Evo III
Hertugen
Var det "gold" CD ?Kjøpte Animals på Ebukta nå,Japan CD.
O
Mvh: Espen L
Denne.
Var det "gold" CD ?Kjøpte Animals på Ebukta nå,Japan CD.
O
Dette er remastring fra original master tape.Låter sikkert bra. Men i min uvitenhet (dette vet jeg faktisk veldig lite om): Dette er vel stoff som opprinnelig kom ut på vinyl. Hva er da "original master recording" utgitt på CD? Er det en remastring ut fra originale master tapes elle hva?Hei Evo
Et lite tips er å gå på Ebay og bestille noe "original master recording" av Pink Floyd
Koster litt disse skivene men duverden da for du igjen for å ha en habil CD spiller!
Du nevnte på Horten messa att det muligens ble Munchen tur på deg denne gang, der selges det også mye utgaver med spesielt god lyd som ellers ikke er så lett å få tak i. Gled deg
Vis vedlegget 512982
Prøver å være litt seriøs for en gangs skyld.....
Du sier noe der,har ikke testetBle fint det Ove er det ikke litt vanskelig med betjeningen av cd snurra? ser litt trangt ut
mvh
Kanskje bedre å bytte plass med Accu ?Du sier noe der,har ikke testetBle fint det Ove er det ikke litt vanskelig med betjeningen av cd snurra? ser litt trangt ut
mvh
O
Just say you! Gjør det når CEC dacen kommerFra toppen
CD drev
Pre amp
Roksan Dac
Accuphase
Just saying
I say I.Just say you!Fra toppen
CD drev
Pre amp
Roksan Dac
Accuphase
Just saying
O
mye gromt på et sted. Gratulerer med nye rack og Accuphase
Grasiasmye gromt på et sted. Gratulerer med nye rack og Accuphase
Tror jeg har 2 stk Amperex 6DJ8 liggende hvis du ikke for lånt andre steder @TTDu skulle forresten ikke ha et par 6922 rør liggende som jeg kunne ha lånt for test?
Har en preamp som er syk og jeg mistenker at rørene er gåen. Gidder ikke kjøpe nye rør om det ikke er det som er feilen lissom
Joda det har jeg bare kom og hent.Du skulle forresten ikke ha et par 6922 rør liggende som jeg kunne ha lånt for test?
Har en preamp som er syk og jeg mistenker at rørene er gåen. Gidder ikke kjøpe nye rør om det ikke er det som er feilen lissom
Kom meg på hele 800kr for beggeFinn meg 2 slike rack og send nordover virker som du er flink rackhunter
Tok en rask sjekk kan bekrefte 2 stk Amperex liggende , de er helt i orden har hvert brukt tidligere i en riaa .Høres bra ut Laban
Ikke sant!Ett rack til, var en logisk fortsettelse, og godt å se Xerxes på et litt mer solid fundament.
God helg i lytteståvo.
Nemlig.. jakt noen til meg å.. sliter med å finne noe fornuftig som tar 8-9 bokserKom meg på hele 800kr for beggeFinn meg 2 slike rack og send nordover virker som du er flink rackhunter
O
Rød filtmatte? jaja hvorfor ikke
Skinn din uvitende bondetampRød filtmatte? jaja hvorfor ikke
mvh
Ta deg sammen!Ay!
Me happy.
Nå må vi bare diskutere lyssettning
Hehe Ove, måtte bare trekke litt i degSkinn din uvitende bondetampRød filtmatte? jaja hvorfor ikke
mvh
O
Husk at platematter av Botswana-forhud låter bedre enn den tradisjonelle Afghaner-forhuden, men det er jo alltid et spørsmål om pris.Skinn din uvitende bondetampRød filtmatte? jaja hvorfor ikke
mvh
O
Ja her går det på sparebluss:-[ så da blir det nok AfghanerHusk at platematter av Botswana-forhud låter bedre enn den tradisjonelle Afghaner-forhuden, men det er jo alltid et spørsmål om pris.Skinn din uvitende bondetampRød filtmatte? jaja hvorfor ikke
mvh
O
Takker, men Evo har, så da blir det kortere å kjøre for meg.Tok en rask sjekk kan bekrefte 2 stk Amperex liggende , de er helt i orden har hvert brukt tidligere i en riaa .Høres bra ut Laban
Det klarte du jo!Hehe Ove, måtte bare trekke litt i degSkinn din uvitende bondetampRød filtmatte? jaja hvorfor ikke
mvh
O
mvh
Godt å høre men det ble bra hos deg nå med det nye racket og plass til alt. Her sitter jeg og venter på stjernekamp i kveld og anlegget har pause.Det klarte du jo!Hehe Ove, måtte bare trekke litt i degSkinn din uvitende bondetamp
O
mvh
O