Helvetes Forgård...

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• HCS

En vanlig fyr fra bygda..
    Ble medlem
    22.02.2007
    Antall liker
    32.469
    Sted
    Nesten Gjøvik..
    Torget vurderinger
    28
    JanR skrev:
    PD-350 er ingen sinke i trafikken skal dere vite (vel, du vet allerede)
    Flott spiller, en meget bra arm, i det hele tatt :)

Prøvd zyx 103 (eller hva den het) ennå ? Innbiller meg det er en knallmatch.

/jan
    Han som har eid denne før har vel testet akurat den komboen og har sikkert noen råd å komme med...

H.R

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    14.12.2008
    Antall liker
    6.808
    Sted
    Jessheim | Ullensaker
    Torget vurderinger
    5
    HCS skrev:
    JanR skrev:
    PD-350 er ingen sinke i trafikken skal dere vite (vel, du vet allerede)
    Flott spiller, en meget bra arm, i det hele tatt :)

Prøvd zyx 103 (eller hva den het) ennå ? Innbiller meg det er en knallmatch.

/jan
    Han som har eid denne før har vel testet akurat den komboen og har sikkert noen råd å komme med...
    Eid? eier mener du vel.
    Har en zu pu liggende og slenge ferdig justert på , gidder bare ikke dra frem vekta for å justere trykket. Er jo helg.

H.R

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    14.12.2008
    Antall liker
    6.808
    Sted
    Jessheim | Ullensaker
    Torget vurderinger
    5
    Tamp på 2x20w. speller ræva som så mye annet, men er jo kul for det. Ikke koster den noe, ikke forventer man noe så da er det jo grei sko.

En squeezeboks, et par leketøys-klipsch (sånne bokhylle greier) så har man jo noe å spille på når man skal tilbringe litt tid ute også....

Vedlegg

JanR

Rubinmedlem
    Ble medlem
    26.01.2006
    Antall liker
    1.530
    Sted
    Sarpsborg
    250-300kr eller no ?
    Blir fin på terassen i sommer vil jeg tro ja.

/jan

K

Kaare G. Opsahl

Gjest
    JanR skrev:
    250-300kr eller no ?
    Blir fin på terassen i sommer vil jeg tro ja.

/jan
    Var det ikke 25 dollar? Kul liten sak. Låt bedre enn fryktet

rama

biskopen av holmlia
    Ble medlem
    09.06.2003
    Antall liker
    21.771
    Sted
    oslo
    Torget vurderinger
    17
    se der, ja. på t-amp kjøret du også. 8)

trivelig med musikk på verandaen om sommeren!

Sluket

Holistisk Hifi Helt
    Ble medlem
    11.08.2006
    Antall liker
    111.643
    Torget vurderinger
    23
    T-amper har et fantastisk potensiale, brukt riktig. Ikke nødvendig med "flaskepost" lenger ;D ;D ;D

O

Oblivion

Gjest
    pengesluk skrev:
    T-amper har et fantastisk potensiale, brukt riktig. Ikke nødvendig med "flaskepost" lenger ;D ;D ;D
    Da kan vi vel forstå det slik at T-amper tilfredstiller spesifikasjonene i: "Illusjonsgjenskapning" (c) Sluket :eek: :eek:

JanR

Rubinmedlem
    Ble medlem
    26.01.2006
    Antall liker
    1.530
    Sted
    Sarpsborg
    Oblivion skrev:
    pengesluk skrev:
    Da kan vi vel forstå det slik at T-amper tilfredstiller spesifikasjonene i: "Illusjonsgjenskapning" (c) Sluket :eek: :eek:

/jan

Sluket

Holistisk Hifi Helt
    Ble medlem
    11.08.2006
    Antall liker
    111.643
    Torget vurderinger
    23
    Oblivion skrev:
    pengesluk skrev:
    Står i hvertfall på utprøvningslista..

Sluket

Holistisk Hifi Helt
    Ble medlem
    11.08.2006
    Antall liker
    111.643
    Torget vurderinger
    23
    Ja! Se under "madman"

Griffenfeldt

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    31.12.2008
    Antall liker
    4.160
    Sted
    I en blokk
    Torget vurderinger
    17
    Hørte en gang en Kinesisk T-amp som låt bra. Kanskje noen her har hørt den? T-amp ong..

Bjørn.H

Æresmedlem
    Moderator
    Ble medlem
    03.07.2004
    Antall liker
    9.353
    Torget vurderinger
    1
    Det fulgte ikke med en PSU til den T-amp'en?

JanR

Rubinmedlem
    Ble medlem
    26.01.2006
    Antall liker
    1.530
    Sted
    Sarpsborg
    bjornh skrev:
    Det fulgte ikke med en PSU til den T-amp'en?
    Tror ikke det fulgte med de der nei.
    Og man trenger jo ikke det heller, batteri mann, batteri.

/jan

Brasse

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    26.05.2008
    Antall liker
    9
    Ferdig snart eller?
    Kom på at eg ikkje sendte med psu, men du finn nok i kassen.

Vedder to poser snus på at den ikkje starter :-X

H.R

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    14.12.2008
    Antall liker
    6.808
    Sted
    Jessheim | Ullensaker
    Torget vurderinger
    5
    Brasse skrev:
    Ferdig snart eller?
    Kom på at eg ikkje sendte med psu, men du finn nok i kassen.

Vedder to poser snus på at den ikkje starter :-X
    Ferdig limt - tørke til i morgen
    Vedder i mot dersom du tar feil - ikke ellers ;D

Brasse

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    26.05.2008
    Antall liker
    9
    Deal!
    Kos deg med porter'n imens. Det var to jokerøl i kassa, så om den ikkje seier psst når du åpner så kast den.

H.R

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    14.12.2008
    Antall liker
    6.808
    Sted
    Jessheim | Ullensaker
    Torget vurderinger
    5
    Ikke ofte det skjer annet en å spelle musikk i heimen. Ikke har jeg lyst til å handle noenting som helst. Så på impuls så hentet jeg hjem et par nye høyttalere til kontoret. Utrolig nok ble det et par Klipsch (hodetelefonhøyttalere) - noe jeg var fast bestemt på å ikke ha. For se om disse rb-81mk2 går seg til etter xxx antall timer innspilling som må til. Rett fra eska var det iallefall ikke mye bøglyd å spore. Bøghønn ut med andre ord, og Finger'n fortjener vel strengt tatt å få lov til å få igjen sine rakkers.

Vedlegg

HCS

En vanlig fyr fra bygda..
    Ble medlem
    22.02.2007
    Antall liker
    32.469
    Sted
    Nesten Gjøvik..
    Torget vurderinger
    28
    Godt å se at bøghønna ikke har tatt helt knekken på deg... Plastdiskant og høytalerkasser som er tynnere enn ei skive Norvegia gir nok den rette følelsen ja.. ;)

H.R

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    14.12.2008
    Antall liker
    6.808
    Sted
    Jessheim | Ullensaker
    Torget vurderinger
    5
    HCS skrev:
    Godt å se at bøghønna ikke har tatt helt knekken på deg... Plastdiskant og høytalerkasser som er tynnere enn ei skive Norvegia gir nok den rette følelsen ja.. ;)

K

Kaare G. Opsahl

Gjest
    H.R skrev:
    Ikke ofte det skjer annet en å spelle musikk i heimen. Ikke har jeg lyst til å handle noenting som helst. Så på impuls så hentet jeg hjem et par nye høyttalere til kontoret. Utrolig nok ble det et par Klipsch (hodetelefonhøyttalere) - noe jeg var fast bestemt på å ikke ha. For se om disse rb-81mk2 går seg til etter xxx antall timer innspilling som må til. Rett fra eska var det iallefall ikke mye bøglyd å spore. Bøghønn ut med andre ord, og Finger'n fortjener vel strengt tatt å få lov til å få igjen sine rakkers.
    Har du tatt livet av det gamle hyggelige kontoret og erstattet det med det sterile rommet ???

H.R

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    14.12.2008
    Antall liker
    6.808
    Sted
    Jessheim | Ullensaker
    Torget vurderinger
    5
    65finger skrev:
    H.R skrev:
    Har du tatt livet av det gamle hyggelige kontoret og erstattet det med det sterile rommet ???
    neida - bare flyttet ting slik at jeg kan se rotet

jonas

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.12.2004
    Antall liker
    1.247
    Sted
    Lørenskog
    Torget vurderinger
    21
    H.R skrev:
    HCS skrev:
    Selvom du påberoper deg å være trønder, dvs Hell, er dette helt klart feil. Rotta til finger'n går ikke så langt.. Så hvilket sted er det vi snakker om her da ? :)
    Helvetes forgård ligger nok nord for Oslo og er på Romeriket. For lang diskusjon og med stooooor fare for å støte noen - noe som ikke er min intensjon - så tror jeg vi lar den ligge.
    Har myggen kommet? Bor selv på Romeriket med har flyktet til hytta :D Flott oppsett 8)

jonas

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.12.2004
    Antall liker
    1.247
    Sted
    Lørenskog
    Torget vurderinger
    21
    H.R skrev:
    Fingern hadde disse med seg i bukselomma.
    Disse småtassene hadde jeg rimelig liten tro på skulle spelle, men når Canales og 65Finger snakker så varmt om dem så var det jo absolutt noe å låne øra til.

Testet dem først på kontoret med 300b amp. Kobla ut lowther og satte på litt musikk med baller. Fyttikatta - de speller jo fletta av Lowther på stort sett all musikk :eek: (ja jeg vet at de fleste vil mene - skulle bare mangle da - kan ikke sammenligne Lowther med noe og at de kommer seirende ut)

Fikk unga til å bære dem opp i stua og vi koblet opp med provisorisk stativer. Slike små høyttalere trenger jo barnestoler og diamanter fra Panduro's lyd og bilde avdeling.

i ei 60m2 stue så speller disse rimelig heftig. For ordens skyld - de er ikke belle (og takk for det) men pokker heller - disse småtassene er som en liten bikkje - små og med et overmot som bare ei lita bikkje kan ha. Forskjellen er at her kler det høytalerene.

Har noen av dere slike til overs? Meg vil ha! ;D
    Er dette Tannoy? Hvilken mod? Trenger noen små godbiter på hytta 8)

Sluket

Holistisk Hifi Helt
    Ble medlem
    11.08.2006
    Antall liker
    111.643
    Torget vurderinger
    23
    H.R skrev:
    pengesluk skrev:
    hehe - ser hva du mener. Uansett så nærmer det seg midlertidig iht til finger'n. Da skal det nok bli andre boller.
    Vet egentlig ikke hva jeg skrev "huff" for - ??? Ren refleks. Tolk det slik DU ønsker. Ikke viktig uansett. Håper du ikke blir tatt av flom...

K

Kaare G. Opsahl

Gjest
    jonas skrev:
    H.R skrev:
    Disse småtassene hadde jeg rimelig liten tro på skulle spelle, men når Canales og 65Finger snakker så varmt om dem så var det jo absolutt noe å låne øra til.

Testet dem først på kontoret med 300b amp. Kobla ut lowther og satte på litt musikk med baller. Fyttikatta - de speller jo fletta av Lowther på stort sett all musikk :eek: (ja jeg vet at de fleste vil mene - skulle bare mangle da - kan ikke sammenligne Lowther med noe og at de kommer seirende ut)

Fikk unga til å bære dem opp i stua og vi koblet opp med provisorisk stativer. Slike små høyttalere trenger jo barnestoler og diamanter fra Panduro's lyd og bilde avdeling.

i ei 60m2 stue så speller disse rimelig heftig. For ordens skyld - de er ikke belle (og takk for det) men pokker heller - disse småtassene er som en liten bikkje - små og med et overmot som bare ei lita bikkje kan ha. Forskjellen er at her kler det høytalerene.

M1, løp og kjøp! hvis du finner et par

H.R

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    14.12.2008
    Antall liker
    6.808
    Sted
    Jessheim | Ullensaker
    Torget vurderinger
    5
    65finger skrev:
    jonas skrev:
    H.R skrev:

M1, løp og kjøp! hvis du finner et par
    Enig. Fabelaktige småtasser.

H.R

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    14.12.2008
    Antall liker
    6.808
    Sted
    Jessheim | Ullensaker
    Torget vurderinger
    5
    jonas skrev:
    Har myggen kommet? Bor selv på Romeriket med har flyktet til hytta :D Flott oppsett 8)
    Ikke plaget med mygg nei - bor vist ikke så galt til når det kommer til den slags

H.R

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    14.12.2008
    Antall liker
    6.808
    Sted
    Jessheim | Ullensaker
    Torget vurderinger
    5
    pengesluk skrev:
    H.R skrev:
    pengesluk skrev:
    hehe - ser hva du mener. Uansett så nærmer det seg midlertidig iht til finger'n. Da skal det nok bli andre boller.
    Vet egentlig ikke hva jeg skrev "huff" for - ??? Ren refleks. Tolk det slik DU ønsker. Ikke viktig uansett. Håper du ikke blir tatt av flom...
    Vel samma kan det være. Syndefloden ser ut til å unngå jessheim - regner vel med at det er fordi vi er så snille her oppe...... ::)

Dazed

Æresmedlem
    Ble medlem
    29.01.2003
    Antall liker
    7.288
    Sted
    Sarpsborg
    Torget vurderinger
    2
    H.R skrev:
    pengesluk skrev:
    H.R skrev:
    pengesluk skrev:
    Vel samma kan det være. Syndefloden ser ut til å unngå jessheim - regner vel med at det er fordi vi er så snille her oppe...... ::)
    Snille? Håepr det. Det er jo der alle Vi Menn-pikene kommer fra. ;) *dukker*

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn