Ja pearl jam kan jeg høre påEller Pearl Jam selger jeg nok ikke
Spilles nå
De kan vente dem besøk en dag unge mannNei, ikke meg heller.
Men da selger jeg det Easy Peasy
Du er hjertelig velkommen. Som alltid Send gjerne en PM om det er noen du vil legge av så lengeDe kan vente dem besøk en dag unge mannNei, ikke meg heller.
Men da selger jeg det Easy Peasy
Acdc og Pearl Jam kan jo vere intr..Ikke noe jeg kjøper på den listen
O
lite AC/DC her gittAcdc og Pearl Jam kan jo vere intr..Ikke noe jeg kjøper på den listen
O
Hørte igjenom litt pearl jam på tidal nå,blir nok ikke spillt masse herPearl Jam er mer verdsatt enn Hendrix på Montery???
Fikk luftveiene fulle av kaffe, - måtte gispe da jeg leste hvordan det sorteres og taes lett på ting der nede.
Relativt ny-utgitte People, Hell and Angels er meget bra. Låter godt også. Var ment som oppfølger til Electric Ladyland.
Versjonen av Bleeding Heart er fabelaktig.
Har ikke spesielt mye i mot Pearl Jam, har sett dem også, men
Vedder er en kanin. Bare å google.
Her i huset ble det litt for tungt for og henge på veggenPearl jam er kunst! Mye spilt her i heimen
De har i grunnen ganske mye fint men tviler på at jeg kommer til å kjøpe noe fra demHer i huset ble det litt for tungt for og henge på veggenPearl jam er kunst! Mye spilt her i heimen
O
Dere er nok bare for gamle for grungeen...Noe bra har de ja,men samme her
O
Ja vi er nok detDere er nok bare for gamle for grungeen...Noe bra har de ja,men samme her
O
Jeg er ikke for gammel, men fikk alderig sansen for de. Var tyngre saker som gjaldt dan gangen.Dere er nok bare for gamle for grungeen...Noe bra har de ja,men samme her
O
Så flotte ut Ove, håper de svarer til forventningene
Håper jaggu heg ogsåSå flotte ut Ove, håper de svarer til forventningene
mvh
Joda.. evolusjonen går videre
Mangler en "R" i "evolusjonen", Cell.Joda.. evolusjonen går videre
EVOlusjonen gjør det gittJoda.. evolusjonen går videre
Den så jeg ikke komme. Var litt treig der, gitt.EVOlusjonen gjør det gittJoda.. evolusjonen går videre
O
Du er vel gammal da???Den så jeg ikke komme. Var litt treig der, gitt.
Fra forrige årtusen. Det sier det meste!Du er vel gammal da???Den så jeg ikke komme. Var litt treig der, gitt.
O
Han har vel ikke noe forbud mot å selge?Ser du har lagt ut snurra for salg klarte du ikke å holde deg lenger? og hva er nå på gang
mvh
Nei men en kjenner lusa på gangenHan har vel ikke noe forbud mot å selge?Ser du har lagt ut snurra for salg klarte du ikke å holde deg lenger? og hva er nå på gang
mvh
For ikke å snakke om gangen til lusa. Kanskje han ikke var helt fornøyd med hastighetsmålingen - jf. egen tråd om det - selv om den visstnok målte 33,33 rpm. ;DNei men en kjenner lusa på gangenHan har vel ikke noe forbud mot å selge?Ser du har lagt ut snurra for salg klarte du ikke å holde deg lenger? og hva er nå på gang
mvh
mvh
For ikke å snakke om gangen til lusa. Kanskje han ikke var helt fornøyd med hastighetsmålingen - jf. egen tråd om det - selv om den visstnok målte 33,33 rpm. ;DNei men en kjenner lusa på gangenHan har vel ikke noe forbud mot å selge?Ser du har lagt ut snurra for salg klarte du ikke å holde deg lenger? og hva er nå på gang
mvh
mvh
Den som lever får seEr spent nå Ove
mvh
Gleder meg allerede på dine vegneDen som lever får seEr spent nå Ove
mvh