Heisann! Er det noen her inne som har oppgradert fra H4SE til H30 som har noe å si om hvordan forskjellen ble?
Mvh
Dette har blitt omtalt, av en eller annen norsk journalist, for mange år siden, husker det var like etter lanseringen av H30. Tror (!) forskjellen bestod av nyanser mer luftig og/eller oppløst, derimot er jeg helt sikker på at forskjellene ble omtalt som svært små.
Jo, nå husker jeg det, det var Fidelity gutta som omtalte dette. Og merkelig nok, H30 ble av Knut Vadseth omtalt som i tvil om den var enda bedre lydmessig som stereoforsterker (?) enn monoblokker, husker jeg ikke helt galt, beklager dersom jeg gjør nettopp det.
Ville ringt Hegel og spurt. Ingen høy sigarføring om man ringer denne bedriften, ofte Bent selv som tar telefonen.
Lite snakkis om Hegel om dagen, forresten, kan være fordi mange selv får prøvd de ut nå som forhandlernettet i Norge er bedre. Og deres nyere integrerte er vel så bra at de ikke skaper debatt men pur lytteglede - heia Norge - selv om de ikke er produsert her til lands.