|
Takk,Kanaris lenge siden sistGratulerer med strøkent anlegg. Regner med det høres like bra som det ser ut?
Er det ikke bare å hive seg på, det går den veien uansett
Støttes!Er det ikke bare å hive seg på, det går den veien uansett
mvh
Bare vent å se hva som skjer innen neste helgStøttes!Er det ikke bare å hive seg på, det går den veien uansett
mvh
Tror du ikke det kan gjøres om på trafoen?Ligger på webben men vil ikke ha 100/110v. Må være 240v utgaven.
O
Det vet jeg ikke??? Mulig det kan det,men det må være et enkelt grep ellers detter jeg avTror du ikke det kan gjøres om på trafoen?Ligger på webben men vil ikke ha 100/110v. Må være 240v utgaven.
O
mvh
Skal ta en tlf på mandag,mulig en annen løsning funker,da monoblokker ikke er så lett og oppdrive.Herlig og se det skjer litt her igjen![]()
Den løsningen jeg tenkte på funker dårlig,P4200 og A45 da trenger jeg ny preampSkal ta en tlf på mandag,mulig en annen løsning funker,da monoblokker ikke er så lett og oppdrive.Herlig og se det skjer litt her igjen![]()
O
Skal aldri vere enkelt, hvordan takler A45 laster ned i 4 Ohm om den brokobles? Eller er tanken biamping?Den løsningen jeg tenkte på funker dårlig,P4200 og A45 da trenger jeg ny preampSkal ta en tlf på mandag,mulig en annen løsning funker,da monoblokker ikke er så lett og oppdrive.Herlig og se det skjer litt her igjen![]()
O
Inn i tenkeboxen igjen
O
Blir nok monoblokker på sikt jaSkal aldri vere enkelt, hvordan takler A45 laster ned i 4 Ohm om den brokobles? Eller er tanken biamping?Den løsningen jeg tenkte på funker dårlig,P4200 og A45 da trenger jeg ny preampSkal ta en tlf på mandag,mulig en annen løsning funker,da monoblokker ikke er så lett og oppdrive.Herlig og se det skjer litt her igjen![]()
O
Inn i tenkeboxen igjen
O
Eller går du for beste løsning med monoblokker med mer effekt![]()
blir nok lite søvn før de er på veiBlir nok monoblokker på sikt jaSkal aldri vere enkelt, hvordan takler A45 laster ned i 4 Ohm om den brokobles? Eller er tanken biamping?Den løsningen jeg tenkte på funker dårlig,P4200 og A45 da trenger jeg ny preamp
Inn i tenkeboxen igjen
O
O
Takk det samme Frankblir nok lite søvn før de er på veiBlir nok monoblokker på sikt jaSkal aldri vere enkelt, hvordan takler A45 laster ned i 4 Ohm om den brokobles? Eller er tanken biamping?Den løsningen jeg tenkte på funker dårlig,P4200 og A45 da trenger jeg ny preamp
Inn i tenkeboxen igjen
O
O
Ha en fin dag Ove
mvh
M-6200 til nærmere halv pris da??
Den har jo innebygget pipenøkkelsett. Veldig praktisk når du får motorhavari. Har en helt maken på den gamle rattkjelken - blir ikke kald om vinteren, og ikke varm i sola om sommeren. Veldig fint. Men du skal få det som du vil.
Ta det helt lugn, Blues. Du er på HFS, og her er det sånn at man trenger ikke å være kvalifisert i noe som helst for å mene hardt om hva enn det måtte væreI tilfelle hadde jeg gått for en 1.
Er neppe kvalifisert for å mene noe, ettersom jeg kun har robåt på hytta.![]()