|
Hvis øret blir verre og verre, bør du ta en laang pause med fullstendig fred og ro, gjerne på en badestrand i syden med mye bølgesus. Jeg kan godt ha noe av utstyret stående her mens du er borte, bare slik at det ikke blir ødelagt av manglende bruk.Det er sant,det ene øret mitt blir værre og værre:-[:-[
Vi får se hvor lenge det varer da. Altid gøy med nye ting!
O
Ja det hadde vært noe detHvis øret blir verre og verre, bør du ta en laang pause med fullstendig fred og ro, gjerne på en badestrand i syden med mye bølgesus. Jeg kan godt ha noe av utstyret stående her mens du er borte, bare slik at det ikke blir ødelagt av manglende bruk.Det er sant,det ene øret mitt blir værre og værre:-[:-[
Vi får se hvor lenge det varer da. Altid gøy med nye ting!
O![]()
Kabler er lov,god helg HCJasså... Nye kabler på deg etterhvert. God helg Evo
![]()
Å kable skal ikke undervurderes, god helg EVOKabler er lov,god helg HCJasså... Nye kabler på deg etterhvert. God helg Evo
![]()
O
Nei det må kables,ellers blir det stilleÅ kable skal ikke undervurderes, god helg EVOKabler er lov,god helg HCJasså... Nye kabler på deg etterhvert. God helg Evo
![]()
O
Neotech,Roksan,Transparent musiclink,alle balanserte.Så brahva har du som ic kabler?
mvh
Å så må du seff ha alle i fra samme fabrikatNoen sier det låter best med ubalansert fra RIAA. Spør ikke meg hvorfor. Jeg bare gir deg et påskudd til å plusse på enda et kabelpar - i alle fall til utprøving.![]()
Noen sier så mye rart,her låter det best balansertNoen sier det låter best med ubalansert fra RIAA. Spør ikke meg hvorfor. Jeg bare gir deg et påskudd til å plusse på enda et kabelpar - i alle fall til utprøving.![]()
Tror han gikk uc (under cover) som ambassadøren en liten stund også...Beklager, ramla vel litt av et øyeblikk her, men jeg antar at evo III er den samme som evo2 var i fjor, i en forøvrig hyggelig tråd...![]()
The one and onlyBeklager, ramla vel litt av et øyeblikk her, men jeg antar at evo III er den samme som evo2 var i fjor, i en forøvrig hyggelig tråd...![]()
Godt å høre du er fornøyd. Jeg mottok pakke med resterende plugger/spader fra UK i går, så har som mål å gjøre kablene ferdig i helgen slik at du har de hos deg i løpet av kommende uke.![]()
Biwire kabler,har kjøpt alle strømkablene mine i fra han. Flotte kabler til pølse pris,de holder høy kvalitet også.
O
Er det CD plater du har?100 greier du... Har tre fulle esker med dubletter.. Vet ikke om jeg gidder å styre med det.. Hive eller lagre.
Jupp, det får vi til. Blir kanskje en liten happening hos meg neste helg med roeng og Retep.Er det CD plater du har?100 greier du... Har tre fulle esker med dubletter.. Vet ikke om jeg gidder å styre med det.. Hive eller lagre.
Tar gjerne en kikk på de
O
Kommer flere. Og platene står herNeste helg kan jeg ikke
O
No problem.Takk til X-Cell for at du fixet trådnavnet,og fy skammeseg for og selge SF’ene så kjapt
O
Det gjør det,men de er ikke så fine i sort som OlympicaNo problem.Takk til X-Cell for at du fixet trådnavnet,og fy skammeseg for og selge SF’ene så kjapt
O
Kun til vurdering.. ligger jo et par amati ute![]()
Jada fine er de,de er borte også ser jegSyns de så veldig fine ut![]()
Men tror nok ikke jeg ender opp med dem.. nok penger i anlegget i dag med tanke på bruk![]()
Lurer på om jeg skal sikre meg "domenenavnet" Evo IV. Kan sikkert selges til en hyggelig pris en eller annen gang.....Tror han gikk uc (under cover) som ambassadøren en liten stund også...Beklager, ramla vel litt av et øyeblikk her, men jeg antar at evo III er den samme som evo2 var i fjor, i en forøvrig hyggelig tråd...![]()
![]()