Ser den Tydeligvis var også rommet hans ikke ideelt til Amati fra starten?Mind you: Steve Huff abandoned the amatis. Han beholdt Devialet, men gikk over til Focal- av alle ting.....:https://mobile.twitter.com/stoneaudio/status/596010029469270016
Vis vedlegget 420207
Virker som dette gikk rett hjem der Kanskje ikke så gærnt å undersøke?
"FINAL UPDATE: I ended up selling these as over the long term they were a bit too warm and thick in my small room – too big – too much of a good thing and as soon as I had these things in my head I said “the journey must go on” so I now own and adore a pair of Focal Sopra #2 which are now my absolute without question the best speaker I have owned or heard in my room. The Sopra stands toe to toe with $50k speakers IMO and they look gorgeous. At $23,000 LESS than the Amati Futura the Sopra 2 is a MUST AUDITION! This Sopra 2 is my end game so this means it will be a rarity to see a new speaker review here as the Focal’s are, for me, as good as it gets in my room."
Jeg abandonerte Focal til fordel for Amati Futura, men abandonerte da også Devialet.
I Bergen pares visst Amati Futura med Devialet fortsatt. Men de følger kanskje ikke helt med, eller forsøker å selge sand i Sahara.
Min mening: Devialet går OK sammen med Olympica, men ikke Futura.
De har den på Jysk frem til 14-1-17 for 1000krHvor fant du den?
Om jeg skulle ha MI må det ha blitt både pre og power.8) De fleste av MI-produktene består av to inn og to ut. Teknisk manual redaktør derimot...
Blir vel og snoke etter Luxman pre/power,JC pre Luxman power. Merker når jeg byttet til EH rør så lysnet det mye opp i lydbilde her. Dette spiller fantastisk på vinyl og Tidal hifi,jeg trenger ikke bytte noe egentlig men er jo "litt" bytte kåt av natur .Ser den Tydeligvis var også rommet hans ikke ideelt til Amati fra starten?Mind you: Steve Huff abandoned the amatis. Han beholdt Devialet, men gikk over til Focal- av alle ting.....:https://mobile.twitter.com/stoneaudio/status/596010029469270016
Vis vedlegget 420207
Virker som dette gikk rett hjem der Kanskje ikke så gærnt å undersøke?
"FINAL UPDATE: I ended up selling these as over the long term they were a bit too warm and thick in my small room – too big – too much of a good thing and as soon as I had these things in my head I said “the journey must go on” so I now own and adore a pair of Focal Sopra #2 which are now my absolute without question the best speaker I have owned or heard in my room. The Sopra stands toe to toe with $50k speakers IMO and they look gorgeous. At $23,000 LESS than the Amati Futura the Sopra 2 is a MUST AUDITION! This Sopra 2 is my end game so this means it will be a rarity to see a new speaker review here as the Focal’s are, for me, as good as it gets in my room."
Jeg abandonerte Focal til fordel for Amati Futura, men abandonerte da også Devialet.
I Bergen pares visst Amati Futura med Devialet fortsatt. Men de følger kanskje ikke helt med, eller forsøker å selge sand i Sahara.
Min mening: Devialet går OK sammen med Olympica, men ikke Futura.
Men klart Devialet er ikke for alle og alles ører. Smaken er som baken
Er jo rimelig lett å justere "problemer" i lyden med Devialet om man har
behovet for det. Kan konfigureres og prøve ulik hardware.
Ja det har den,men den har plass til pre og dac/Riaa da kommer vinyl og power på toppen som det er i dag. Vinyl børster og stiftvekt pluss pusse sakene til høyttalerene inni skapene. Fikk jo med egen væske og klut til og tørke av høyttalerene med må viteDen benken var vel litt lite fleksibel ift hyllen inne i benken?
Vell og bra dette fandrese men det skal da virkelig ikke være sånn RM har masse plass på toppen til og merke dette på.Det har aldri vært mye bling med MI og ikke merking heller. Regner med du fant ut av det, men det kan kanskje være greit for de som ramler borti den svært l rimelige og knallgode MI23 som er på vandring fra heim til heim å få en oversikt på hva som er hva.Litt har det skjedd ja Fikk ikke så mye smaken av MI,teit at det ikke står hva som er hva på preampen hverken på den eller fjernkontrollen den låt veldig bra men ikke noe jeg higer etterJøss.. her har det skjedd ting siden sist.
Gratulerer med nye forsterkere. Virker som det låter bra hos deg nå.
Og så har du muligens fått smaken på MI forsterkere.
O
På fjernkontrollen er det kun de fem knappene nederst som er I bruk. De øvrige er for å kunne styre flere enheter med samme kontroll og har ingen funksjon før Riaa og Dac er på plass.
Midtre knapp: Program | Enter | Exit
Høyre og venstre knapp: Kanalvelger (1-6) | Programmeringsvelger
Øverste og nederste knapp: Volum opp/ned | Skifte verdi I programmeringmodus
Vis vedlegget 420196
Sant nok!Man er vel alle "litt" byttesyk i denne hobbyen Kos deg med det du har enn så lenge uansett
Ting å bruke penger på er det alltid etterhvert
Vet alt om det Halve moroa er ofte nettopp å teste mye forskjellig.Sant nok!Man er vel alle "litt" byttesyk i denne hobbyen Kos deg med det du har enn så lenge uansett
Jeg er jo veldig fornøyd nå som det står,men når det først har startet og spinne oppe i løken er det ikke lett og stoppe det
O
Skal nok gå fint det,tar det med knusende roVet alt om det Halve moroa er ofte nettopp å teste mye forskjellig.Sant nok!Man er vel alle "litt" byttesyk i denne hobbyen Kos deg med det du har enn så lenge uansett
Jeg er jo veldig fornøyd nå som det står,men når det først har startet og spinne oppe i løken er det ikke lett og stoppe det
O
Mens andre klarer å finne roen i mange år med samme utstyr.
Kos deg og prøv det hjertet og pengeboken godtar (med fornuft )
Ja, dette er en svært hyggelig tråd som jeg mer opplever som en ekte vennetråd enn som en navlebeskuende "eget anleggstråd". Dette er omtrent den eneste anleggstråden jeg orker å følge.Hei.
fulgt med i denne tråden en stund, skjedd mye her i der siste.( jeg faller nok i gruppen som leser mere en jeg kommenterer)
Får gratulere med et flott anlegg, som sikkert låter mere en fortreffelig og ser knall ut.
Har fått meg at du virker som en hyggelig kar som hjelper andre her på sentralen med div. (Refererer til Dynaudio tråden)
vet ikke om det er av interesse i det hele tatt men om du kunne tenkt deg å prøve devialet så kunne du prøvd min?
Det har ingen ting med at det hadde vært morro å hørt anlegget ditt i samme slengen
Send en pm om det hadde vært en ide?
mvh Markusen
Ser unektelig slik ut.Er det en L-590AX?
Har hatt både denne og mkii utgaven. Ganske så mye mer krefter i mkii. Har forsøkt 2 klasse D forsterkere i 2 forskjellige rom på mine Amati, hos meg tar ikke klasse d forsterkerne skikkelig tak i mellomtonen. Det er det faktisk Abrahamsen V2up som gjør. Helt utrolig at en forsterker til 10 000,- er å foretrekke foran 2 stk til henholdsvis 125 og 115k. Best er rør fra ARC da.. Skal være sagt at på Olympica og Wilson Sabrina er klasse d forsterkerne bedre en Abrahamsen. ARC er best uansett..Ove tar den vel i retur nå som sjansen byr seg???
Stemmer bra det,TTKjenner jeg Evo 2 rett, så går han ikke baklengs inn i fremtiden
Dette blir supert Evo.
GraciasLekkert!
Ja her er det ikke overlatt noe til tilfeldighetene ser jeg Ser frem til å høre dette oppsettet til sommeren. om du har det så lengeGraciasLekkert!
Ser ikke så galt ut? Finner ikke reima til platespilleren :'( det er jo trist!
O