Snikskryt? Side 1 er på ca 18 1/2 minutt....Hvis Avalon skal brukes til det som antydes ovenfor, bør man anvende et CD-eksemplar, gjerne SAHDSUPERDELUXE, for å unngå snuing av plata....
Ja da er forspillet akurat ferdigSnikskryt? Side 1 er på ca 18 1/2 minutt....Hvis Avalon skal brukes til det som antydes ovenfor, bør man anvende et CD-eksemplar, gjerne SAHDSUPERDELUXE, for å unngå snuing av plata....
Nei antagelig ikkeHadde noen sagt den gangen at den gutten der skulle en dag ha over 10k innlegg på hfs, så hadde ingen trodd på det!
Grattis, O!
Ja det var nok ingen innetier for han nei@JE T'AIME... Husker vi fikk spille musikk i store friminuttet på ungdomsskolen , og en gjøk måtte selvfølgelig sette på den der. Da var det slutt på det en stund gitt. Passet den konservativt kristne skolestyreren dårlig
Ja det skulle tatt seg ut duNå må dere passa på å gi Evo masse likes, sånn at ratioen ikke stuper under 1!
Jepp... Hifi er en snarvei til forfallUtrolig fint vær ute til og sitte inne og høre på musikk
Vasker plater og koser meg med god musikk.
O
Ja kroppen blir ikke videre spenstig av det i værtfallJepp... Hifi er en snarvei til forfallUtrolig fint vær ute til og sitte inne og høre på musikk
O
-BB-
bare å holde skivene ut av vinduet ;DUtrolig fint vær ute til og sitte inne og høre på musikk
O
Bytte ut stolen med en slik av og til (ehmm, sykkel altså)Jepp... Hifi er en snarvei til forfallUtrolig fint vær ute til og sitte inne og høre på musikk
O
-BB-
Nei du kan så si,får kjøpe en sånn til,LindaHadde ikke valgt sykkelen på bildet hvertfall.....
Kaldvask mener dubare å holde skivene ut av vinduet ;DUtrolig fint vær ute til og sitte inne og høre på musikk
O
Er dette Muffe eller Gækki ???
Priceless kommentar!Er dette Muffe eller Gækki ???
Hehe,er du frekk???Er dette Muffe eller Gækki ???
Komme en tur i morgen da EVO? Det kommer noen fler da også.Må komme en tur og rote mere i de platene
O
Jeg er hjemme torsdag og fredag fra kl 13 til 23 skulle du ønske å stikke innom for en platehandel og hifiprat
Har dessverre ingen liste, men prøve å si litt om hva det ikke er her.
Heavy Metal, Trash, tungrock osv (IKKE Iron Maiden osv)
Hva finnes?
Ca 100 bluesplater. Variert fra herbie, Blues Brothers osv. Også god gammel blues ved Waters & gutta.
Ca 100 Klassiske plater/bokser. Mye bokser.
Ca 300 jazzplater Mye fra ECM katalogen. Garbarek, Rypdal, Eberson, Jarret osv. (Bleak House, Hav, Tidevann osv)
Ca 400 Pop/Rock/Prog plater. Pink Floyd, Led Zeppelin, Yes, Yello, King Krimson, Faithful.
Ca 200 "annet" Ting jeg ikke vet hva er
Prisnivået er lavere enn bruktbutikker, men ikke gratis. Volum presser priser selvsagt
Og du EVO brukte opp alle rabattkupongene i dag. FULL PRIS PÅ DEG!
Kommer jeg,med vipps og rullekakeKomme en tur i morgen da EVO? Det kommer noen fler da også.Må komme en tur og rote mere i de platene
O
Jeg er hjemme torsdag og fredag fra kl 13 til 23 skulle du ønske å stikke innom for en platehandel og hifiprat
Har dessverre ingen liste, men prøve å si litt om hva det ikke er her.
Heavy Metal, Trash, tungrock osv (IKKE Iron Maiden osv)
Hva finnes?
Ca 100 bluesplater. Variert fra herbie, Blues Brothers osv. Også god gammel blues ved Waters & gutta.
Ca 100 Klassiske plater/bokser. Mye bokser.
Ca 300 jazzplater Mye fra ECM katalogen. Garbarek, Rypdal, Eberson, Jarret osv. (Bleak House, Hav, Tidevann osv)
Ca 400 Pop/Rock/Prog plater. Pink Floyd, Led Zeppelin, Yes, Yello, King Krimson, Faithful.
Ca 200 "annet" Ting jeg ikke vet hva er
Prisnivået er lavere enn bruktbutikker, men ikke gratis. Volum presser priser selvsagt
Og du EVO brukte opp alle rabattkupongene i dag. FULL PRIS PÅ DEG!
Lager kaffe, type filter, men kake må du ha med selv
Kan jeg gjette på at du har en sånn du kunne tenke deg og bli kvitt???en liten sort Jamo sub800 i hjørnet under TV'n så har du kino!
Det var dumt,får finne en klipsch sub ettervært tenker jeg.desverre ikke.. har hatt 2 stykker tidligere.. en av de morsomste subbene som har vært i hus.. 20x20x20cm.. 800w 3x6,5"
output i lyd pr krone å størrelse så er det det kuleste som har vært her.. selv 2xSVS SB1000 klarte ikke å henge med..