K
Kaare G. Opsahl
Gjest
Bilde av svært ting
Vedlegg
-
138.8 KB Visninger: 161
|
Kom og hør! jeg ble meget overrasketmesut skrev:finger er moderat og nøkternt som vanlig, ser jeg.![]()
65finger skrev:Det er en tyngde og en smekk av en annen verden
Overraskende bra alleredemesut skrev:65finger skrev:Det er en tyngde og en smekk av en annen verden
det tror jeg på.
men det mangler vel litt på integrasjon med bass-systemet, høydejustering og helt i toppen enda?
er iaff det jeg har hørt fra hr.
tar meg en tur til helgen tenker jeg.
JanR skrev:
Det spiller enkelt og greit bra uten justeringermesut skrev:JanR skrev:
![]()
hehhe.
jeg synes jo finger er en herlig fyr, jeg.
smittende entusiasme, for å si det med pensjonistspråk.
men folk som ikke kjenner oss må etter hvert begynne å lure på hva i helvete det er vi driver på med.
denge opp to parabolantenner på toppen av bellene uten å justere hverken det ene eller det andre, og ploootselig "halleluja det beste jeg har hørt". ;D
H.R skrev:jammen har jeg da endret på delefilter må forstå, samt nivåjustert litt. Får da være grenser mann
I går var det ok, i natt begynte det å ligne noe og nå låter det jævlig bra (ikke så halvgalt ville janr sagt)
Moi ?H.R skrev:I går var det ok, i natt begynte det å ligne noe og nå låter det jævlig bra (ikke så halvgalt ville janr sagt)
Problemet med hifi as such, og Bling-folket spesielt, er at man er så hengt opp i alt bransje-pushet dilldall at man glemmer basic kunnskaper. Når grunnmaterialet er godt (i dette tilfelle drivere og horn) og de vanligste hensyn er tatt så er det ikke så jævlig vanskelig å få til god lyd. I tillegg må selvsagt LYTTEREN være åpen for disse sannheter, og ikke sitte stuck i BS-fella til bransje-ulvene. Hverken H.R., mesut (eller hva faen han nå heter etter lunsj i dag) eller noen andre i HA er heldigvis "stuck", og da er det straks mer morsomt!!65finger skrev:Det spiller enkelt og greit bra uten justeringermesut skrev:JanR skrev:
![]()
hehhe.
jeg synes jo finger er en herlig fyr, jeg.
smittende entusiasme, for å si det med pensjonistspråk.
men folk som ikke kjenner oss må etter hvert begynne å lure på hva i helvete det er vi driver på med.
denge opp to parabolantenner på toppen av bellene uten å justere hverken det ene eller det andre, og ploootselig "halleluja det beste jeg har hørt". ;D
Any finish you like. Du kan få med bilde av svigermor prentet inn..LMC skrev:trodde han hadde kjøpt de? :
kan composit-rasshøla leveres lakkert/med farge
eller ødelegger det opplegget med strukturen?
mvh
Leif
RF-83 på børsen nå.pengesluk skrev:Rolig nå, du skal ha Klipsch du.
pengesluk skrev:Rolig nå, du skal ha Klipsch du.
mesut skrev:pengesluk skrev:Rolig nå, du skal ha Klipsch du.
selvfølgelig!
man tager en klipsch.
så modder man delefilter.
deretter skifter man elementer.
til slutt tar man stikksaga fatt og får på plass nye horn.
og vips, så har man en bra høyttaler! ;D
mesut skrev:pengesluk skrev:Rolig nå, du skal ha Klipsch du.
selvfølgelig!
man tager en klipsch.
og vips, så har man en bra høyttaler! ;D
eller kanskje et "EKTE ELEFANTRASSHØL" ;Dpengesluk skrev:Any finish you like. Du kan få med bilde av svigermor prentet inn..LMC skrev:trodde han hadde kjøpt de? :
kan composit-rasshøla leveres lakkert/med farge
eller ødelegger det opplegget med strukturen?
mvh
Leif
JanR skrev:mesut skrev:pengesluk skrev:Rolig nå, du skal ha Klipsch du.
selvfølgelig!
man tager en klipsch.
og vips, så har man en bra høyttaler! ;D![]()
/jan