Takk for info.Dette er remastring fra original master tape.Låter sikkert bra. Men i min uvitenhet (dette vet jeg faktisk veldig lite om): Dette er vel stoff som opprinnelig kom ut på vinyl. Hva er da "original master recording" utgitt på CD? Er det en remastring ut fra originale master tapes elle hva?Hei Evo
Et lite tips er å gå på Ebay og bestille noe "original master recording" av Pink Floyd
Koster litt disse skivene men duverden da for du igjen for å ha en habil CD spiller!
Du nevnte på Horten messa att det muligens ble Munchen tur på deg denne gang, der selges det også mye utgaver med spesielt god lyd som ellers ikke er så lett å få tak i. Gled deg
Vis vedlegget 512982
Mvh: Espen L
Prøver å være litt seriøs for en gangs skyld.....
Utgitt og produsert av datterselskap MFSL (Mobile fidelity sound lab) som er eid av CBS records og Pink Floyd music LTD.
Tenkte faktisk på deg i sted,lenge siden Øyvind har hørt i fra seg tenkte jegGod kveld Ove Her har det skjedd litt ja Grattis med nytt leketøy igjen Ikke ro i ræven på deg altså? He he... Er sjelden inne her nå grunnet oppussing og flytting. Ble litt mer arbeid enn jeg tenkte. Jeg skal bare...... blir til faens så mye jobb til slutt. Men nå er vegger flyttet, gulv byttet, dører byttet og alt malt fra topp til tå. Skulle ikke være nødvendig på en 10 år gammelmleilgihet. Men jeg vil ha det på MIN måte Begynner å bli ferdig nå. Bare noen gulvlister igjen og fuging. Kos deg med musikken og god helg
Ja det bør du,da slipper du dasspapir på AmatieneTakk for info.Dette er remastring fra original master tape.Låter sikkert bra. Men i min uvitenhet (dette vet jeg faktisk veldig lite om): Dette er vel stoff som opprinnelig kom ut på vinyl. Hva er da "original master recording" utgitt på CD? Er det en remastring ut fra originale master tapes elle hva?
Utgitt og produsert av datterselskap MFSL (Mobile fidelity sound lab) som er eid av CBS records og Pink Floyd music LTD.
Leste meg for øvrig litt opp på bandet i ettermiddag. Spennende lesning egentlig. Litt av stoffet kjenner jeg, men dessverre alt for dårlig. Bør kanskje gjøre noe med dette.
Skjønner at du gjerne vil ha litt av restlageret. Inntektene går til Stabæk. Egner seg til det beste, foruten høyttalere, slik som båtpuss, nesepuss,, rennende øyne, mumifisering av faraoer mm. Listen er nesten uendelig.Ja det bør du,da slipper du dasspapir på AmatieneTakk for info.Dette er remastring fra original master tape.Låter sikkert bra. Men i min uvitenhet (dette vet jeg faktisk veldig lite om): Dette er vel stoff som opprinnelig kom ut på vinyl. Hva er da "original master recording" utgitt på CD? Er det en remastring ut fra originale master tapes elle hva?
Leste meg for øvrig litt opp på bandet i ettermiddag. Spennende lesning egentlig. Litt av stoffet kjenner jeg, men dessverre alt for dårlig. Bør kanskje gjøre noe med dette.
O
Fortsett med det duSkjønner at du gjerne vil ha litt av restlageret. Inntektene går til Stabæk. Egner seg til det beste, foruten høyttalere, slik som båtpuss, nesepuss,, rennende øyne, mumifisering av faraoer mm. Listen er nesten uendelig.Ja det bør du,da slipper du dasspapir på AmatieneTakk for info.
O
PS. Papiret har faktisk ikke kommet på etter at du var her. Men så har jeg da også bare hørt på snill musikk.
Hvis du strekker budsjettet max så kan jeg anbefale kolibriHusk at platematter av Botswana-forhud låter bedre enn den tradisjonelle Afghaner-forhuden, men det er jo alltid et spørsmål om pris.Skinn din uvitende bondetampRød filtmatte? jaja hvorfor ikke
mvh
O
Myggballeskinn er tingen.
Har ikke råd til slike utskeielser nåHvis du strekker budsjettet max så kan jeg anbefale kolibriHusk at platematter av Botswana-forhud låter bedre enn den tradisjonelle Afghaner-forhuden, men det er jo alltid et spørsmål om pris.Skinn din uvitende bondetamp
O
Forhud i x antall lag!
Pass på hjertet, Ove. Det der har du ikke godt av.....Vis vedlegget 513293
Fikk revet den veggen jeg hadde hengt platespillern på etter mye banning,skulle nesten tro jeg hadde fått store skruer på tilbud
O
Nei har nok ikke detPass på hjertet, Ove. Det der har du ikke godt av.....Vis vedlegget 513293
Fikk revet den veggen jeg hadde hengt platespillern på etter mye banning,skulle nesten tro jeg hadde fått store skruer på tilbud
O
Kan tenke meg at det lyder flott hos Evo, blitt litt av et oppsett ettersom tiden gårVar innom O en tur i dag og må bare si at nå sitter lyden skikkelig. Meget bra dybde og stram fin bass, noe som manglet litt ved forrige besøk (i våres). Fikk ikke hørt så mye, da visitten var for noe annet. Beste jeg har hørt hjemme hos noen!
Om den er montert ja,mulig jeg gnurer på den en stundGratulerer blir gøy å høre på!
Åååå så sinna...!
Ja han virker litt uggen i dag sikker noe nytt han tenker på å kjøpeÅååå så sinna...!
Ja det er det tenk!Ja han virker litt uggen i dag sikker noe nytt han tenker på å kjøpeÅååå så sinna...!
mvh
Ute å leker "Partypooper" HC?Venta på den etter vi prata sammen sist. Staselig konebil det der. Men fått mye kjeft for at den bruker mye strøm, og rekkevidden er kortere enn det jaguar påstår..
Har lest mye om de,kommer helt ann på hvordan du kjører den med tanke på strøm. Klarer den 350km er jeg fornøydVenta på den etter vi prata sammen sist. Staselig konebil det der. Men fått mye kjeft for at den bruker mye strøm, og rekkevidden er kortere enn det jaguar påstår..