På tross av at jeg har nært mye hifi opp og ned er det ingen favoritt syssel. Dette med å teste ut hifi er og svært vanskelig. Ørene er hva de er, dagsformen og humør varierende og sterkt innvirkende på hjernens oppfattelse. I går gikk jeg koblet opp EAM lab C 301, en pre som skal passe til min nye 260A.
Vis vedlegget 856419
Det blå lyset er heldigvis ikke så sterkt..
.. Etter noen timer påslått skal jeg få hørt. Førsteinntrykk er klarhet og små nyanser som trer godt frem. Er fremgangsmåte vitenskapelig? Ikke akkurat, men på tirsdag kommer
@Retep med mic og utstyr så vi kan måle litt,underbygge det jeg tror jeg hører.. Ting skal uansett ikke være rett frem.. Var I Oslo en tur i går, og på tur ned møtte jeg
@oal. Utrolig hyggelig fyr, med en fin hund. I bilen hadde han en eske som var svær... Fikk kikket litt på den, men venter til inntrykk av EAM pre har festet seg. Liker det jeg hører så spent på hva boksen i den store esken kan gjøre forskjellig ifht EAM.
Oslo ha, Dragen ville møte ei venninne og ha med meg. Da hadde jeg ikke så mye valg.. Etter en bedre middag bar det på show. "Sister Act" basert på film med Whoopi Goldberg. Temmelig skeptisk til hele showet. Det var artig, på tross av overflod av nonner. Eller kanskje akkurat derfor..
Vis vedlegget 856433