Hehe...Så du har kasta Lowther-høytalerne ?
neida - bøgboksene (som jeg kaller dem) har jeg fremdeles.HCS skrev:Hehe...Så du har kasta Lowther-høytalerne ?
Ja, det må vel til en for å kjenne en osv..H.R skrev:neida - bøgboksene (som jeg kaller dem) har jeg fremdeles.HCS skrev:Hehe...Så du har kasta Lowther-høytalerne ?
Det må vi nesten gi han rett iH.R skrev:Ny amp på kontoret. Den får frem det beste i bøghønna ehrm Lowtherene.
Canales sendte med et sett rør som han trengte å få innspillt - snakk om å sparke nedover 8), men jeg logrer med halen og gjør som jeg skal.
Speller lett og ledig samtidig som at signaturen er kraftig forbedret og mer kontroll både opp og nedover.
BHO har vel litt rett - forskjell på 300b og 300b....
Så så Canales, ikke stress mannen. Vi vet jo at han ikke reagerer positivt på denslags :Canales skrev:knips flere bilder da, hr
Herregud da mann. Du må jo forstå at jeg har folk til denslags. Hoff-fotografen har vært og knipset bilder. Når han finner det for godt å legge dem ut er hans sak, men man skal da ikke stresse slike sarte sjeler som disse kunstnerne tross alt er.Canales skrev:knips flere bilder da, hr
Kaos ? Ser jo ryddig ut der nå.H.R skrev:Her er bilde av kaoset, lowther og bp.
Det fungerer godt sammen.
Og sitter med bøghønn og speller albumet "Gay Singles"pengesluk skrev:BøgPatrol???
Det er så langt fra tvilsomt at det er nødt til å være bombesikkert.H.R skrev:Og sitter med bøghønn og speller albumet "Gay Singles"pengesluk skrev:BøgPatrol???
Tvilsomt?
100% enigRoberten skrev:Det er så langt fra tvilsomt at det er nødt til å være bombesikkert.H.R skrev:Og sitter med bøghønn og speller albumet "Gay Singles"pengesluk skrev:BøgPatrol???
Tvilsomt?
;DRoberten skrev:Det er så langt fra tvilsomt at det er nødt til å være bombesikkert.H.R skrev:Og sitter med bøghønn og speller albumet "Gay Singles"
Tvilsomt?
Løper du svett, oljete og fæl etter kona iført skai/leotanga rundt i kåkenH.R skrev:;DRoberten skrev:Det er så langt fra tvilsomt at det er nødt til å være bombesikkert.H.R skrev:Og sitter med bøghønn og speller albumet "Gay Singles"
Tvilsomt?
Din feil om jeg tar'n helt ut
Er det et lurespørsmål?65finger skrev:]Løper du svett, oljete og fæl etter kona iført skai/leotanga rundt i kåken
Hahaha ;DH.R skrev:Er det et lurespørsmål?65finger skrev:Løper du svett, oljete og fæl etter kona iført skai/leotanga rundt i kåken
Håh - så det var derfor du lånte gjesterommet forrige helg?.65finger skrev:100% enigRoberten skrev:Det er så langt fra tvilsomt at det er nødt til å være bombesikkert.H.R skrev:Og sitter med bøghønn og speller albumet "Gay Singles"pengesluk skrev:BøgPatrol???
Tvilsomt?
Trodde du ikke var så fordomsfull sluket ???pengesluk skrev:BøgBokser
BøgFjøl
BøgPatrol
Ser stygt ut dette, kommer vel snart BøgScreen på vinduene, og Dan Bøge på TV'en nytes med HambBøgere og et glass Bøgjoulais.....
tror du må få nytt nick snart. 2Face...
Veldig god amp ja - iallefall på kontoret hvor den skal ha sitt tilholdssted.HCS skrev:Snasen kontor-amp det der... Hva er det forresten som definerer en bøg-høytaler ? Tipper det er flere kvalifiserte av arten der ute... 8)
Jamen, jeg ER ikke fordomsfull i det hele tatt, lille venn, Bare observerer utvikling og strømninger. Er dessuten selv eier av rosa fleece og kanintøfler!!H.R skrev:Trodde du ikke var så fordomsfull sluket ???pengesluk skrev:BøgBokser
BøgFjøl
BøgPatrol
Ser stygt ut dette, kommer vel snart BøgScreen på vinduene, og Dan Bøge på TV'en nytes med HambBøgere og et glass Bøgjoulais.....
Strømninger er klokt å observere - burde lære meg å se dem selv så slipper jeg impulskjøp over "kjekt-å-ha-ting"pengesluk skrev:Jamen, jeg ER ikke fordomsfull i det hele tatt, lille venn, Bare observerer utvikling og strømninger. Er dessuten selv eier av rosa fleece og kanintøfler!!H.R skrev:Trodde du ikke var så fordomsfull sluket ???pengesluk skrev:BøgBokser
BøgFjøl
BøgPatrol
Du tenker på ZU?JanR skrev:PD-350 er ingen sinke i trafikken skal dere vite (vel, du vet allerede)
Flott spiller, en meget bra arm, i det hele tatt
Prøvd zyx 103 (eller hva den het) ennå ? Innbiller meg det er en knallmatch.
/jan
ZU var det selvsagtH.R skrev:Du tenker på ZU?JanR skrev:PD-350 er ingen sinke i trafikken skal dere vite (vel, du vet allerede)
Flott spiller, en meget bra arm, i det hele tatt
Prøvd zyx 103 (eller hva den het) ennå ? Innbiller meg det er en knallmatch.
/jan
og nei - har ikke testet på denne spilleren. Kanskje en annen dag dersom jeg finner det for godt.