Det får jeg. TakkerDa får du se denne på Disney da .. ?
|
Det får jeg. TakkerDa får du se denne på Disney da .. ?
Ja med en Akai så blir nok dette braNå får tilogmed amp fra "riktig" land etterhvert. Kan bli veldig så bra![]()
Akai er sikkert fantastisk..Ja med en Akai så blir nok dette bra![]()
Gode nyheter!Yay.. Tar en tur til Horten.. Lot meg overtale... Løfte om god mat osv.. Lyden tviler jeg på, men hyggelig å se igjen bra folk![]()
Sandmannen er sjekket ut, og funnet verdig å bruke tid på.Takk for tips. Regner med at "The Sandman" på Netflix er sjekket ut? Andor har foreløpig stått mest til forventningene....En pussighet med disse nye seriene er der hvor de såkalte negroide stiller på likt samfunnsmessig nivå som sine hvite karakterer. Slik var det ikke så ofte i det gamle Europa, ogiallefall ikke iUSA. DEr var de tjenere, kanskje verre og. Men finner denne forfalskningen lett annoying hva er vitsen liksom...
![]()
Jøje meg, hva er det med dere eldre fantasy-guttaSandmannen er sjekket ut, og funnet verdig å bruke tid på.
Litt smågale tildragelser og morbid humor her og der.
Men det liker vi jo![]()
Ikke gi opp, det er håp...Jøje meg, hva er det med dere eldre fantasy-guttaSå de to første episodene og det buklandet kraftig. Jeg har selvfølgelig rett i at dette er ræl, og dere tar kraftig feil!
![]()
Sandmannen er sjekket ut, og funnet verdig å bruke tid på.
Litt smågale tildragelser og morbid humor her og der.
Men det liker vi jo![]()
Ja, unner dere det..Det er bra! Da slipper vi andre å stå til knes i sosiale gnagere i Warszawa, og kan hygge oss med musikk og anlegg![]()
Grillpanne er stas. Bruker min myeKlar for dagens lille eksperiment. Fikk tips om at det er stekepanner som egner seg bedre til biff enn de vanlige flate. Så da gikk jeg til anskaffelse, lurer på om jeg får det til..
Vis vedlegget 853822
Dragen er på shopping og nyter et Spa. Jeg får bare henge i, ha maten klar til hun kommer.. Det er et hardt liv.... Vil ikke risikere at hun blir misfornøyd..
Vis vedlegget 853823
Edruelig educated guess..ARC LS 28Idag har jeg gjort noe jeg ikke ville gjøre, solgt min pre. Den trodde jeg at jeg skulle ha til hobbyen gikk over i bleier og barnegrøt på et aldershjem. Men slik gikk
Så hvilken pre? Samme som ny effekt? Eller prøve noe helt? Vanskelig... Like vanskelig som ulik musikk kan være.. Beskrivelsen av country er midt i blinken..![]()
Ikke dum den, men tviler. Hadde LS26 og den var "grå" i det oppsettet.. Jakten er halve mora. Skjønner litt mer av det du nevnte om dipol og horn nå.. Artig.. TilstedeværelseEdruelig educated guess..ARC LS 28![]()
Hmmm...på tide å begynne å drekke siden edruelige gjetninger ikke treffer godt nok!Ikke dum den, men tviler. Hadde LS26 og den var "grå" i det oppsettet.. Jakten er halve mora. Skjønner litt mer av det du nevnte om dipol og horn nå.. Artig.. Tilstedeværelse![]()
Edruelig tilnærming til hobby? Hmm.. Høres ut som en springskalle der det gjør mest vondt..Hmmm...på tide å begynne å drekke siden edruelige gjetninger ikke treffer godt nok!
Så kult, ja syns det er herlig miks av panelhøyttalere og horn løsninger en flott kombo lydmessig...stort, luftig og dynamisk samt detaljert, blir aldri lydtrøtt noe som er god pekepinn på lydglede. Har også eid LS26, fungerte veldig bra i det gamle oppsettet med AG duo Omega og First Watt F4 monoblokker. Leste en test hvor de mente LS26 var lite grane kjappere en REF 3, dog manglet litt av oppløsning og størrelsen på lydbildet.
grattis, har også trua på klasse A til dipolene...samme brand på pre eller blir det rør ish?Vis vedlegget 854968
Sånn ser den altså ut innvendig, min nye klasse A forsterker. Jeg måtte gå noen runder med meg selv da jeg fikk VREL i hus. Hva skal en med med 2x1600 watt på en filterløs høytaler som heller ikke liker høyttaler med kraftig demping ( https://www.remusic.it/EN/Vrel-Electroacustic-Bequadro-Quattro-loudspeakers-Listening-test-773edc00 ) ? Mine er modellen under skal sant sies, jeg er en kjip fa, men poenget gjelder likefullt.. Jeg vurderte litt forskjellige amper, leste specs og omtaler til øye ble vått, og buksesmikken trang.. Noe måtte gjøres. En gentelman jeg har fulgt litt med på, og fått gleden av å bli litt kjent med er @nlykke . Ferden hans fra Rouge til EAM Lab ble lest nøye. Isåmåte ble fristelsen litt for stor. 2x60 klasse A i et 45 tungt kabinett med spec som jeg trodde kunne egne seg med VREL. Så da ble det action. @Audio Agenten ble kontaktet og etter litt forhandlinger så ble det EAM Lab 260A, levert omtrent på døren. Så var det messe...
Vis vedlegget 854970
Testen til RES gjorde at jeg nesten gledet meg til mesa var over. Hvor bra var denne forsterkeren ? Sanders var ikke tingen på VREL, det var helt klart med en litt blodfattig fremføring som gjorde at alle artistene jeg hørte på fikk et lett anslag av bulimi, dårlig ånde og svette eselballer.... Ikke det jeg ønsket meg. Så etter å ha bært opp den lille var det bare å la det stå til. Ville EAM Lab260A innfri eller ble det grov kjeft over tlf for å ha blitt lurt ut i stry?? Jeg har skrudd nok italienske biler til å vite at Italia er kunst, kultur, estetikk og skjønnhet, men at funksjon, holdbarhet og strøm ikke alltid var like høyt ivaretatt...
.. Vel, etter å ha slått den på, latt den stå på litt kom konturene frem av noe som kunne bli lovende. Jeg hadde snakket med to kjekke fettere utenfor den indiske i Horten, som kunne berette om innspilling på kanskje 100 (!) timer.. Jeg tror på innbrenning av høyttalere, men forsterkere... Men jeg er villig til å la meg imponere eller tro på ting, i motsetning til de dumskallene som automatisk lukker for alt de ikke tror på selv.. Den naive er nok meg...
Vis vedlegget 854974
MEN, det var sus i horndiskant.. Mye mer enn jeg kunne tillate. Lettere irritert tok jeg kontakt med forhandler som var velvilligheten selv. Vi kommer hjem til deg, med en ny, evt en annen modell eller vi hever kjøpet enkelt og greit. Det skal sies, veldig ryddig og tillitsvekkende det hele. En tanke rundt at xlr fra pre til effekt ikke snakket samme språk ble og luftet. Den fikk vi så testet ut når forhandler hadde bært opp en tung amp, takk @Steindaniel . Med xlr ute , og rca ble det helt tyst. Så da satte jeg cd skiva på repeat og slo av lyset. Etter en dag var det veldig fint, så etter tre dager låt det helt huggorm. Men nå, etter ca 100 timer , er jeg veldig happy. Forsterkeren blir ikke grisevarm, heldigvis, men den er full av krefter og tilstedeværelse i sin presentasjon. Jeg er rett og slett veldig imponert, dette er en spesiell modell i EAM Lab sine forsterkere helt klart. Det er en naturlig åpen mellomtone og en diskant som ikke klinger feil i mine ører. Hmm, engelsk bil, italiensk høyttaler og forsterker, amerikansk hund og norsk kjerring.. Dette bare må gå ad dundas..![]()
Takk, det er betryggende at det er flere ører som har hørt noe av det jeg tror jeg hører, at EAM spiller godtEAM Lab er forsterkere som virkelig har spilt musikk i de oppsettene jeg hørt de i. Gratulerer med ervervelsen. Blir det mest digital kildebruk p.t. eller får vinylen spilletid?
Usikker...Skal teste fra produsent, deres største, 301 Reference. Liker synergi, men innser at ørene kan spille meg et puss så her må jeg nesten bare prøve litt ut. Og så sitter det litt langt inne og ikke ha noen rør i forsterker leddet, kun i dac. Ok, nå høres jeg ut som en toms..grattis, har også trua på klasse A til dipolene...samme brand på pre eller blir det rør ish?
Ja, vi har vel samme takt på bytte av forsterker siste år så skjønner hva du mener..Her høres det ut som du har forsterker i mange dager……..ja kanskje ukerGrattis! Kjekt at du er så fornøyd
![]()