Helvetes Forgård...

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Sluket

Holistisk Hifi Helt
    Ble medlem
    11.08.2006
    Antall liker
    111.593
    Torget vurderinger
    23
    BTW, passet adapteret? Ser ut som om du måtte frem med drillen.

H.R

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    14.12.2008
    Antall liker
    6.807
    Sted
    Jessheim | Ullensaker
    Torget vurderinger
    5
    Nei nå ga sistemann seg. Trøtt sa'n.
    Artig å treffe nye hoder, og kan ikke si meg annet en fornøyd med dem som møtte opp. Synd at det ble frafall men sånn er det nå engang.

permorten

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.10.2005
    Antall liker
    1.750
    Torget vurderinger
    6
    Ny pre, power, ale 7550 og 1710 !! ja - ja , fordelen med ale er vel at du slipper tenke på oppgradering. Grattis !

mvh per morten

impulse

Æresmedlem
    Ble medlem
    26.02.2006
    Antall liker
    7.676
    Sted
    Hølen
    Takk for en fantastisk hyggelig kveld, Håvard! Glimrende selskap, strålende drikkevarer, (ubegripelig godt øl!) mat over all foventning (stor takk til Sluket!) og i det hele tatt en bæltrivelig kveld i god alliansetradisjon. Ser at det var gode grunner til å bli litt lenger enn jeg greidde akkurat i går! De driverne er det absolutt råeste jeg noen gang både har sett og løfta på. Det må være historiens tyngste smykker! Jeg tviler ikke et øyeblikk på at det låter fantastisk bra. Lykke til med resten av det ambisiøse prosjektet! Jeg gleder meg allerede til neste lytt.:cool:

Tusen takk til Vega65 for fantastiske oster, røkt andebryst, himmelsk aioli og hjemtransport!

Sist redigert:
    J

J.J

Gjest
    Takk for et superbra alliansetreff... Mat og drikke var utrolig godt!! Takk til dem impliserte.
    Dette legger lista på et vel høyt nivå... Men fremtiden ser bra ut i så måte ;)
    Artig og hilse på flere allianse brødre og.

Glær mæ til neste gang.

Takk for at du stillte din ringe bolig til treff H.R.

/JR

• Liker
    Reaksjoner: H.R
    K

Kaare G. Opsahl

Gjest
    SJUKT!!!! Rett inn med ALE uten noen justering. Det er ingen tendens til skriking. Det er ikke hardt på bælhøyt volum. klangen har blitt anderledes. Mere naturlig. Bassen er SYYYYYYYYKT bra. Uten justeringer!!!!!!!!!!!! aldri opplevet makan. Helt ny høytaler. Dere som var her i går!! kom dere for helvete tilbake!!! Aldri opplevet makan til forbedring på et par høytalere i løpet av noen timer med søvn. SLUUUUUUUKET!!! jeg vil ha sånne

JanR

Rubinmedlem
    Ble medlem
    26.01.2006
    Antall liker
    1.530
    Sted
    Sarpsborg
    dscf6761s.jpg

Må VÆRE noe av det råeste/vakreste som er laget.
    Regnet ikke med at du klarte å holde deg, slask :D

/jan

JanR

Rubinmedlem
    Ble medlem
    26.01.2006
    Antall liker
    1.530
    Sted
    Sarpsborg
    Forøvrig takk for en usedvanlig trivelig 10-timers samling, med både kjente og nye trivelige fjes! Flott tiltak H.R. - dette blir ikke siste gangen du gjør noe sånt! Herlig uformelt samvær med masse godt spise & drikke. En spesiell takk til Haavard for hjemmelaget krydderkake - restene falt opp i bag'en min gitt... takk til LMC også, som stilte med long overdue "DBC" DEATH BY CHOCOLATE, EN KNALLGOD SJOKOLADEKAKE SOM VI HAR HØRT OM LENGE MEN ALDRI OPPLEVD FØR NÅ! At den er dødelig betviles ikke - sank som en stein ned i depoet.
    Kunne ikke vært mere enig :)

/jan

K

Kaare G. Opsahl

Gjest
    Vis vedlegget 166348

/jan
    Det er faen ta meg ikke til å tro Jan. Du tror det ikke før du hører det. En del plater vi spilte i går som var bassfattig og manglet trøkk. Er helt totalt anderledes

JanR

Rubinmedlem
    Ble medlem
    26.01.2006
    Antall liker
    1.530
    Sted
    Sarpsborg
    Vis vedlegget 166348

/jan
    Det er faen ta meg ikke til å tro Jan. Du tror det ikke før du hører det. En del plater vi spilte i går som var bassfattig og manglet trøkk. Er helt totalt anderledes
    Tviler ikke på at det der var en oppdatering, men skjønner jo på deg at det her var nesten ett kvantesprang ?

Da er det bare å planlegge neste tur oppom :)

/jan

K

Kaare G. Opsahl

Gjest
    Vis vedlegget 166348

/jan
    Tviler ikke på at det der var en oppdatering, men skjønner jo på deg at det her var nesten ett kvantesprang ?

Da er det bare å planlegge neste tur oppom :)

/jan
    Dette overgår mine forventninger noe helt hinsides

impulse

Æresmedlem
    Ble medlem
    26.02.2006
    Antall liker
    7.676
    Sted
    Hølen
    Finger´n er ofte ganske anleggshyper. Det skal han ha. Det er mye "Plutoniumsfet!!!!" og "Jeg VIL ha sånne!!!", men denne gangen høres det ut som om han overgår seg selv. Han har gode ører, det er sikkert. Og de driverne den langhårede slåbrok- og hornfanatikeren fra området rundt Gjessheim har anskaffet seg nå, tror jeg pokker ikke det er mye som topper. Det vil si, om det er noe som gjør det, er det i Slukets eie og lytterom allerede. De kara tar´n helt ut, og ære være dem for det, så vi fattigfolk får litt å drømme om!

Sist redigert:

impulse

Æresmedlem
    Ble medlem
    26.02.2006
    Antall liker
    7.676
    Sted
    Hølen
    Det høres ut som om det var to kvantesprang. Ett pr. driverpar.:cool:

Gratulerer, Håvard!

Sist redigert:

impulse

Æresmedlem
    Ble medlem
    26.02.2006
    Antall liker
    7.676
    Sted
    Hølen
    Det er jeg redd du har veldig rett i. Skulle allerede ønske jeg hadde råd og plass. Og jeg har bare sett dem!

jokris

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    07.12.2006
    Antall liker
    2.604
    Torget vurderinger
    7
    Stemmer mine antagelser om 912 H.R ? våkna den også med de nye driverne ?

H.R

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    14.12.2008
    Antall liker
    6.807
    Sted
    Jessheim | Ullensaker
    Torget vurderinger
    5
    De pcc mullard rørene som kom inn i går var sjumelsteg fra å være ufattelig kjip til å nærme seg noe.
    med ALE driverene så spiller det så ufattelig at jeg hopper fra det ene til det andre. Dette får bloody hollies å høres audiofilt ut.

Det spiller i en klasse jeg ALDRI hadde trodd var mulig i heimen. ALT falt på plass. Kødder ikke, det er i mine ører så bra som jeg nærsagt aldri har hørt lyd reprodusert før.

morro i går gutter, dette får vi gjøre på nytt. Artig å treffe jj, vega65, horny, jan olav og resten.

LMC

Æresmedlem
    Ble medlem
    03.08.2006
    Antall liker
    13.908
    Sted
    Drøbak
    Torget vurderinger
    46
    halloys
    takk for igår
    artig å treffes IRL for en gangs skyld
    fytti katta for noen drivere....GRATTIS
    da er det bare å fikse filtre igjen......så er du bortimot i mål
    måtte le da klåfinger Sluket rota så driverne ble hengende i hverandres magnetfelt! så vidt vi klarte å dra de fra hverandre1
    lykke til med nye råskinn
    mvh
    leif

gut_man

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    18.02.2004
    Antall liker
    3.183
    Torget vurderinger
    6
    Grattis med Ale H.R! Skulle gjerne ha vært med dere i går, men det passet ikke inn i programmet denne gangen. Hyggelig å se/lese rapport fra treffet. Hadde trodd Vermin ville representere HA avd. vest, men han klarte jo å gå glipp av hele morroa selv om han var i hovedstaden... En inspeksjon av de nyankomne herlighetene står veldig høyt på prioriteringslista når muligheten byr seg.

Sluket

Holistisk Hifi Helt
    Ble medlem
    11.08.2006
    Antall liker
    111.593
    Torget vurderinger
    23
    halloys
    takk for igår
    artig å treffes IRL for en gangs skyld
    fytti katta for noen drivere....GRATTIS
    da er det bare å fikse filtre igjen......så er du bortimot i mål
    måtte le da klåfinger Sluket rota så driverne ble hengende i hverandres magnetfelt! så vidt vi klarte å dra de fra hverandre1
    lykke til med nye råskinn
    mvh
    leif

Regelbrudd!! Vi var jo enige om at du ikke skulle si at jeg var klåfingra?? Tror jeg må stikke innom og "klåfingre" litt på Airtangent'en din!
    Hilse til Siri og rose kaka nå da.

H.R

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    14.12.2008
    Antall liker
    6.807
    Sted
    Jessheim | Ullensaker
    Torget vurderinger
    5
    Bummer sluket. Der snakket du deg inn i tabben fremfor å la oss tro at dette var en ufattelig skrøne. Om du ser det som noen trøst, gjorde det samme og var det selvsagt meningen at man skulle gjøre akuratt det.

sitter igjen som sistemann på treffet. Klarer et døgn til. Alle gode ting er tre. Vel kun avbrutt av en time mellom kl 8 og 9 i dag morges.

VegardW

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.02.2007
    Antall liker
    3.071
    Sted
    Kolsås
    Torget vurderinger
    4
    Takk for i går
    Trivelig å treffe dere utenom cyberspace.
    Det var selvsagt en ubegripelig tabbe å ikke hypnotisere verten til å montere Ale driverene TIDLIG på kvelden.
    Må gratulere det blir forhåpentlig ikke snakk om å returnere de..

JanR

Rubinmedlem
    Ble medlem
    26.01.2006
    Antall liker
    1.530
    Sted
    Sarpsborg
    Takk for flaskene H.R, knallgodt øl ! Til og med kjerringa (hihi) liker't.
    Detta kan du :)

Kinder egg det her - hjemmelaga øl, musikk, godstolen.

/jan

Sist redigert:
    • Liker
    Reaksjoner: H.R

Chalshus

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.02.2002
    Antall liker
    4.208
    Sted
    Horten
    Torget vurderinger
    7
    sitter igjen som sistemann på treffet. Klarer et døgn til. Alle gode ting er tre. Vel kun avbrutt av en time mellom kl 8 og 9 i dag morges.
    Hardcore. Jeg kapitulerte etter 15 timer.

Musikken fløy fint i stua utover morgenen.

Sluket

Holistisk Hifi Helt
    Ble medlem
    11.08.2006
    Antall liker
    111.593
    Torget vurderinger
    23
    Ahus, du hadde stuket i går!! Nå vet du hva du har å strekke eg etter.... Har sett stua di, vet du har plass..:cool: No Naims mentioned.

JanR

Rubinmedlem
    Ble medlem
    26.01.2006
    Antall liker
    1.530
    Sted
    Sarpsborg
    Sluket.

Ikke bare kommer du drassende med hardware som både nakke og andre ting til å stivne, men du er en jævel til å lage mat.
    Tusen hjertelig takk for ett utrolig deilig måltid.
    Og ikke minst en stor takk til fru LMC som hadde bakt ei sjefskake.

/jan

K

Kaare G. Opsahl

Gjest
    Takk til hr,sluk, fru lmc, fru haavard, vega, alshus og far sjølv for mat og drikke

Sluket

Holistisk Hifi Helt
    Ble medlem
    11.08.2006
    Antall liker
    111.593
    Torget vurderinger
    23
    Sluket.

Ikke bare kommer du drassende med hardware som både nakke og andre ting til å stivne, men du er en jævel til å lage mat.
    Tusen hjertelig takk for ett utrolig deilig måltid.
    Og ikke minst en stor takk til fru LMC som hadde bakt ei sjefskake.

/jan
    Takk for vakre ord, Jan - man prøver jo etter fattig evne å være et positivt bidag til denne hobbyen..

BHO

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    01.10.2004
    Antall liker
    296
    Sted
    Asker
    Torget vurderinger
    2
    Takk til alle som bidro........bæltrivelig som vanlig. :)

rørlig

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    15.05.2008
    Antall liker
    77
    Torget vurderinger
    1
    Godt øl , nydelig hjortegryte, alt for mange gode kaker og godt selskap. Tida fløy fort gitt. Ser jo at man skulle holdt ut litt lengre og fått meg seg alt blinget riktig plassert.Men som bonus, noen "nye" plater med hjem.
    Takk til vert og selskap forøvrig.

H.R

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    14.12.2008
    Antall liker
    6.807
    Sted
    Jessheim | Ullensaker
    Torget vurderinger
    5
    Det er ikke vanskelig å arrangere et vellykket treff med en slik gjesteliste. Med fullstendig fravær av løker og neper (og resten av grønnsakene ble kokt bort i gryta).

En knall aften, bestående av kostbart spesialøl fra Alshus, Gourmetmat fra Sluket og Vega (som kan sin vin!!!), kakebakst fra provinsene, musikk, platesalg og litt hjemmelaget øl. Litt besikkelse til verten ble også satt pris på må sies.

Ingen heiste skuldre å se - ingen lavmåls og intetsigende diskusjoner om kabelkveiler og annet som ser ut til å oppta omverden for tiden. Ikke uventet men gledelig for det.

Ekstra morro var at det kom andre horninteresserte mennesker som vi fikk sjansen til å endelig treffe, og som bidro til at dette ble som det ble. Vi la bort powerpoint presentasjoner og lytterader etter zappa aftenen hos lmc, da vi trodde dette skulle være kult - men enstemmig så ble den tradisjonen avviklet og i ettertid ledd bort som en latterlig måte å treffes på.

men jeg for fortsette treffet, selv om jeg er alene er jeg i fantastisk selvskap - ekte mannfolk kan faktisk fremdeles feste hele helgen problemfritt.:p

BHO

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    01.10.2004
    Antall liker
    296
    Sted
    Asker
    Torget vurderinger
    2
    forøvrig......tøft å se at du har fått på plass godbitene, og ikke minst at det tydligvis fungerer over all forventning!
    Gratulerer så mye :)

JanR

Rubinmedlem
    Ble medlem
    26.01.2006
    Antall liker
    1.530
    Sted
    Sarpsborg
    Det er ikke vanskelig å arrangere et vellykket treff med en slik gjesteliste. Med fullstendig fravær av løker og neper (og resten av grønnsakene ble kokt bort i gryta).

En knall aften, bestående av kostbart spesialøl fra Alshus, Gourmetmat fra Sluket og Vega (som kan sin vin!!!), kakebakst fra provinsene, musikk, platesalg og litt hjemmelaget øl. Litt besikkelse til verten ble også satt pris på må sies.

Ingen heiste skuldre å se - ingen lavmåls og intetsigende diskusjoner om kabelkveiler og annet som ser ut til å oppta omverden for tiden. Ikke uventet men gledelig for det.

Ekstra morro var at det kom andre horninteresserte mennesker som vi fikk sjansen til å endelig treffe, og som bidro til at dette ble som det ble. Vi la bort powerpoint presentasjoner og lytterader etter zappa aftenen hos lmc, da vi trodde dette skulle være kult - men enstemmig så ble den tradisjonen avviklet og i ettertid ledd bort som en latterlig måte å treffes på.

men jeg for fortsette treffet, selv om jeg er alene er jeg i fantastisk selvskap - ekte mannfolk kan faktisk fremdeles feste hele helgen problemfritt.:p
    :D :D :D

/jan

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn