Grattis med ny bil!
|
Det og mereGrattis med ny kjøredoning!
Men er det plass i den til å henne de derre Accu-monoblokkene?![]()
Takk,var og betalte den nå så jeg kan hente den kl 16Grattis med ny bil!
Kanskje ingen andre som ville ha den?wow! ingen leveringstid! Det må jeg si![]()
Det er en brukt i fra 2015 gått 30 000 km så ikke så rartwow! ingen leveringstid! Det må jeg si![]()
Kondolerer
MøkkamannKondolerer![]()
204hkDet er ikke el bil !!!!!
Det er en ladbar hybrid med 200hk i
O
Bilen er fin den,ikke lett og finne en bil på sparket skal jeg si deg. Audien røk på mandag og Tirsdag hadde jeg nyGratulerer. Trodde ikke den selvpålagte adelen kjørte FOLKE-vogn, men så feil kan en altså ta..![]()
Jaja.. Potato Potato???Det er ikke el bil !!!!!
Det er en ladbar hybrid med 200hk i
O
Slettes ikke verst. Ikke hver gang det går såpass fort gitt.Bilen er fin den,ikke lett og finne en bil på sparket skal jeg si deg. Audien røk på mandag og Tirsdag hadde jeg nyGratulerer. Trodde ikke den selvpålagte adelen kjørte FOLKE-vogn, men så feil kan en altså ta..![]()
O
TakkGrattis, har hatt en slik i 2 år nå, kjempefornøydsærlig med bensinforbruket....
Mvh.
Rolf
Prøver og menge meg med arbeider klassen vet duGratulerer med nytt fremkomstmiddel. Veldig folkelig av deg![]()
Golf er morsom å kjøre. Så jeg ville brukt den litt ellers også - ikke bare på turer til allmuen. Du får kjøre på steder der du ikke er kjent, dersom du er flau for å vise deg i en så folkelig bil.Prøver og menge meg med arbeider klassen vet duGratulerer med nytt fremkomstmiddel. Veldig folkelig av deg![]()
har jo både Audi og Mercedes stående her også. Tenkte jeg skulle kjøpe en Folke bil når jeg en gang i blandt besøker dere vanlig dødlige
O
Tror nok jeg skal klare det,grammoGolf er morsom å kjøre. Så jeg ville brukt den litt ellers også - ikke bare på turer til allmuen. Du får kjøre på steder der du ikke er kjent, dersom du er flau for å vise deg i en så folkelig bil.Prøver og menge meg med arbeider klassen vet duGratulerer med nytt fremkomstmiddel. Veldig folkelig av deg![]()
har jo både Audi og Mercedes stående her også. Tenkte jeg skulle kjøpe en Folke bil når jeg en gang i blandt besøker dere vanlig dødlige
O![]()
Jada,rydda garagen i dag og hjulpet en kompis med henting av en seng i Oslo.Alt vel i Høgda?
Se det ja,der var den på plass
Takk,gunnerGrattis med nytt sukkertøy, Evo!
Ulik deg å ikke fleske til på en Black, men da er det rom for oppgraderinger senere![]()