Helvetes Forgård...

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Sluket

Holistisk Hifi Helt
    Ble medlem
    11.08.2006
    Antall liker
    111.643
    Torget vurderinger
    23
    Vel, H.R. KAN jo bli tatt for en "Vi Menn" - pike bakfra :eek: :eek: (håper han ikke blir tatt bakfra av ren misforståelse, mye svaksynte korntrygdemisbrukere oppover i de traktene)

Edit: Tatt bakfra som i "få juling etc." - ikke misforstå!

H.R

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    14.12.2008
    Antall liker
    6.808
    Sted
    Jessheim | Ullensaker
    Torget vurderinger
    5
    pengesluk skrev:
    Vel, H.R. KAN jo bli tatt for en "Vi Menn" - pike bakfra :eek: :eek: (håper han ikke blir tatt bakfra av ren misforståelse, mye svaksynte korntrygdemisbrukere oppover i de traktene)

Edit: Tatt bakfra som i "få juling etc." - ikke misforstå!
    urk - trodde det var bøghønna som fikk menn til å legge seg etter meg.... ;D

Sluket

Holistisk Hifi Helt
    Ble medlem
    11.08.2006
    Antall liker
    111.643
    Torget vurderinger
    23
    Nei. det er nok ditt veltrimmede luxuslegeme ::) ::)

Ta en tur nedover en dag, litt annerledes nå enn sist du var innom, for å si det slik...

H.R

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    14.12.2008
    Antall liker
    6.808
    Sted
    Jessheim | Ullensaker
    Torget vurderinger
    5
    pengesluk skrev:
    Nei. det er nok dit veltrimmede luxuslegeme ::) ::)

Ta en tur nedover en dag, litt annerledes nå enn sist du var innom, for å si det slik...
    Har sett tegn på det ja ;D. Tar meg gjerne en tur -
    Ringer en av dagene

H.R

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    14.12.2008
    Antall liker
    6.808
    Sted
    Jessheim | Ullensaker
    Torget vurderinger
    5
    Huff og huff.
    Vært på langtur (helt til Oslo og greier) hvor jeg måtte dobbeltsjekke at BigDipper var ok. Det var den heldigvis selv om omgivelsene var et heller dystert syn.

Traff på sjølveste Robertn og fikk han til å plukke ut noen gullkorn fra platebunkene der. Men får jeg hørt på dem??? neida - RIAA er syk og må til doktor og jeg har bare en RIAA. (minner meg på at jeg må få meg en i reserve)
    Bare det å kjøre dobbelt så langt for å komme meg til Vestfossen krever jo dagevis med planlegging samt at jeg må psyke meg opp til å reise dritlangt. Hvorfor har ikke jeg som bor i distriktet rett til hjemmebesøk av RIAA doktor - eller i det minste at det kommer en bil og henter RIAA ???

K

Kaare G. Opsahl

Gjest
    H.R skrev:
    Huff og huff.
    Vært på langtur (helt til Oslo og greier) hvor jeg måtte dobbeltsjekke at BigDipper var ok. Det var den heldigvis selv om omgivelsene var et heller dystert syn.

Traff på sjølveste Robertn og fikk han til å plukke ut noen gullkorn fra platebunkene der. Men får jeg hørt på dem??? neida - RIAA er syk og må til doktor og jeg har bare en RIAA. (minner meg på at jeg må få meg en i reserve)
    Bare det å kjøre dobbelt så langt for å komme meg til Vestfossen krever jo dagevis med planlegging samt at jeg må psyke meg opp til å reise dritlangt. Hvorfor har ikke jeg som bor i distriktet rett til hjemmebesøk av RIAA doktor - eller i det minste at det kommer en bil og henter RIAA ???
    hadde roberten på tlf da du var der. han var skrekkslagen. Sjølveste H.R olm og guffen riialøs og sur

H.R

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    14.12.2008
    Antall liker
    6.808
    Sted
    Jessheim | Ullensaker
    Torget vurderinger
    5
    65finger skrev:
    H.R skrev:
    Huff og huff.

hadde roberten på tlf da du var der. han var skrekkslagen. Sjølveste H.R olm og guffen riialøs og sur
    Takk - jeg fikk med meg den fra sidelinjen. ;D

Brasse

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    26.05.2008
    Antall liker
    9
    Er vel meir enn ein gang han har gjemt seg på huk bak disken i det han har fått auge på ein felles HFSer ;D

K

Kaare G. Opsahl

Gjest
    Skalv han i hele kroppen og stotret frem anbefallingene mens han skottet nervøst ned på skoene sine?

K

Kaare G. Opsahl

Gjest
    Tiden leger alle sår. Får håpe han er rede for en drink eller to til helgen

Sluket

Holistisk Hifi Helt
    Ble medlem
    11.08.2006
    Antall liker
    111.643
    Torget vurderinger
    23
    Jasså, vært i byen ja....

BHO

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    01.10.2004
    Antall liker
    296
    Sted
    Asker
    Torget vurderinger
    2
    Det var da voldsomt så mye kødd det skal være da. :mad:
    Så vidt jeg har registrert er både riaa og pre fra samme prudusent?
    Skikkelig til dem.......skjerpe seg. :(

Vedlegg

JanR

Rubinmedlem
    Ble medlem
    26.01.2006
    Antall liker
    1.530
    Sted
    Sarpsborg
    H.R skrev:
    Huff og huff.
    neida - RIAA er syk og må til doktor og jeg har bare en RIAA. (minner meg på at jeg må få meg en i reserve)
    Har en stående her du kan låne, men det er vel for langt å kjøre

/jan

H.R

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    14.12.2008
    Antall liker
    6.808
    Sted
    Jessheim | Ullensaker
    Torget vurderinger
    5
    JanR skrev:
    H.R skrev:
    Huff og huff.
    neida - RIAA er syk og må til doktor og jeg har bare en RIAA. (minner meg på at jeg må få meg en i reserve)

/jan
    Så hyggelig. Sa jeg at jeg har fått meg et par nye klipsch du ikke har hørt? Hint hint
    ;D

H.R

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    14.12.2008
    Antall liker
    6.808
    Sted
    Jessheim | Ullensaker
    Torget vurderinger
    5
    BHO skrev:
    Det var da voldsomt så mye kødd det skal være da. :mad:
    Så vidt jeg har registrert er både riaa og pre fra samme prudusent?
    Skikkelig til dem.......skjerpe seg. :(
    Vel, ikke veldig imponert. Får se hva som har skjedd før jeg atter mer. Ikke strøm på inngangsdøren er iallefall sikkert. Importøren skal iallefall ha honnør. Sendte mail og fikk svar etter 3 min. Sendte mail til reperatør som kunne ta den dagen etter. Akk og.ve at det skal være en times kjøretur.

JanR

Rubinmedlem
    Ble medlem
    26.01.2006
    Antall liker
    1.530
    Sted
    Sarpsborg
    H.R skrev:
    JanR skrev:
    H.R skrev:
    Huff og huff.

/jan
    Så hyggelig. Sa jeg at jeg har fått meg et par nye klipsch du ikke har hørt? Hint hint
    ;D
    ;D ;D

/jan

rama

biskopen av holmlia
    Ble medlem
    09.06.2003
    Antall liker
    21.771
    Sted
    oslo
    Torget vurderinger
    17
    skjer det noe spennende på anleggsfronten for tiden, master yoda?

hvorfor så stille?

rama

biskopen av holmlia
    Ble medlem
    09.06.2003
    Antall liker
    21.771
    Sted
    oslo
    Torget vurderinger
    17
    master yoda "jobber og sliter", lord vader laster opp musikksnutts på youtube, mens darth maul denger metall i dammen oppe ved hytta.

tror vi må dra igang hornalliansen og treffs igjen, jeg.
    få litt skikk på dere gutta.

JanR

Rubinmedlem
    Ble medlem
    26.01.2006
    Antall liker
    1.530
    Sted
    Sarpsborg
    Canales skrev:
    master yoda "jobber og sliter", lord vader laster opp musikksnutts på youtube, mens darth maul denger metall i dammen oppe ved hytta.

tror vi må dra igang hornalliansen og treffs igjen, jeg.
    få litt skikk på dere gutta.
    Er det håp tror du ?

/jan

H.R

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    14.12.2008
    Antall liker
    6.808
    Sted
    Jessheim | Ullensaker
    Torget vurderinger
    5
    Har ikke tid til hifi de neste par måneder. Regner med at jeg blir sittende med førstelinjesupport for hysteriske menn som har skaffet se pcbasert avspilling.

JanR

Rubinmedlem
    Ble medlem
    26.01.2006
    Antall liker
    1.530
    Sted
    Sarpsborg
    H.R skrev:
    Har ikke tid til hifi de neste par måneder. Regner med at jeg blir sittende med førstelinjesupport for hysteriske menn som har skaffet se pcbasert avspilling.

/jan

rama

biskopen av holmlia
    Ble medlem
    09.06.2003
    Antall liker
    21.771
    Sted
    oslo
    Torget vurderinger
    17
    H.R skrev:

in yoda we trust

O

Oblivion

Gjest
    H.R skrev:
    Hadde du vært smart så hadde du anbefalt Mac basert avspilling og sluppet hele førstelinjesupport opplegget ;D ;D ;D
    Flac kan utmerket brukes på Mac 8)
    4700 for en Mac Mini og 1500 for et 4TB eksternt disk kabinett - thats it!!!!

H.R

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    14.12.2008
    Antall liker
    6.808
    Sted
    Jessheim | Ullensaker
    Torget vurderinger
    5
    diyAudio skrev:
    H.R skrev:
    Hadde du vært smart så hadde du anbefalt Mac basert avspilling og sluppet hele førstelinjesupport opplegget ;D ;D ;D
    Noen lar seg ikke redde vet du. Mac er topp det, bruker dem som kassefyllere på loftet

Sluket

Holistisk Hifi Helt
    Ble medlem
    11.08.2006
    Antall liker
    111.643
    Torget vurderinger
    23
    H.R skrev:
    Hva er det de gjør galt?? Jeg sveivet igang min PC/DAC for snart to år siden, ikke et feilslag enda, og jeg er relativt sett en dust når det dreier seg om disse sakene. Hadde "låsing" en gang, og da bare restartet jeg alt og så var det oppe igjen.

O

Oblivion

Gjest
    H.R skrev:
    diyAudio skrev:
    H.R skrev:
    Noen lar seg ikke redde vet du. Mac er topp det, bruker dem som kassefyllere på loftet
    Jeg leverte en palle Windows maskiner på miljøstasjonen da kassene på loftet ble overfylte ;D ;D ;D
    Når Canales og de andre blir lei av bakgrunnslyd kvalitet blir det nok bytte til Mac etter hvert serru 8)

H.R

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    14.12.2008
    Antall liker
    6.808
    Sted
    Jessheim | Ullensaker
    Torget vurderinger
    5
    Men på hifi fronten har det jo skjedd noe. Bygget et par h6 kloner. Vel håvard gjorde den jobben. Bestille iallefall diskantene selv, nei det fikk jeg noen andre til å gjøre. Handlet et par motstander og loddet delefilter var vel mitt bidrag samt så til at jentungen skrudde fast elementene. Har selvsagt ikke klonenelenger da jeg ga dem bort til en trengende.
    Selvlaget er strevsomt. Tror jeg må hvile litt igjen før jeg går på neste prosjekt.

Sluket

Holistisk Hifi Helt
    Ble medlem
    11.08.2006
    Antall liker
    111.643
    Torget vurderinger
    23
    diyAudio skrev:
    H.R skrev:
    diyAudio skrev:
    H.R skrev:
    Jeg leverte en palle Windows maskiner på miljøstasjonen da kassene på loftet ble overfylte ;D ;D ;D
    Når Canales og de andre blir lei av bakgrunnslyd kvalitet blir det nok bytte til Mac etter hvert serru 8)
    Ikke noe snikksnakk
    Rigg til en Mac, takk!

H.R

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    14.12.2008
    Antall liker
    6.808
    Sted
    Jessheim | Ullensaker
    Torget vurderinger
    5
    pengesluk skrev:
    H.R skrev:
    Hva er det de gjør galt?? Jeg sveivet igang min PC/DAC for snart to år siden, ikke et feilslag enda, og jeg er relativt sett en dust når det dreier seg om disse sakene. Hadde "låsing" en gang, og da bare restartet jeg alt og så var det oppe igjen.
    jeg velger å ikke uttale meg mer om dette

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn