Evo III
Hertugen
Men ble brått slått tilbake til virklighetentrodde et øyeblikk at dette var lagga-tråden og at det var fredag allerede, ble glad.
Men ble brått slått tilbake til virklighetentrodde et øyeblikk at dette var lagga-tråden og at det var fredag allerede, ble glad.
Jøss, er det Kate's Bush!?Gleder meg til 401 er oppe og går igjen så det kan spilles litt PF Vis vedlegget 749813
Tåler vel en pupp eller 2jaja, tross alt bedre med kate’s bush enn tiger’s wood, som vismennene i borneo sier.
herregud.
nå må noen be posten kjappe seg, slik at hertugen får plinth litt faderlig fort.
Den jeg så på også, men det jævla kvinnfolket stod i veien.Det er jo mye pent treverk å se i tråden for tiden, så var nok den forseggjorte døra i bakgrunnen han ville vise frem her
En trøst er at man ikke går glipp av annet enn å se en overtapet nippelDårlig gjort å poste videoer jeg ikke er gammel nok til å se.
Ja det er noe med de store Receiverene som fenger. Hadde så lyst på en sånn når jeg var liten hertug uten land.Kan godt tro at den låter veldig bra og så flott den er Er noe spesielt med vintage synes jeg
mvh
Der må jo selv kona til @MakkinTosken ta en kveldsjobb for å få råd tilJa, men nå er du stor gutt.
Vis vedlegget 750693
Skulle bare mangleNå jobber hun egentlig fra morgen til kveld, men prøver å overtale henne til å finne en helgejobb.
Hvem har sakt den må skrus avNice! Men det er nå litt upraktisk å slå på ampen etter middag fordet du skal høre musikk etter nyhetene
For da skal de selges?Disse skal inn til en service og oppgradering hos servicekompaniet. Blir stas når de er ferdige. Vis vedlegget 751105
Spennende Ove hva skal de gjøre med de? tenker da på oppgraderingeneDisse skal inn til en service og oppgradering hos servicekompaniet. Blir stas når de er ferdige. Vis vedlegget 751105
Nei de får holde en stund tilFor da skal de selges?
Har ikke fått oppsettet ennåSpennende Ove hva skal de gjøre med de? tenker da på oppgraderingene
mvh
Nææææ,liker AW 180 godt. Skal jeg oppgradere i de summene blir det nok ikke ECLigger et sett med AW600 til salgs på Finn, da snakker vi oppgradering.
Selg heler AW180 å anskaff deg heller noe en hertug verdig
Jeg ser den, finnes mye bra å velge i når man beveger seg opp i det pris siktetNææææ,liker AW 180 godt. Skal jeg oppgradere i de summene blir det nok ikke EC
Adyton Cordis 2.0 er jo en mulighetJeg ser den, finnes mye bra å velge i når man beveger seg opp i det pris siktet
Ikke lett å bli profét i eget landAdyton er ikke feil, å da støtter mann jo produkter fra ferdrelandet
Mye bra som produseres i Norden, synd ikke alt for den kred det fortjener her i Norge.
Hadde ikke vært å forakte her hjemme heller. Så for man se hva som skjer med tiden, er jo ikke helt ukjent med det såkalte oppgraderings spøkelsetAdyton er det beste fra Norge i min bok virkelig flotte produkter
mvh
Nei viser seg vanskelig, å her har vi med olanormann å gjøreIkke lett å bli profét i eget land
Treffer de fleste det guttHadde ikke vært å forakte her hjemme heller. Så for man se hva som skjer med tiden, er jo ikke helt ukjent med det såkalte oppgraderings spøkelset
Er en følgeskader ved denne hobbyen, å jeg er usikker på om det finnes medisin som kurerer denTreffer de fleste det gutt
Jeg har ikke funnet den,ikke at jeg har lett etter det hellerEr en følgeskader ved denne hobbyen, å jeg er usikker på om det finnes medisin som kurerer den
Ikke jeg heller selv om bytte modusen her ikke er særlig stor Har ting lenge men har stadig oppgraderinger i hodet men det stoppe der som regelJeg har ikke funnet den,ikke at jeg har lett etter heller