|
Akkurat det tror jeg blir spennendeDriver og tester nå, bruker RS-151 som pre noen dager og bytter om til pre i Esoteric igjen![]()
Det er en fin amp uten tvil, men det kommer ingen esoteric CD inn her. Har bestemt meg for Rose CD drev.vil ha dette så enkelt som mulig.Hadde aldri kvittet meg med en så fin forsterker som Esoteric din. Tenk å smelt på med en Esoteric cd spiller![]()
Nå er den kjøpt så da er det jo greitDenne er en mulighet.
Vis vedlegget 1110365
Tviler ikke på hans meninger men jeg er jo ikke hanAkkurat det tror jeg blir spennende
Har samme mulighet på min Rose, altså bruke den som streamer/dac/pre og kjøre den rett inn i effekt delen av Michi.
Ikke testet dette ennå men burde vel gjort det?
Men iflg han jeg kjenner, som gjorde nettopp dette så fikk han mye mere ut av sitt oppsett da han inkl en pre/effekt og brukte Rose kun som streamer/dac.
Men som vi alle vet, dette er hva ANDRE mener og synes i sitt oppsett. Svaret for egen del får man først ved å teste selv i sitt oppsett
gismo
Blir spennende å høre hva du syns om den løsningen daTviler ikke på hans meninger men jeg er jo ikke han![]()
JeppKjøpt den alt??
gismo
Det forringet ikke lyden i det heletatt med RS-151 som preamp uansett hva noen måtte mene. Så ja dette blir artig og prøveBlir spennende å høre hva du syns om den løsningen da
Ser at effekt allerede er på inngående?
Ingen tid å miste her skjønner jeg
gismo
ChordDet forringet ikke lyden i det heletatt med RS-151 som preamp uansett hva noen måtte mene. Så ja dette blir artig og prøve
Jeg digger jo designet til Chord
Vis vedlegget 1110379
Takk, her tuller vi ikkeChord- du er sannelig en handlingens mann . Gratulerer så mye.
![]()
TakkRekker jo fanken ikke skrive gratulerer feilfritt innen du har handlet neste!
Så gtrastis!
Eh....Gratulerer med ChordNår du først skulle endre tittel på denne tråden, er jeg svært forundret over at den ikke ble hetende "Den store gratulasjonstråden"![]()
TakkEh....Gratulerer med Chord![]()
Det blå lyset betyr at Flux Capacitoren er ladet opp , og musikken klar for takeoff!Det forringet ikke lyden i det heletatt med RS-151 som preamp uansett hva noen måtte mene. Så ja dette blir artig og prøve
Vis vedlegget 1110379
Gratulerer med rålekker forsterker!Det forringet ikke lyden i det heletatt med RS-151 som preamp uansett hva noen måtte mene. Så ja dette blir artig og prøve
Vis vedlegget 1110379
Jeg siterer deg: «Lurer litt på hva som spinner oppe i nøtta di noen ganger.»Nå er den kjøpt så da er det jo greit![]()
Takk TGratulerer med ny streamer og forsterker! Her går det unna som vanlig…![]()
Disse forsterkerne fra Chord har gått under min radar, men de så veldig tøffe ut![]()
![]()
TakkGratla!
Takk EGratulerer med rålekker forsterker!bygget som en tanks
![]()
Ja kjør påMå bli 4 da i så tilfelle![]()
Blir en smule dyrt🫣Ja kjør pålever bare en gang(som vi vet om)
![]()
Selge båten?Blir en smule dyrt🫣
WhateverHadde dette vert en eversolo så hadde jeg vert enig![]()
Men fordi om HIFIROSE RS 151 er mer en kapabel til å drive et hvilket som helst effekttrinn, er det ikke dermed sagt at det låter noe fint i alle settingerRS151 er kapabel til å drive hvilket som helst trinn, med sin dr på 150dB og snr på 131dB
Som sakt jeg bruker den som pre nå på esoteric, ingen nedgradering i lyden kontra da jeg bruker pre delen i esoteric. Så jeg tar det med knusende roMen fordi om HIFIROSE RS 151 er mer en kapabel til å drive et hvilket som helst effekttrinn, er det ikke dermed sagt at det låter noe fint i alle settinger![]()
Har bare et dustespørsmål. Når en kasettspiller er kobblet til via ubalancerte analoge RCA, blir disse signalene sendt analogt igjennom Hifi Rosen?Som sakt jeg bruker den som pre nå på esoteric, ingen nedgradering i lyden kontra da jeg bruker pre delen i esoteric. Så jeg tar det med knusende ro. Men takk for omtanken Power
![]()
Sikker ingen av oss som gidder å ha for mye frem og tilbake rundt dette temaet, så skal la dette bli mitt siste innspill.Men fordi om HIFIROSE RS 151 er mer en kapabel til å drive et hvilket som helst effekttrinn, er det ikke dermed sagt at det låter noe fint i alle settinger![]()
Det har jeg ikke tenkt overHar bare et dustespørsmål. Når en kasettspiller er kobblet til via ubalancerte analoge RCA, blir disse signalene sendt analogt igjennom Hifi Rosen?![]()
Hvis du går tilbake 5-10 år så mulig det var tilfelle det power sier, jeg hører det jeg hører og kan ikke si at jeg ble blåst av banen over hvor dårlig pre delen i Rose erSikker ingen av oss som gidder å ha for mye frem og tilbake rundt dette temaet, så skal la dette bli mitt siste innspill.
RS151 har ingen eksotiske spesifikasjoner, men holder seg til gode standarder, med fleksibelt utgangsnivå, lav impedanse, veldig lavt støynivå og god lineæritet. Det betyr at om man klarer å legge sine nevroser og vrangforestillinger til side, tror jeg ikke RS151 står tilbake for noe og vil være en bedre match for et bredere utvalg av kvalitetstrinn enn et jålete hi-end produkt som knapt tør dokumentere hva den er god for.