YesJens
Musikkelsker og Livsnyter😊
God bedring ønsker æ dæ
Rommet har nok en temmelig drøy suckout i bass pga gulv bla men det hjelper med litt membran og effekt. Så langt fornøyd, de spiller varmere enn jeg er vant til..Jeg går ut fra at de nye høyttalerne spiller med sånn kraft i de nedre frekvensområder at de kan anses som infrasoniske våpen; derav nyreskadene.
Spøk til side, høres ikke ut som noen positiv opplevelse det der, jeg håper alt jeg kan på at dette er av reparerbar art, så du snart kan bære tunge ting både opp og ned trappene igjen. (Tunge løft er for øvrig en mulig utløsende årsak, bare nevner det...)
Alle gode ønsker fra Asker!!
M72 er et møkkavåpen, hadde ikke truffet en låve på 50 meter. Men favoritten fra tjenesten i Libanon hadde vært noe. Eneste våpenet" jalla'n" hadde respekt for, og det var svensk.. ... Kunne jeg "jakta" med det hadde jeg neppe kjedet meg..Hvis du kjeder deg nå når du er sykemeldt, så tror jeg en slik løsning som dette hadde passet hos deg
Vis vedlegget 763132
Amarok - Oldfield’s Amarok?Bestilte Amarok
Høres ut som det er passende "medisin"... ... Viktig å forstå "begrep", også innen musikken..Amarok - Oldfield’s Amarok?
I såfall en kombinasjon mellom dynamikkbombe og tolmodighetsøvelse. Dritkul, men krevende