HCS
En vanlig fyr fra bygda..
Takker blues. Tror motoren har mer tid enn meg til å bekymre seg for støv, her klokkes det tolv timers dager og da er en time med musikk en velsignelse uten tanke på støv dessverre
Det har du nok helt rett i HC Bare kos deg duTakker blues. Tror motoren har mer tid enn meg til å bekymre seg for støv, her klokkes det tolv timers dager og da er en time med musikk en velsignelse uten tanke på støv dessverre
Gratulerer med ny platesnurrer Lyra har jo mange p.u i forskjellige prisklasser så her er det muligheter med tiden. Jeg er veldig fornøyd med min KleosVis vedlegget 866178
Synes den er flott, selv om den ikke har alt. Lenco var mer spretten og med mer driv, NAS bedre på bass. Det fascinerende med denne er at den har et kulksort bakteppe hvor NAS kunne gi rumble, noe jeg ikke likte.
Vis vedlegget 866179 I
Lyra er et nytt bekjentskap. Synes den er organisk og artig. Kanskje oppgradere innen merket etterhvert
Takk, Lyra virker mer som et rasedyr enn noen pu jeg har vært borti før. At jeg i det hele tatt vurderer oppgradering, innenfor samme merke, er lett skremmende. Og høyst overraskende..Gratulerer med ny platesnurrer Lyra har jo mange p.u i forskjellige prisklasser så her er det muligheter med tiden. Jeg er veldig fornøyd med min Kleos
Takk motoren, er lett å miste oversikt her inne. Ihvertfall når en ikke rekker å lese så myeHelt glemt deg bort jeg Gratulerer med flott snurre HC Bra pu også ser jeg
mvh
Klarte 6 av 8. Gikk på en smell med Eq og digitale nedlastinger. Får være småfornøyd med det.Enkelte ganger er det grunn til å føle seg "vellykket". På lista under unngikk jeg alle "feil" som en ikke skal gjøre. Akkurat i dag var det ikke mer som skulle til for å få meg til å le . Tror alderen gjør at en gir litt mer f, heldigvis..
8 Things You Shouldn't Buy or Own If You Call Yourself an Audiophile
There is much more than just stocking your listening space with high-end, exorbitantly expensive equipment that defines an audiophile.makelifeclick.com
Vis vedlegget 867767
Med din alder ser jeg det bare som positivt at en er framoverlent, søkende og utvikler både hobbyen og seg selv.. Når jeg kommer dit , om ikke lenge, skal jeg være fornøyd med å få lagt i cd skiva rett vei...Klarte 6 av 8. Gikk på en smell med Eq og digitale nedlastinger. Får være småfornøyd med det.
Mvh
Du får holde deg til vinyl. Der kan du spille begge sidene.Med din alder ser jeg det bare som positivt at en er framoverlent, søkende og utvikler både hobbyen og seg selv.. Når jeg kommer dit , om ikke lenge, skal jeg være fornøyd med å få lagt i cd skiva rett vei...
Morsomt HCS. Jeg kom meg helskinnet igjennom 7 av punktene over hva jeg som "audiofil" ikke bør eie/kjøpe.Enkelte ganger er det grunn til å føle seg "vellykket". På lista under unngikk jeg alle "feil" som en ikke skal gjøre. Akkurat i dag var det ikke mer som skulle til for å få meg til å le . Tror alderen gjør at en gir litt mer f, heldigvis..
8 Things You Shouldn't Buy or Own If You Call Yourself an Audiophile
There is much more than just stocking your listening space with high-end, exorbitantly expensive equipment that defines an audiophile.makelifeclick.com
Kremt.. Det er 6 sesongerMorsomt HCS. Jeg kom meg helskinnet igjennom 7 av punktene over hva jeg som "audiofil" ikke bør eie/kjøpe.
Juryen er ute på bakrommet for å diskutere hvorvidt "ormegården" min går i kostbare kabler gruppen.
Jeg mener selvsagt nei, men er ørlite farget av egne valg
Men jeg tar det ikke så tungt om jeg blir domfelt.
Avslutningsvis over til noe helt annet. Det var en kul vri på hvem Sauron i vår nye LOTR serie egentlig var
Ellersmessig koser jeg meg veldig med Expanse på Prime Video om dagen. Så de 2 første sesongene når de kom i 2016/17, og har snart sett igjennom dem på nytt før jeg kan fråtse i 3 sesonger jeg ikke har sett. Det gledes!
Joda, er selvfølgelig i gang med The Peripheral også.Hehe, et par Black Magic må vel kalles billige.. Eller kanskje ikke? .. Gode er de.
The Expanse er meget god, for meg, en av fjorårets topp fem. I år vil jeg nevne The Peripheral på Prime. Vellagd, og underfunding..
Halbrand.. Ble ikke så overrasket. Spent på hvordan oppgjøret med Adal blir. Og om Gandalf slutter å oppføre seg som en toms.. Soga hell fram..
Tar det til meg når det kommer fra, deg, vet du har øyne for sliktFor en flott stol!
For noen kurver.
Du er kanskje mer "maskulin" enn meg, for jeg trives på kjøkkenet.. Men må ha på meg briller eller så kan oppskriftene bli vel interessante..Airfryer er det beste kjøpet vi noengang har gjort til kjøkkenet……..har jeg hørt min kone si
Fikk lyst på ny lyttestol. Så da en dukket opp på Ridabu slo jeg til. Dansk design-stol som ryggen kan felles ned. Noe som jeg liker, noen av de beste lyttestundene hadde jeg I Stokke Gravity. Men den er for høy dessverre..
Vis vedlegget 868272
I rekken av trivielle ting, nå ribbe. Testet steking i airfryer. Det føltes litt blasfemisk, men det var enkelt, og ble godt med svor som var helt innafor. Beste er at en bare kan la prosessen gå sin gang, uten å passe på, latmanns-ribbe. Midt i blinken
Vis vedlegget 868273
Gratulerer med en designklassikker av en lyttestol Blir nok mange fine timer i sweet spot der!Airfryer er det beste kjøpet vi noengang har gjort til kjøkkenet……..har jeg hørt min kone si
Den søte lille stumpen din skal nok få god plass her på onsdagGratulere med ny stol, er den på plass for prøvelytte/sitt
Tålmodighet er en dyd, sies det.. Men ja, airfryer tar lengre tid enn det som promoteres. Har gått mest i kyllingvinger her. Lyden er ikke ille, Philips, men skjønner hva du mener .. Pommes-frites, unbeatable. Tror alikevel jeg jeg liker best å lage maten, ikke få den middelmådig tilberedt, så ikke helt uenig .Gratulerer med en designklassikkflott lyttestol Blir nok mange fine timer i sweet spot der!
Når det kommer til airfryer saken så er jeg ikke så positiv, men den ribba så veldig bra ut Vi fikk en sånn en hjem for et drøyt halvt år siden og testet å ”frye" bl.a kylling og poteter. Hadde nok litt for høy forventning om at ting skulle bli skikkelig krispy, men det ble egenlig akkurat det samme som i en varmluft ovn. Ok, tok kortere tid, men det støyet til gjengjeld som en hårføner på full guffe (ikke akkurat sort bakgrunn der nei). Vår ble lagt ut på finn.no umiddelbart!
Sertifisert for 325. Konstruktør innrømte at gira ikke traff optimalt i video.Det manglet mist et eller to gir på den bilen. Den kunne fint passert 300 på sluttstrekket om den hadde det. Artig video.
Ingenting er trygt i racket ditt og du har jo hatt den Sony spilleren veldig lenge nå.Trivelig, om en hektisk, dag i går. @roeng2 var innom og lyttet litt. Alltid hyggelig når han stikker innom, kaffe og haifai, men og livets mange tildragelser. Og litt ideer, begge veier. For min del er EAM på vei ut, for nå, og noe annet på vei inn. Som @MakkinTosken sier er jeg en romantiker i hobbyen, så da passer det vel med rør, mere av de..
Uansett, gjelder å kose seg der en er, uansett, hobby og tilnærming
Kan være at all sirkulasjon hjelper? Med det dobbelte av det Lamborghini selv trekker ut av motor så må det tweaks til. Det er motordeksel der originalt, men det er borte på denne. De vet nok litt hva de driver med..kjølevifter over en motorblokk. wtf?
Bra du tar meg tilbake til dette nettstedet og dens innehold... . Haifai.. Setter deg opp på lista, men før avhending kan skje, må jeg finne et drev som jeg har mer trua på enn dette..Ingenting er trygt i racket ditt og du har jo hatt den Sony spilleren veldig lenge nå.
Vit da at du er så heldig at du har noen som kan være behjelpelig med å avhjelpe deg med den når tiden er inne
Takk for gode ord @KrazyIvan# . Kanskje litt mørk humor til tider for sarte sjeler, uansett er dette en slags blogg..Ha en trivelig Mandag vidre gode mann trives alltid å være med på reisen din her inne,mye velreflektert og gode ord og masse takhøyde hos deg
at mere rør sniker seg inn kan jeg like du får liksom ikke helt lagt på røret`` i denna gale hobbyen du heller må si jeg deler opplevelsen rundt KT-88 med deg også jeg har heller aldri fåt helt fot uansett hvor& hvem som har laget dem, selv Kr Audio sine klarte ikke trigge,ikke 50w KT-88 av Trafomatic heller men 8w 300-B av trafomatic igjen låt fett, Ear sin 8L6 med EL-34 låt artig, blir artig å følge med vidre Buddy
Med beste hilsen herfra