Takk for det,det er moro synns jeg og pussle litt med anlegget,signal/strømkabler gir kanskje lite,men gøyFint bilde evo, gir meg inspirasjon til å pusle litt her og... Ut med Van Damme ht kabler, og inn med Anti Cabels..Så får en høre litt.. Klassisk spiller det der!![]()
En hjemme snekkret i fra,TT og en låne kabel i fra JorwedHva slags kabler var det på spilleren fra før?
mvh
Ser den, hadde sikkert jeg også gjortEn hjemme snekkret i fra,TT og en låne kabel i fra JorwedHva slags kabler var det på spilleren fra før?
mvh
Begge funker men for sjelefredens skyld kjøpte jeg ny
O
Og det er enda 50 uker igjen av åretSiden jeg bare får leke med dippedutter og ikke bytte utstyr så får jeg....
Gikk bra denne gangen- og sikkert helt OK kabel i likhet med Cardas Belden. I min dumskap eller megalomani kjøpte jeg i sin tid en Kubala-Sosna phono-kabel til fem multitrillioner. Kabelen er fortsatt strømførende, men total galskap....
Synes forresten Evo III er minst like bra som forgjengeren. Viktig å følge tradisjonen og arverekkefølgen. Håper du ikke måtte betale arveavgift.
Og det er enda 50 uker igjen av åretSiden jeg bare får leke med dippedutter og ikke bytte utstyr så får jeg....![]()
Og jeg som har satt helsa på spill her![]()
Sure, bare komme opp hit og levere en 5-pakning Gul 3, duOg det er enda 50 uker igjen av åretSiden jeg bare får leke med dippedutter og ikke bytte utstyr så får jeg....![]()
Ja tenk på det du
Skal nok gå fint bare ikke noe går i stykker,men da får jeg vel disp av gunner til og kjøpe nytt
O
Ha! Røyker du det så kan jeg bytte før påskeSure, bare komme opp hit og levere en 5-pakning Gul 3, duOg det er enda 50 uker igjen av åretSiden jeg bare får leke med dippedutter og ikke bytte utstyr så får jeg....![]()
Ja tenk på det du
Skal nok gå fint bare ikke noe går i stykker,men da får jeg vel disp av gunner til og kjøpe nytt
O![]()
Ikje bra!Eh, det er jo det jeg røyker. Har gjort det i snart 20 år![]()
Hehehe, avtalen er at jeg stumper røyken hvis Evo fullbyrder ikkebytte-greia si ved ugangen av 2019. Ikke før!Stemmer for at gunner må holde seg unna røyken fra nå av og fram til Ove eventuelt sprekker![]()
Ble bedre med Cardas kabelen,hører det godt på Saxofonen på Supertramps "Cannonball",den kjenner jeg så godt. Forøvrig et knall bra album den sangen er påVar det noe forskjell å spore Ove? eller bare godfølelsen av noe nytt i heimen
Kos deg med vinylen
mvh
Så bra at du er fornøydBle bedre med Cardas kabelen,hører det godt på Saxofonen på Supertramps "Cannonball",den kjenner jeg så godt. Forøvrig et knall bra album den sangen er påVar det noe forskjell å spore Ove? eller bare godfølelsen av noe nytt i heimen
Kos deg med vinylen
mvh
O
Sant nok,men også litt digg og ha følelsen av og ha landetGodt og høre kablen ga ønsket resultat. Små tvik for og komme ennå nærmere det fulle potensialet i anlegget uten nye komponenter.
Er jo litt brutalt og gå på vannvogna etter et slikt år som 2018 var![]()
Hehehe, må si jeg føler meg som en festbremser her. Det er jo slikt at veldig mange følger Evos tråd, ikke minst fordi her er det ofte masse action, utstyr ut/inn på løpende bånd så man blir helt svimmel. Gøy og stor underholdning er det, det flammende bålet her på HFS som folk samles rundtBytte ja, men er det innafor å bare kjøpe mer, uten å selge gammelt?![]()
Du er bare redd for og måtte stummpe siggen duHehehe, må si jeg føler meg som en festbremser her. Det er jo slikt at veldig mange følger Evos tråd, ikke minst fordi her er det ofte masse action, utstyr ut/inn på løpende bånd så man blir helt svimmel. Gøy og stor underholdning er det, det flammende bålet her på HFS som folk samles rundtBytte ja, men er det innafor å bare kjøpe mer, uten å selge gammelt?![]()
.
Tilbyr herved å kansellere veddemålet, som var ment som lett mobbing, før Evo hoppet på med livsgleden som innsats![]()
Redd? Jeg vet at du sprekker, heheheDu er bare redd for og måtte stummpe siggen duHehehe, må si jeg føler meg som en festbremser her. Det er jo slikt at veldig mange følger Evos tråd, ikke minst fordi her er det ofte masse action, utstyr ut/inn på løpende bånd så man blir helt svimmel. Gøy og stor underholdning er det, det flammende bålet her på HFS som folk samles rundtBytte ja, men er det innafor å bare kjøpe mer, uten å selge gammelt?![]()
.
Tilbyr herved å kansellere veddemålet, som var ment som lett mobbing, før Evo hoppet på med livsgleden som innsats![]()
Vi får se da,er et parr ting jeg har lyst på må sies. En A-45 til og muligens en SP-10 hadde vært gøy,ny preamp kan godt bli til neste år da det koster skjorta og bytte den ut(om ikke det skjer et under)
O