Gratulerer med nye høyttalere. Spennende valg. Litt sur og lei for at jeg måtte skippe Horten i år. Var klar for røver historier og ustø gange, men det skar seg
|
De der var ukjent, sjekkes ut. Mye justering en kan gjøre, men tror det er lett å rote seg bort ogEnig, skyv e bra…Har du tiikke titta på parametric eq typ som disse fra SPL og Manley?
Vis vedlegget 850747
Vis vedlegget 850751
Var hyggelig å treffe deg så du vil bli savnetGratulerer med nye høyttalere. Spennende valg. Litt sur og lei for at jeg måtte skippe Horten i år. Var klar for røver historier og ustø gange, men det skar seg
Ja på sikt, tanken er når man drar i gang basstårna.…trenger også lese mæ litt opp etter hvert, men har truaDe der var ukjent, sjekkes ut. Mye justering en kan gjøre, men tror det er lett å rote seg bort og.. Innrømmer at digitalt på skjerm virker enklere, men sjarmen er mindre.. Ser ut som artige saker. Noe du vurderer @TAS?
2x1600 W kl. A?! Du satser på at strømprisene går ned etter hvert, regner jeg med?Tusen takk, virker som de passer i rommet på 33kvm, og det er det viktigste. Og så har de stor tilstedeværelse, jeg litt på konsert, istedenfor å lytte til musikk.. Det er viktig for meg
Ja, 2x1600 av watt på 97dB høyttaler er kanskje litt voldsomt? Går over til ren klasse a og det gleder jeg meg til. Første opplevelse med klasse A var med Sugden. Husker det som en god opplevelse. Og så er rommet mitt litt kjølig, så hvorfor ikke? Men gruer meg til å bære opp kladden på loftet..![]()
Nei, det er de monoblokkene som er på vei ut. Og, heldigvis, ikke A men a/b. De blir ikke varme en gang. Den nye er klasse A.. Litt må en unne seg i en grusom og hard verden2x1600 W kl. A?! Du satser på at strømprisene går ned etter hvert, regner jeg med?![]()
Aldri hørt om slike, men det finnes sikkert for de som drømmer om steking av bacon samtidig som en lytter til Bach kantater..Puh (på dine vegne)! 2x1600 kl. A hadde vært voldsomt. Det finnes kanskje ikke engang?
Puh (på dine vegne)! 2x1600 kl. A hadde vært voldsomt. Det finnes kanskje ikke engang?
NA(j)D 3020 A+ ?Dette 120000W monsteret kan levere 30000W Klasse A - 8ohm
http://www.onlycreative.it/opera-only
Vis vedlegget 850879
Nå får tilogmed amp fra "riktig" land etterhvert. Kan bli veldig så braGratulerer med nye høyttalere (i fra riktig land)![]()
Så enkelt er det ikkejassågitt, grattis med shinai
Det monsteret var i sin utstilt på messa i Munchen.ser ut som et oppslag i lokalavisa om den nye transformers-filmen, der kinosjefen, programassistenten, kioskdama og en gjøk fra den nyopprettede innovasjonsavdelinga stiller opp til foto foran en påkostet standee.
Du verdenSå var det dette med høyttalere. Horn liker jeg, denne plutsligheten, som ingen andre prinsipper helt klarer. Panel har sin ynde og jeg er kor-verk på store panel. I det store utvalget er bass-refleks et fint kompromiss. Så da går jeg for dipol.... Med sin horn ladning og doble 15 tommere minner de litt om Mobster og de fikk jeg ikke til. For snille og tamme.. Men hvorfor ikke prøve på nytt? 97dB følsomhet gir og muligheter..
Vis vedlegget 850357
Italienske, men skjønnhet er de ikke. Men en slags art deco design jeg liker. Uten delefilter av noe slag. Betenkelig nok, de heter VREL. Blir dette vræl..?![]()
Koselig å se deg innom @PowerpointDu verden
Nok er sceneskifte på Biri.
Jeg trodde du var ferdig med å bære brokk på deg opp trappa til mannehulen din HCS
Så da røyk Golden Ear kreasjonene ut døra, ned trappa og inn i bilen til ny eier.
Videre har jeg skjønt at Sanders monoblokkene også har fått marsjordre.
Inn kommer noe tungt i ett chassie med stor varmeutvikling skjønner jeg.
Pass på ryggen og ikke minst ha det moro med nok et for meg ukjent høyttaler merke.
Selv sitter jeg her uten lyd på sjuende uka, men nå er DP ampen i gode hender hos RJEL.
Jeg har ikke hørt noe om at det er funnet feil som ikke lar seg reparere
Så da er det vel håp om å få blokka i retur om ikke altfor lenge, så jeg får spelt kjent og kjær musikk på Magnepan 3.7i.
Alle øvrige tiltak og forbredelser er i boks.
Den som venter på noe godt osv.
Takk @HoJ . På min musikk låter det ikke ille og det betyr mest. Som alt annet, kompromiss, men noen av disse er enklere å leve medGratulerer med nye høyttalere, disse var råe![]()
Du og retep blir jeg litt skeptisk til nå når Zulu legger ut sitt anlegg dagen derpåTakk @HoJ . På min musikk låter det ikke ille og det betyr mest. Som alt annet, kompromiss, men noen av disse er enklere å leve med... Får prøve å lande..
Hmm, tror jeg må slutte å besøke folk.. Først @sundkoien som omtrent ikke er aktiv her inne lenger. Så @Zulu i går som legger ut hele anlegget for salg dagen derpå..
... Er jeg virkelig så gretten som gjest?
![]()
Ingen tvil om hvem jeg aldri kommer til å slippe inn hos meg i hvert fall...Du og retep blir jeg litt skeptisk til nå når Zulu legger ut sitt anlegg dagen derpå![]()
Kan fort bli et dyrt besøkIngen tvil om hvem jeg aldri kommer til å slippe inn hos meg i hvert fall...![]()
Ja det er din feil hele greia til Zulu. Såg ikke at du trampet en eneste takt...Takk @HoJ . På min musikk låter det ikke ille og det betyr mest. Som alt annet, kompromiss, men noen av disse er enklere å leve med... Får prøve å lande..
Hmm, tror jeg må slutte å besøke folk.. Først @sundkoien som omtrent ikke er aktiv her inne lenger. Så @Zulu i går som legger ut hele anlegget for salg dagen derpå..
![]()
Blir ikke mye takt uten bass.........Ja det er din feil hele greia til Zulu. Såg ikke at du trampet en eneste takt...![]()
Du som er litt bevandret i Skriften.. ".. en skal vende det ene kinnet til, så en får spaden i bakhodet.." fritt fra boken "Audiofiliens åpenbaring" skrevet av profeten Mosfet Kabel..Ingen tvil om hvem jeg aldri kommer til å slippe inn hos meg i hvert fall...![]()
Godt med nivå ned til 40hz før det rulla av.. Så nok å trampe takten tilBlir ikke mye takt uten bass.........
![]()
Prøv å tramp du når det lukter fantastisk mat i hele husetJa det er din feil hele greia til Zulu. Såg ikke at du trampet en eneste takt...
Blir greit å ta et alvorsord med Zulu på messa tror jeg..![]()
Ah du var sulten du... Forklarer det meste..Prøv å tramp du når det lukter fantastisk mat i hele huset..
Zulu tror jeg har koll![]()
DAC ble lagt ut for 3 uker siden daHmm, tror jeg må slutte å besøke folk.. Først @sundkoien som omtrent ikke er aktiv her inne lenger. Så @Zulu i går som legger ut hele anlegget for salg dagen derpå..
![]()
Uff da..DAC ble lagt ut for 3 uker siden daNeida du er ikke gretten. Tror jeg la ut noe for salg sist du var her også
![]()
Hvor går denne LOTR serien?Takk for tips. Regner med at "The Sandman" på Netflix er sjekket ut? Andor har foreløpig stått mest til forventningene....En pussighet med disse nye seriene er der hvor de såkalte negroide stiller på likt samfunnsmessig nivå som sine hvite karakterer. Slik var det ikke så ofte i det gamle Europa, ogiallefall ikke iUSA. DEr var de tjenere, kanskje verre og. Men finner denne forfalskningen lett annoying hva er vitsen liksom...
![]()
Fa... da får jeg ikke sett...PRIME Amazon
Da får du se denne på Disney da .. ?Fa... da får jeg ikke sett...