Kunne ikke vært mere enigForøvrig takk for en usedvanlig trivelig 10-timers samling, med både kjente og nye trivelige fjes! Flott tiltak H.R. - dette blir ikke siste gangen du gjør noe sånt! Herlig uformelt samvær med masse godt spise & drikke. En spesiell takk til Haavard for hjemmelaget krydderkake - restene falt opp i bag'en min gitt... takk til LMC også, som stilte med long overdue "DBC" DEATH BY CHOCOLATE, EN KNALLGOD SJOKOLADEKAKE SOM VI HAR HØRT OM LENGE MEN ALDRI OPPLEVD FØR NÅ! At den er dødelig betviles ikke - sank som en stein ned i depoet.
Det er faen ta meg ikke til å tro Jan. Du tror det ikke før du hører det. En del plater vi spilte i går som var bassfattig og manglet trøkk. Er helt totalt anderledesVis vedlegget 166348
Må VÆRE noe av det råeste/vakreste som er laget.
Regnet ikke med at du klarte å holde deg, slask
/jan
Tviler ikke på at det der var en oppdatering, men skjønner jo på deg at det her var nesten ett kvantesprang ?Det er faen ta meg ikke til å tro Jan. Du tror det ikke før du hører det. En del plater vi spilte i går som var bassfattig og manglet trøkk. Er helt totalt anderledesVis vedlegget 166348
/jan
Dette overgår mine forventninger noe helt hinsidesTviler ikke på at det der var en oppdatering, men skjønner jo på deg at det her var nesten ett kvantesprang ?Det er faen ta meg ikke til å tro Jan. Du tror det ikke før du hører det. En del plater vi spilte i går som var bassfattig og manglet trøkk. Er helt totalt anderledesVis vedlegget 166348
/jan
Da er det bare å planlegge neste tur oppom
/jan
Det høres ut som om det var to kvantesprang. Ett pr. driverpar.
Hehe vent du til du hører dette. Haka på navlen. det vedder jeg høyrearmen min påDet høres ut som om det var to kvantesprang. Ett pr. driverpar.
En ting kan jeg si, den våknet iaf med Mullard rørStemmer mine antagelser om 912 H.R ? våkna den også med de nye driverne ?
halloys
takk for igår
artig å treffes IRL for en gangs skyld
fytti katta for noen drivere....GRATTIS
da er det bare å fikse filtre igjen......så er du bortimot i mål
måtte le da klåfinger Sluket rota så driverne ble hengende i hverandres magnetfelt! så vidt vi klarte å dra de fra hverandre1
lykke til med nye råskinn
mvh
leif
Hardcore. Jeg kapitulerte etter 15 timer.sitter igjen som sistemann på treffet. Klarer et døgn til. Alle gode ting er tre. Vel kun avbrutt av en time mellom kl 8 og 9 i dag morges.
Takk for vakre ord, Jan - man prøver jo etter fattig evne å være et positivt bidag til denne hobbyen..Sluket.
Ikke bare kommer du drassende med hardware som både nakke og andre ting til å stivne, men du er en jævel til å lage mat.
Tusen hjertelig takk for ett utrolig deilig måltid.
Og ikke minst en stor takk til fru LMC som hadde bakt ei sjefskake.
/jan
Det er ikke vanskelig å arrangere et vellykket treff med en slik gjesteliste. Med fullstendig fravær av løker og neper (og resten av grønnsakene ble kokt bort i gryta).
En knall aften, bestående av kostbart spesialøl fra Alshus, Gourmetmat fra Sluket og Vega (som kan sin vin!!!), kakebakst fra provinsene, musikk, platesalg og litt hjemmelaget øl. Litt besikkelse til verten ble også satt pris på må sies.
Ingen heiste skuldre å se - ingen lavmåls og intetsigende diskusjoner om kabelkveiler og annet som ser ut til å oppta omverden for tiden. Ikke uventet men gledelig for det.
Ekstra morro var at det kom andre horninteresserte mennesker som vi fikk sjansen til å endelig treffe, og som bidro til at dette ble som det ble. Vi la bort powerpoint presentasjoner og lytterader etter zappa aftenen hos lmc, da vi trodde dette skulle være kult - men enstemmig så ble den tradisjonen avviklet og i ettertid ledd bort som en latterlig måte å treffes på.
men jeg for fortsette treffet, selv om jeg er alene er jeg i fantastisk selvskap - ekte mannfolk kan faktisk fremdeles feste hele helgen problemfritt.