|
Takker. At det bare er for et par dager et løst rykte som er fremsatt helt ubegrunnet ;DKnB skrev:full fart med nye løsninger både her og der for tiden, kjempegøy å lese, ikke minst inspiserende! Grattis H.R, selv om det er bare for noen dager ;D
Skikkelig HA karmesut skrev:cocky er'n blitt og 8)
LMC skrev:der var´n jo! ;D
synd med de stygge kassene under deee fiine horna
mvh
Leif
søtnosen.LMC skrev:der var´n jo! ;D
synd med de stygge kassene under deee fiine horna
mvh
Leif
vet ikke - har ikke prøvd.LMC skrev:klarer du deg uten tweeter på toppen?
mvh
Leif
Klart det! Den står på sin faste plass, iallefall en så lenge. Orker ikke mer arbeide i dag - får da være grenser65finger skrev:Du kjører med fostex 500 diskanten på toppen fortsatt
trikset en del ja. Deler på ca 380hz mot mellombass. Har selvsagt måtte endre delefilter til å passe til mitt oppsett.SannaX skrev:Takk for det begge toHar du foreløpig trikset noe med delefrekvens mellom horn og bass? Hvor ligger den eventuelt for bassen du har fra før?
Når jeg så etter så er elementet 20cm, mens Autotech sier diameteren på hornet (JMLC 200) er 19cm. Du sier 18cm madman, og da er det vel en kompresjonsfaktor her? Kan du ta en titt ved annledning, H.R? Grunnen til at jeg kjaser er fordi jeg skal bygge et slikt. Får det ikke helt til å stemme med formelen til JMLC.madman skrev:Ingen kompresjon = throat 180mm
-m
Hva fan, fikk du mat au ?!mesut skrev:takk for hornlytting og fårikål, hr.
Forskjell på folk vettu ;DJanR skrev:Hva fan, fikk du mat au ?!mesut skrev:takk for hornlytting og fårikål, hr.
/jan
Dumme meg, spørre neste gang,H.R skrev:Forskjell på folk vettu ;DJanR skrev:Hva fan, fikk du mat au ?!mesut skrev:takk for hornlytting og fårikål, hr.
/jan
Dessuten du spurte ikke sist du var her - uklokt mann.
Godt godt. Så neste gang du kommer må du regne med at jeg tenker, nei pokker- det er'n sikkert lei av så driter jeg i maten.JanR skrev:Dumme meg, spørre neste gang,H.R skrev:Forskjell på folk vettu ;DJanR skrev:Hva fan, fikk du mat au ?!mesut skrev:takk for hornlytting og fårikål, hr.
/jan
Dessuten du spurte ikke sist du var her - uklokt mann.
ps: hadde fårikål her i dag også. Æddabædda.
/jan