Takk selv og takk for innsatsenHei HEL!
Takk for en hyggelig kveld og morgen. Flott å se at du prøver med HT uten tillegg. Dette kan bli meget bra når tingene faller på plass.
Mw.k
Det var bare hyggelig å hjelpe, selv om mitt delefilter ikke ble ....Takk selv og takk for innsatsenHei HEL!
Takk for en hyggelig kveld og morgen. Flott å se at du prøver med HT uten tillegg. Dette kan bli meget bra når tingene faller på plass.
Mw.k
ok, det høres jo bra ut.Ikke merket noe til det nei.
Det er ikke CD, det er MiniDisc!!!hva gjør den cd´n nede til venstre?
mvh
Leif
Det er nok Jan B som fortjener rosen. Jeg klusset en skisse mens Jan fullendte den i Photoshop og sendte den til CNC fresen. Skulle jeg freset buen rundt like fint måtte jeg ha holdt på en stund og lagd en lang senterjigg til overfresen samt pusset en hel masse.Lekre høyttalere HEL. Ser at du ikke har tommelen plassert midt i hånden!
- det er ikke PLASS til ti tommeltotter midt i hånden!!Det er nok Jan B som fortjener rosen. Jeg klusset en skisse mens Jan fullendte den i Photoshop og sendte den til CNC fresen. Skulle jeg freset buen rundt like fint måtte jeg ha holdt på en stund og lagd en lang senterjigg til overfresen samt pusset en hel masse.Lekre høyttalere HEL. Ser at du ikke har tommelen plassert midt i hånden!
Og dere andre: Frekkaser!!!
Kan se for meg at lyden ble ganke diffus da, ja.Tror den fungerer. Det var tøft en periode, måtte jekke en 30-40 flasker rødvin pr weekend for å komme i mål
,De er ikke store, kun 110 cm på strømpelesten. 34,8 cm på det smaleste, 42,2 cm på det bredeste. Jeg retter takken, til Bakken, som freste en sen nattetime etter mine kludrerier. Nelson Pass har også, som vanlig, vært grei og svarer villig på epost. Jeg solgte B5 filteret mitt til en sentral-kamerat og angret som en hund. Fikk heldigvis tak i et brukt et fra Reno Hifi. Dynabel hadde tilbud på 10 tommerne og Nelson hadde erfaringen: What a Watt! | Stereophile.com
Med tips fra Nelson og målemikken klar var alt ferdig tunet på 45 minutter. Det låter fantastisk bra.
Bruker Kari til å demonstrere størrelsen:
Vis vedlegget 162801
Fe203En-S som gut-man også har. Har brukt dette elementet i 2 andre bafler. Har også hørt det hos leif sammen med BD15 basstårna. Der låt det svæææært. Faktisk ikke veldig forskjellig fra AG Trio men manglet litt av raspen i nedre mellomtone. I mindre rom trenger det litt korrigering fra 2-3K og oppover.Det er jo noe elegant over OB-dipoler. Hvilket fulltoneelement er det du benytter? Kan du si noe om forskjellen i fra dine tidligere OB-stunt?
Med Fe203 korrigert og John Blue med switch 1,2 og 3 til "0" så kan det hende du får til noe...Nå skal Fe203 korrigeres og jeg skal først teste John Blue horndiskanten, sitter det som en kule er jeg fornøyd, trenger jeg det lille ekstra kjøper jeg et par T500.