, ja, det kan alltids være verre.. For kaste en haug når jeg får ånden over meg..
Vis vedlegget 737583
Bildet under viser det jeg frykter med vinyl. Vil jo ikke begynne med spesielle dreide clamps , børster , og dippedutter... Hva blir det neste..?? Kabel-bukker, sjampis fargede forsterkere og dyre kabler...?? Nei, her skal det være enkelt, gidder jo ikke tenke , bare være, når jeg skal høre musikk...
Vis vedlegget 737587
Hmm...Uansett, bør vel utnytte det en har? Ikke bare la det stå og støve... Så blir vel ei råd.. Uansett, blir mer og mer fornøyd med Sanders Magtech. At de stadig vinner priser sier vel og sitt...Men det er ikke mange her i landet.. Lurer på hvorfor...?