Spiller nå vel så bra som Amatiene? ;D
Spiller nå vel så bra som Amatiene? ;D
Åja ærru gæ’ærn om ikke bedreSpiller nå vel så bra som Amatiene? ;D
Skulle tro det er en grei pris ja,en god spiller det derSer du har lagt ut snurra for salg,det var en grei pris Ove
Mye spiller for pengene
mvh
Næmmen baluba daTemaet var knullemusikk for et par sider siden. Ifølge Bo Derek er det Bolero og en joint som er greia.
Med Prokofievs Romeo og Julie som reserve.
Som grisegutt er du i godt selskap, alle tråders innhold tyder på det.Buhuhu, føler meg som en slemming som har satt igang diskusjoner som belaster de stakkars trådeierne(Evo og Karmis).
- "Avalon" og pulings: guilty!
- Karaoke: guilty!
BEKLAGER, MEA CULPA! Er veldig lei meg. Let godt i hjertet deres, gutter. Kan dere tilgi meg? :-[
Skal tenke over det,gunnerBuhuhu, føler meg som en slemming som har satt igang diskusjoner som belaster de stakkars trådeierne(Evo og Karmis).
- "Avalon" og pulings: guilty!
- Karaoke: guilty!
BEKLAGER, MEA CULPA! Er veldig lei meg. Let godt i hjertet deres, gutter. Kan dere tilgi meg? :-[
Bolero varer vel drøye 15 minutter. Jeg trenger en sang som varer 1-2 minutter..
Er denne kort nok?Bolero varer vel drøye 15 minutter. Jeg trenger en sang som varer 1-2 minutter..
Det var vel i korteste laget???Bolero varer vel drøye 15 minutter. Jeg trenger en sang som varer 1-2 minutter..
ikke lengden som betyr noe O, det har vel du skjønt!?Det var vel i korteste laget???Bolero varer vel drøye 15 minutter. Jeg trenger en sang som varer 1-2 minutter..
O
Nei det hjelper at den er tynn ogsåikke lengden som betyr noe O, det har vel du skjønt!?Det var vel i korteste laget???Bolero varer vel drøye 15 minutter. Jeg trenger en sang som varer 1-2 minutter..
O
Ja det er det,sitter og hører på den nå. Fikk kjeft av Vikki for at jeg vasket den,da det bråker så jævlig som hun sa .Bra lyd i den siste der også synes jeg. Og takk for besøket
Ja det er det,sitter og hører på den nå. Fikk kjeft av Vikki for at jeg vasket den,da det bråker så jævlig som hun sa .Bra lyd i den siste der også synes jeg. Og takk for besøket
Så får vaske PF platene i morgen. Takk for kaffe og kaker(selvomjeghaddemeddeselv)
O
Prøver så godt jeg kan,gunner .Må da forstå at du må gå stille i dørene, Ove. Bruk tøfler!
alt som teller er Meter i sekundet!!Det var vel i korteste laget???Bolero varer vel drøye 15 minutter. Jeg trenger en sang som varer 1-2 minutter..
O
Ja det er vel sånn dere måler det i nordalt som teller er Meter i sekundet!!Det var vel i korteste laget???Bolero varer vel drøye 15 minutter. Jeg trenger en sang som varer 1-2 minutter..
O
Det er ikke noe med hjul på,blues
Til Mandag/Tirsdag kommer det noe flott inn
O
Som en eller anna kar sa til helgas fangst:Ja det er vel sånn dere måler det i nordalt som teller er Meter i sekundet!!Det var vel i korteste laget???Bolero varer vel drøye 15 minutter. Jeg trenger en sang som varer 1-2 minutter..
O
O
Tror det svinger greit med de jaOh yeah, nå blir det power på Amatiene