Akuratt det kan jeg avkrefte tvært,ikke noen klipsch kan danke ut amatieneSe der ja.. nå sniker klipsch seg inn.. snart er det palladium på rommet å amati i skogen
Fan så dere får tak i plater.. ikke like lett her nord..
Ja Beth Hart er ikke vondt å høre på, liker det faktisk veldig godt.. lillemor klaget heller ikke og sovnet fin til St Teresa
Disse er jo ganske så små,skal gi TV lyd og litt streaming.Så kule ut de Klipschene. Har skikkelig lyst å prøve aktive høyttalere. ja og så horn da
Kanskje Høvdingen sover...Hva er tingen med støttemedlem greia? Betalte for mange dager siden og får nå beskjed om at det er utløpt ???
O
Ja da er det påtide han står oppKanskje Høvdingen sover...Hva er tingen med støttemedlem greia? Betalte for mange dager siden og får nå beskjed om at det er utløpt ???
O
Får ikke lagt deg inn
Jeg gidder værken og kjøpe eller sitte og lytte til det albumet pga de få høydepunktene det kan være der. Husker godt jeg så konserten på MTV da den ble sendt første gang,den fikk ikke lange tiden av meg da heller . Men vi liker alle forskjellig musikk og godt er det. Et album jeg aldri blir lei er Avalon,kan sitte og høre på det 2 ganger i løpet av en kveld og ennå finne detaljer jeg har overhørt fantastisk album!Kurt Cobains sure vokal er så konsekvent og uten avvik at det ikke kan ha årsak i dårlig gehør, men bevisste valg. Vokalstilen hans er distinkt og innøvd slik det høres ut. Men Nirvana skal jo ikke være for alle, og Unplugged inneholder jo svært få av deres hits og er strengt tatt ikke stilen deres, men formatet gjør at det er et svært interessant album. Jeg har alltid hevdet at en låt som tåler omarbeiding fra elektrisk øs til akustisk nerve er beviselig en sterk låt, så for meg er det albumet et eksamensbevis for Cobain & Co.
Men det er flere år siden jeg dro det ut av hyllene for å høre på det.
Creed... grøss! Kristenrockens svar på Lexus, kompetent på alle mulige måter men du vil likevel ikke ha det. Jeg husker den enerverende TV-reklamen for albumet deres en gang i tiden. Hver eneste gang jeg så det ba jeg en stille bønn om at en av de brennende elementene som haglet ned skulle treffe den irriterende vokalisten rett i hodet, selv om jeg visste at reklamefilmer og musikkvideoer ikke forandrer seg etter at de har blitt skutt og redigert.Av rock så er jeg helt hekta på Alter Bridge.. de har nok sikkert noe du også vil like.. jeg liker alt fra dem
Myles kennedy er en sjukt dyktig vokalist, kansje den beste i mine ører.. han har solo album på gang nå også samt at han synger i slash sitt band.
Mark tremonti som er gitaristen er den beste til å traktere strengene IMHO.. han har også slippet 3 solo album med et til på tur.
Alle i alter bridge utenom Myles er forøvrig den orginale delen av Creed.. men musikken er heldigvis blitt bedre og mindre kristen
Aldri hørt, så det måtte jeg sjekke. Ikke min tekopp det der.Av rock så er jeg helt hekta på Alter Bridge.. de har nok sikkert noe du også vil like.. jeg liker alt fra dem
Endelig en fornuftig karAvalon er fantastisk, og med glimrende lyd. Tror jeg må ned i kjelleren og hente det! Og la skiflygning være det det er, kjedelig. (VM går nå)
Ikke min kopp te det der gittAv rock så er jeg helt hekta på Alter Bridge.. de har nok sikkert noe du også vil like.. jeg liker alt fra dem
Myles kennedy er en sjukt dyktig vokalist, kansje den beste i mine ører.. han har solo album på gang nå også samt at han synger i slash sitt band.
Mark tremonti som er gitaristen er den beste til å traktere strengene IMHO.. han har også slippet 3 solo album med et til på tur.
Alle i alter bridge utenom Myles er forøvrig den orginale delen av Creed.. men musikken er heldigvis blitt bedre og mindre kristen
Måtte finne frem den jeg også,180gr vinylenEndelig en fornuftig karAvalon er fantastisk, og med glimrende lyd. Tror jeg må ned i kjelleren og hente det! Og la skiflygning være det det er, kjedelig. (VM går nå)
O
Nei men TT!!! Så utrolig hyggelig,nå ble HFS et trivligere sted igjenHei. Her har det tydeligvis skjedd mye siden «sist»
"Avalon" er regnet som den skiva det elskes oftest til, så rådet er å alltid ha den stående fremme og parat!Måtte finne frem den jeg også,180gr vinylenEndelig en fornuftig karAvalon er fantastisk, og med glimrende lyd. Tror jeg må ned i kjelleren og hente det! Og la skiflygning være det det er, kjedelig. (VM går nå)
O
O
Da hopper jeg over den skiva i kveld. Bor alene ..."Avalon" er regnet som den skiva det elskes oftest til, så rådet er å alltid ha den stående fremme og parat!Måtte finne frem den jeg også,180gr vinylenEndelig en fornuftig karAvalon er fantastisk, og med glimrende lyd. Tror jeg må ned i kjelleren og hente det! Og la skiflygning være det det er, kjedelig. (VM går nå)
O
O
Ikke rart jeg har slitt ut 3 eksemplarer av den da"Avalon" er regnet som den skiva det elskes oftest til, så rådet er å alltid ha den stående fremme og parat!Måtte finne frem den jeg også,180gr vinylenEndelig en fornuftig karAvalon er fantastisk, og med glimrende lyd. Tror jeg må ned i kjelleren og hente det! Og la skiflygning være det det er, kjedelig. (VM går nå)
O
O
Kanskje lurt det,TTDa hopper jeg over den skiva i kveld. Bor alene ..."Avalon" er regnet som den skiva det elskes oftest til, så rådet er å alltid ha den stående fremme og parat!Måtte finne frem den jeg også,180gr vinylen
O
Ja det har jeg jaggu blitt,takk for det JørgenJammen, blitt Æresmedlem nå da EVO?
Grattis med over 10.000 innlegg
Ja får teste de da,takk for tipsOve, prøv Alice in Chains og dobbel EP jar of flies /SAP. Og albumet unplugged. Gode musikalse godbiter og med en av mine favoritter på vokal.
Et annet band er Live. Verdt et par runder de også.