Hegel's vennetråd

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• larkrla

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.11.2005
    Antall liker
    2.482
    Sted
    Sørlandet
    Torget vurderinger
    2
    D50 er garantert en super dac, men er det ikke forunderlig at man ikke har lagt inn «Connect» for Spotify og Tidal her?

Thomasd

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.01.2009
    Antall liker
    2.338
    Sted
    Ås
    Torget vurderinger
    3
    Her har vel Hegel lagt opp til et heftig nivå med old school tilhengere og nye entusiaster. Knall dac ser det ut som, takler alt :) Hilsen Hegell fan. Om denne dac er bedre enn .......qontinue story

Sist redigert:

M.B.S

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    04.04.2006
    Antall liker
    762
    Torget vurderinger
    1
    Kult produkt denne nye dacen til Hegel. Prismessig litt i grenseland, spesielt dersom man ser på hvordan Topping D90 III Discrete yter til kr 13.000,-. Jeg som er Hegelfan tenker alikevel at dacen mest trolig er bedre en mange av konkurrentene i samme prisleie. Tør ikke prøve denne før jeg er godt ovenpå økonomisk🤣

Sist redigert:

ufo

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    12.02.2016
    Antall liker
    1.214
    hva er teknisk bedre med I2S?

hadde heller lurt på hvorfor dette er en dac til 50k uten engang volumkontroll eller streaming-funksjonalitet. for å selge de andre produktene?

M.B.S

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    04.04.2006
    Antall liker
    762
    Torget vurderinger
    1
    hva er teknisk bedre med I2S?

hadde heller lurt på hvorfor dette er en dac til 50k uten engang volumkontroll eller streaming-funksjonalitet. for å selge de andre produktene?
    I2s har det noe for seg? Er det virkelig noen som tror dei klarer å høre forskjell i en blindtest mellom i2s og fks usb eller koaxial? Jeg synes det er kult at Hegel lager en komponent som er kun til optimalisert som ren dac. Tror Hegel her har hørt på kundene sine og laget et slikt produkt.

ThomasO

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    11.12.2004
    Antall liker
    300
    Sted
    Skien
    Torget vurderinger
    1
    Skal bli spennende å se hva folk med ører sier om D50. Synes den ser ekstremt spennende ut og tror nok folka som rakker ned før de har testet den, skal få litt å tenke på.

Cundis

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.08.2005
    Antall liker
    519
    Sted
    Stockholm
    Prismessig helt uoppnåelig for meg. Hegel burde prøve å komme med en budsjettmodell for å kanskje prøve å konkurrere med kina dacene.

trondav

Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    08.12.2015
    Antall liker
    507
    Sted
    Flekkefjord
    Torget vurderinger
    21
    MQA er vel totalt verdiløst .... eller? Jeg liker det ikke. Glad for at også Tidal gikk mer eller mindre bort fra det. Brukte Qobuz tidligere - nå tilbake til Tidal pga. pris. Hadde begge en periode.

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn