gratulerer med snasen snurrer!
Vi får håpe det,lett og sammenligne den med Xerxes og det skjærer segGrattis , håper den spiller like bra som den ser ut da.
Så elegant ut Evo
Takk Frank !Grattis Ove, så flott utgir den samme kvalitets inntrykket som på bildene? tenker da på arm
mvh
Takk,EspenSå elegant ut Evo![]()
Mvh: Espen L
Tenkte akkurat det samme! Mye bedreDen gkør seg langt bedre i et ekte hifi interiør kontra reklamefoto! Nice.
Takk,SluketDen gjør seg langt bedre i et ekte hifi interiør kontra reklamefoto! Nice.
Takk,JorgeBle bra det der!
Grattis![]()
Selvfølgelig gratulerer til Evo med en nett og staselig snurre. Liker designet og finishen veldig godt.Den gjør seg langt bedre i et ekte hifi interiør kontra reklamefoto! Nice.
Takk for det!Selvfølgelig gratulerer til Evo med en nett og staselig snurre. Liker designet og finishen veldig godt.Den gjør seg langt bedre i et ekte hifi interiør kontra reklamefoto! Nice.
Har han også gjort seg fortjent til en brøytedram, eller må han da ut og måke sne hos deg først? Han har jo ikke akkurat godt hjerte, så jeg foreslår at han får drammen med skje i sottesengen.....
Kan jeg ikke svare på HCSGratulerer. Som det sies ser denne langt bedre ut live in action ut enn på reklame bilder.. Hva vil du si kjennetegn huslyden av Roksan er?
Ja,men den er cool
Ja,men den er cool
O
Nå er den ennå mere sinna
Krysser fingrene og håper det er noe ufarlig.Hei, jeg fikk innkalling til Bærum sykehus i dag.....håper ikke det der er et omen...
Om det skulle bære rett i urna så husk meg i testamentetHei, jeg fikk innkalling til Bærum sykehus i dag.....håper ikke det der er et omen...
Håper det ikke er alvorlig, lykke tilHei, jeg fikk innkalling til Bærum sykehus i dag.....håper ikke det der er et omen...
Det går nok fint,hadde det vært alvorlig hadde han nok fått en tlf og ikke brevHåper det ikke er alvorlig, lykke tilHei, jeg fikk innkalling til Bærum sykehus i dag.....håper ikke det der er et omen...
mvh
Jeg fikk jo en telefon for svingende.....Det går nok fint,hadde det vært alvorlig hadde han nok fått en tlf og ikke brevHåper det ikke er alvorlig, lykke tilHei, jeg fikk innkalling til Bærum sykehus i dag.....håper ikke det der er et omen...
mvh
O
Vi får da håpe det,grammo ukrutt forgår jo ikke så lettJeg fikk jo en telefon for svingende.....Det går nok fint,hadde det vært alvorlig hadde han nok fått en tlf og ikke brevHåper det ikke er alvorlig, lykke tilHei, jeg fikk innkalling til Bærum sykehus i dag.....håper ikke det der er et omen...
mvh
OOm jeg bare hadde ignorert den...…
Tror nok jeg overlever de første ukene - i alle fall tilsier all statistikk det.![]()
Ja, statistisk sett ligger jo du i graven for lenge siden.Vi får da håpe det,grammo ukrutt forgår jo ikke så lettJeg fikk jo en telefon for svingende.....Det går nok fint,hadde det vært alvorlig hadde han nok fått en tlf og ikke brev
OOm jeg bare hadde ignorert den...…
Tror nok jeg overlever de første ukene - i alle fall tilsier all statistikk det.![]()
se på meg!
O