Mener du at kaffen min ikke er god nok uten å ha smakt den?pengesluk skrev:Les f.eks. litt i tråden til Impulse - så har du noen ting å strekke deg etter!
Etter din beskrivelse å dømme - ja ;D ;DH.R skrev:Mener du at kaffen min ikke er god nok uten å ha smakt den?pengesluk skrev:Les f.eks. litt i tråden til Impulse - så har du noen ting å strekke deg etter!
Alltid best å annonsere dårlig kaffe, så går du undrende hjem og lurer på hvordan jeg fikk den microbølgeppvarmede kaffen til å smake så innihampen godt ;Dpengesluk skrev:Etter din beskrivelse å dømme - ja ;D ;DH.R skrev:Mener du at kaffen min ikke er god nok uten å ha smakt den?pengesluk skrev:Les f.eks. litt i tråden til Impulse - så har du noen ting å strekke deg etter!
Tankene går til armhulene på en russisk vektløfter..
Virker veldig godt sammenskrudd ja.JanR skrev:Fine bilder, gir finger's hard konkuranse her
Virker godt sammenskrudd den ampen, utseeende....vel samma fan den skal høres på.
Planer om "modifiseringer" ?
/jan
Absolutt - holder kaffen klar.Canales skrev:artig kontoranlegg, hr.
særlig fulltonene blir morsom å sjekke ut.
svinger innom neste jeg jeg er på gardemoenkjør.
H.R skrev:må ha meg et par småtasser som dette på soverommet.
På kontoret også med tid å stunder. Lowtherene kan jeg ha på gjesterommet slik at folk kjeder seg nok og drar hjem![]()
Er helt enig, syns H.R trenger en oppstrammerpengesluk skrev:Den sleske smileyen der skal du få problemer med å bortforklare ved neste HA treff, min ikke helt så gode mann...
Snart på tide å komme seg opp av røysapengesluk skrev:Så, under dyna med deg igjen!
Jøss H.R... Trodde Lowther skulle brennes snarest etter kort lytting... Bra du greier å kose deg med de ot TonewinH.R skrev:Nå har Tonewin 300b ampen/Lowther vært her over en periode.
Hadde regnet med at jeg kom til å gå lei av dette til nå da dette tross alt er ganske langt til venstre for hva jeg normalt skal foretrekke.
Har ikke gått lei. Dette er en god match som heller ikke koster mange kronene. Selvsagt så har oppsettet sine begrensninger, men til totalprisen så synes jeg dette er fortreffelig prisen tatt i betraktning.
Er ikke sankthans ennå 8)HCS skrev:Jøss H.R... Trodde Lowther skulle brennes snarest etter kort lytting... Bra du greier å kose deg med de ot TonewinH.R skrev:Nå har Tonewin 300b ampen/Lowther vært her over en periode.
Hadde regnet med at jeg kom til å gå lei av dette til nå da dette tross alt er ganske langt til venstre for hva jeg normalt skal foretrekke.
Har ikke gått lei. Dette er en god match som heller ikke koster mange kronene. Selvsagt så har oppsettet sine begrensninger, men til totalprisen så synes jeg dette er fortreffelig prisen tatt i betraktning.![]()
hehe - så den komme i det jeg trykket "Legg til innlegg", men synes man skal være ærlig fremfor å disse, selv om sistnevnte er mest morro. Spess når det kommer til Lowther ;DHCS skrev:Jøss H.R... Trodde Lowther skulle brennes snarest etter kort lytting... Bra du greier å kose deg med de ot TonewinH.R skrev:Nå har Tonewin 300b ampen/Lowther vært her over en periode.
Har ikke gått lei. Dette er en god match som heller ikke koster mange kronene. Selvsagt så har oppsettet sine begrensninger, men til totalprisen så synes jeg dette er fortreffelig prisen tatt i betraktning.![]()
Takk jan - den burde jeg ha kommet på selv. Da hadde jeg satt ærlighet til side tror jegJanR skrev:Er ikke sankthans ennå 8)
/jan
er det noko klipschgreier i bakgrunnen der ???C. Alshus skrev:Små høyttalere er det eneste saliggjørende.
Slik hadde jeg det for en 7-8 år siden:
![]()