PS. Har du er protraktor til å bruke med Jelco armen? Ta den i så fall med i morgen?
Det nærmer seg,har justert og byttet armkabel i dag.Blir du venn med platespilleren?
Snurrer FGTH,ikke så værst lyd i den. Orginal 80 talls innspilling.
O
Har det,men er til 12" så vet ikke om det passer til din arm???PS. Har du er protraktor til å bruke med Jelco armen? Ta den i så fall med i morgen?
Antagelig ikke. Null stressHar det,men er til 12" så vet ikke om det passer til din arm???PS. Har du er protraktor til å bruke med Jelco armen? Ta den i så fall med i morgen?
O
Takk,Frank god helg til deg ogsåGodt å høre at alt var bra med deg og kos deg med noe god musikk selv om du streamerog få deg noe godt i glasset
God helg
mvh
Etter mye knoting med Nima armen for og få den til og spille bra så ser jeg ingen poeng i og bytte den ut. Heller leke litt med div PU’er. Men for øyeblikket får det være som det er.Flott spiller Ovebra at du er fornøyd med ytelsen men blir det noe arm bytte i nærmeste fremtid?
mvh
Høres ut som en god plan, likte den spilleren veldig godt design messig så det er godt å høre du er fornøydEtter mye knoting med Nima armen for og få den til og spille bra så ser jeg ingen poeng i og bytte den ut. Heller leke litt med div PU’er. Men for øyeblikket får det være som det er.Flott spiller Ovebra at du er fornøyd med ytelsen men blir det noe arm bytte i nærmeste fremtid?
mvh
O
Men Technics spilleren vil du beholde? er det noen som har hørt noe fra TT den siste tiden?Alt etter Xerxes er jo en liten nedtur, men den gjør en bra jobb med tanke på pris. Bassen sitter godt og mellomtonen er jeg fornøyd med,Xerxes er jo så klart mere detaljert og det skulle bare mangle,bare PU på den kostet mere enn Radius
O
Blir nok til og selge den,nei ikke hørt noe. Har prøvd og ringe men ingen svar.Men Technics spilleren vil du beholde? er det noen som har hørt noe fra TT den siste tiden?Alt etter Xerxes er jo en liten nedtur, men den gjør en bra jobb med tanke på pris. Bassen sitter godt og mellomtonen er jeg fornøyd med,Xerxes er jo så klart mere detaljert og det skulle bare mangle,bare PU på den kostet mere enn Radius
O
mvh
Triste greierBlir nok til og selge den,nei ikke hørt noe. Har prøvd og ringe men ingen svar.Men Technics spilleren vil du beholde? er det noen som har hørt noe fra TT den siste tiden?Alt etter Xerxes er jo en liten nedtur, men den gjør en bra jobb med tanke på pris. Bassen sitter godt og mellomtonen er jeg fornøyd med,Xerxes er jo så klart mere detaljert og det skulle bare mangle,bare PU på den kostet mere enn Radius
O
mvh
O
Både Jørgen og Jeg har prøvd,så resten er opp til han.Triste greierBlir nok til og selge den,nei ikke hørt noe. Har prøvd og ringe men ingen svar.Men Technics spilleren vil du beholde? er det noen som har hørt noe fra TT den siste tiden?Alt etter Xerxes er jo en liten nedtur, men den gjør en bra jobb med tanke på pris. Bassen sitter godt og mellomtonen er jeg fornøyd med,Xerxes er jo så klart mere detaljert og det skulle bare mangle,bare PU på den kostet mere enn Radius
O
mvh
Ohåper han kommer seg på beina snart
mvh
Ja å hva venter du på?Har sett de tusen takk!
O
No brainerHar sett de tusen takk!
O
Må nok prioritere her,kone eller ikke koneDet står fortsatt ikke solgt på de. Er ikke Evo'n tilstrekkelig likvid om dagen![]()
Skulle funnet deg en dårligere kone slik at valget var enkeltMå nok prioritere her,kone eller ikke koneDet står fortsatt ikke solgt på de. Er ikke Evo'n tilstrekkelig likvid om dagen![]()
O
Du kan så si,men den er så fin den jeg harSkulle funnet deg en dårligere kone slik at valget var enkeltMå nok prioritere her,kone eller ikke koneDet står fortsatt ikke solgt på de. Er ikke Evo'n tilstrekkelig likvid om dagen![]()
O![]()
Jeg er egentlig ganske fornøyd som det er med dette oppsettet jeg.A45 er nok den du ender med, om det er en boks til du vil ha..![]()
Regner med at "oppsettet" inkluderer kona! 8)Jeg er egentlig ganske fornøyd som det er med dette oppsettet jeg.A45 er nok den du ender med, om det er en boks til du vil ha..![]()
O
Ja det ogsåRegner med at "oppsettet" inkluderer kona! 8)Jeg er egentlig ganske fornøyd som det er med dette oppsettet jeg.A45 er nok den du ender med, om det er en boks til du vil ha..![]()
O
- og for så vidt også dattera......
Audi A4 er jo mere på verkstedet enn herMÅ du kjøpe ny bil?Grattis Ove, ser pengene sitter løst hos deg
Du kan få mitt konto nr å sette inn litt
mvh